Unboxing Suzuki Hayabusa 2021: Vytáhli jsme z krabice prvního Sokola!
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 10.4.2021 | Zobrazeno: 24 661x
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 10.4.2021 | Zobrazeno: 24 661x
Něco ve mne kikiriká, že tohle potřebuju! :)
Dnes som si ju bol pozrieť naživo, prvý v SR predaný kus, je skvelá! Čaká ma jazda, už sa teším
Ta prístrojka je jednoducho božská
Je sice fajn, že je zpátky, ale prodej trhat rekordy nebude, budou to kusy.
1 reakce
Článek se měl jmenovat: "Vypustili jsme z klece prvního Sokola"
Když jsem poprvé viděl novou Hayabusu, byl jsem odvařený z její palubovky. Krásné analogové budíky doplněné malým ale účelným TFT displejem. Nač mít tablet, který jen odvádí pozornost. A ten pocit, když ručička letí vzhůru je k nezaplacení. Snad ostatní značky začnou nabízet analogy alespoň jako volitelný prvek výbavy. Jinak super článek a video.
Hmm, Zajíček tužit si svalstvo povolováním ráčnou cokoli nad 20Nm je docela čuňárna a jako majitel toho vercajku bych Tě asi hnal svinským krokem ...
Jo a mmch, to ten mechanik od Suzy už tu opravdu "rozbalil" 1M motorek? Fakt borec a klobouk dolů ...
Na první pohled pěkná motorka. Na druhý pohled si kladu otázku co výrazně tuto věc zlepšilo že její cenovka je o 100000 tisíc!! vyšší než předchozí model. Co by mě mohlo motivovat tuto věc si koupit?
Jízdní vlastnosti budou stejné, výkon motoru šel dolů, přibylo několik nesmyslných elektrických zhovadilostí které mě jako řidiče v ničem neoslovují, a jediné plus je tempomat a pěkná přístrojovka. A prvotní nadšení se kamsi vypařilo.
5 reakcí
Tak komu se to aspoň 1vživotě poštěstilo vybalit si novou motorku,tak to jsou opravdu druhý Vánoce. I já jsem měl to štěstí v roce 1986 vybalit a smontovat,nastartovat FZ 750 a je to zážitek ještě dnes.Tenkrát jsme pro ni byli na celnici a tam jsme ji museli rozbalit,protože co kdyby ti zlý němci tam něco přidali. Jo,trochu nám lepilo aby tam nebylo něco navíc coby nebylo napsaný v přepravním listě. No,kdyby tam jen ze srandy nějaký dojčák hodil jen Playboy,tak už byl velký problém a kdyby něco peprnějšího a dokonce na VHS,tak to jste tenkrát nevysvětlili,že o tom nevíte.Dopadlo to naštěstí vše v klidu až na to,že celník chtěl tu kartónovou krabici YAMAHA a my mu ji nechtěli dát,tak v roce 86 to byl taky poklad. No,nakonec po chvílce byl rozumnej a netrval na ni,ale jednu chvilku to vypadalo,že vyměknem a radši mu ji dáme. Tenkrát motorka byla na dřevěné paletě a kolem ní byla dřevěná klec. Motorka měla popuštěnou kapotáž sundaný plexi,kýl a přední kolo s blatníkem.Jinak byla různýmy přípravky přišroubovaná k paletě a fest připáskovaná. Zabalená byla do futrálu z takové lisované cupaniny hodně silné a to celý zabalený silným igelitem.
To rozbalení a sundání z motorky toho futrálu,tak to byly opravdu druhý Vánoce a ten ňuch nové motorky, to taky nikdy nezapomenu a když se nastartovala a začal se vypalovat výfuk,tak to mám taky dodnes v nosu. Stačí si vzpomenout a hned to zase cítím. Je to opravdu zážitek,teda tenkrát to teda byl!
Pěkný článek díky za něj. Vyvolal ve mě vzpomínky kdy motorky měli opravdu jen srdcaři.
2 reakce
Krása, dělají k ní i kufry?
Unboxing video mě vážně potěšilo. Dík.
A Haya taky. Je nádherná.
BTW: Samozřejmě, že jsou všechny kapaliny nalité v motorce. Jak jinak by prošla testovací dráhou? Elektronika se musí oživit, všechno vyzkoušet a zaprotokolovat. A pak hurá do krabice a na loď.
LUXUSNÍ
Uzasna lokomotiva. Nejlepsi pristrojovka.
Skoda ze vsichni prechazeji na SUVcendura
Snad nejhezčí přístrojovka, co jsem kdy viděl. Nejen výrobci aut by mohli závidět
No už se těším na letošní Suzuki road show
krasavice, jen netuším k čemu toto vlastně mít, odhaduju že 90 procent majitelů nevyužije ani 30 procent jejího potenciálu a výkonu, ale JO, ještě fajn poctivá motorka a bez stupidního tabletu mezi řidítkama
3 reakce
krasavice! A ty budíky jsou pecka! Do řitě s tabletem!
