Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mně se to jen tak od pohledu na obrázku líbí. Ten malý kachní zobák mi vůbec nevadí. Uvidíme v reálu. Nicméně že bych vyměnil varadero+tučný doplatek za tento stroj,to určitě nehrozí.
Jak píše dajos: v jednoduchosti je krása, aneb čím je věc jednodušší, tím má větší šanci na bezproblémový provoz.Já mám SUZUKI DR 800 S BIG a to považuji za pravé enduro a SUZUKI udělalo osudovou chybu že ho přestala vyrábět a s léty ho zdokonalovat.Teď se bude vracet ke "kachnímu zobáku"který vymyslela ale který okopčily (BMW,TRIUMPH atd.)tak na to si myslím je už pozdě.Ale je pravda,že ta motorka se mi líbí.
já myslim, že před cca 4ma rokama by to asi šlo, ale dneska, v době GS 1200LC, Caponord 1200, Multistrada 1200, Stelvio 8V, Explorer 1200, KTM 1190 to bude suverénně propadák...mě to takhle z obrázku absolutně ničim nechytlo
jednolitrovy stromek si to v minulosti pojebabral "žiznivostou" a tak tazdy radsiej siahol po 0,65L stromkovi a jazdi za 3,518L/100km.. pokial by novy liter poladili na priemernu spotrebu 4-4,5L tak by to mohlo byt uspesne... dneska za 8L jazdia trojlitre auta... nie kazdy sa mota okolo komina, niekto robi 30 000km rocne
Petr-11: název si dávají samotní lidé. Výrobci rozhodně ne. Koukni se na web Aprillie. Tam se u nového Caponorda nikde ani náznakem nepíše že by se mělo jednat o enduro nebo cenduro. Ani ta motorka si na to nehraje. Píšou tam že to je prostě silniční cestovní motorka.
Přesto se mezi lidmi najde spoustu blbů co si klepou na čelo