Je dobře že Suzuki pokračuje ve výrobě tohoto super stroje Vždy když ji někde uvidím,tak se moc rád podívám,ale je to jen velmi zřídka - u nás jich asi moc nebude?! Když byly kdysi na okruhu v Brně dny Suzuki, tak tam se nějaké objevily,,dnes je to vzácnější...Dát tam jiné koncovky výfuku a pryč s bočníma odrazkama a pak už je to tak jak má být. Jsem ale zklamaný s výkonem,který měl být nad 200 hp - ono to působí přece jem magičtěji!
Z toho pujde vykopat extra15-20 koní ízi.Oblbne se ukazatel zařazené rychlosti a 330 top speed nebude problém Ze tří generací nejpovedenější design,aleZX 12 druhé generace se mi líbí víc (i po těch letech)..Škoda pro Suzuki,že lidí toužící po takové raketě rapidně ubývá po celém světě.
Už se těším na setkání naživo, z obrázků to vypadá solidně
Ufff...Já chci takýýýýý.......
Legenda to byla a je i teď,krásná motorka
Super, tomu říkám Ježíšek, skvěle využitá možnost
...je to jen blbě sestříhaný a plus pól už jen dotahuje nebo...?
2 reakce
C je správně, mystifikace v článku - připojený vlastně nebyl ani jeden pól. Už jsem to opravil. Ale jo, já si nakonec vždycky vzpomenu
no já tenkrat vzal misto prvni generace zx12r, a udelal jsem velmi dobre. Tento model se ale velmi povedl.
Nic ve zlém, ale zrovna mojí Motorku by nějaký novinář vybalovat nemusel... Blbý plexi, ale šroubovák ti sjede ani nevíš jak.... + to přepravní akvárko.
Spíš to bylo "vybalování" jen na oko, nebo?
12 reakcí
ProchyTom: Díky náčelníku, že ses mě zastal
Kawassak: Hele že prudíš pod každým druhým článkem, jsem si už docela zvykl. Máš to zřejmě jako sport a nemůžeš bez toho žít. Jinak bys takovýhle žvásty nepsal. Jestli žiješ ve světě, kde schopnosti každého jedince jsou limitované jeho profesí, čili novinář umí pouze používat počítač, mechanik šroubovák a prodavač v potravinách kasu, nemáš doma i specialistu na otevírání ledničky? Přeci jen, kdyby ji měl otevřít někdo, kdo se živí třeba jako zahradník, mohl by tam něco poškodit...
Pecka! Mne vôbec nevadí, že nieje silnejšia ako H2, kto chce, kúpi si tú. Nevadí ani, že má na papieri nižší výkon, ako 2 gen (tú mám doma)....stačí odtiaľ vyhodiť tie 4 katalyzátory, pohrať sa s mapou ECU a každému, kto vychodil aspoň 3 ľudové triedy musí byť jasné, že tie čísla výkonu budú vyššie, ako pri gen 1 a 2, aj pri použití rovnakých úprav.
Skvelý článok, v dobrom závidím unboxing a už na ňu šetrím
Článek je moc pěkně napsaný, je to takový jako by ses nad tím rozplýval (já bych to měl podobně...no víš jak Vánoce v dubnu to nemáš každej den) a pak to video, taky bych si to chtěl jednou zkusit na vlastní kůži.
Tak podobnou filozofii , nespravovat co není rozbitý má Suzuki i v autech. Měl jsem nějaké doma... Auta jsou takový oslí můstek k tomu displayi mezi budíky, který je vykradený z Vitary 2019-, kde je na stejném místě-mezi otáčko- a rychloměrem. Ať se propadnu na Seychely jestli ne. ... Funkčně to patrně nevadí, když si člověk nastuduje ty zkratky... Ale při srovnání s KTM 1290 Super adventurou, kde je na budíku 3D kresba motorky a jednotlivé funkce se na tom obrázku názorně ukazují a např TPMS ukazuje buď zelené nebo červené pneumatiky, podle tlaku apod...Tak ta obrazovečka z Vitary působí, že kalendář s babama nalepený na vratech garáže a naznačující August 2009 je aktuální. Vzhledem k tomu, že dělat tu palubovku takhle je určitě dražší, než jedno LCD , tak to tak asi mít chtějí. Každému podle jeho vkusu, ale pokud má být tohle flagship, tak dnešnímu bontonu patří to skleněné prkýnko místo palubky mít a propojení s navigací u cestovní motorky jakbysmet. Ale jinak zvenku je to krásná motorka
Ta se povedla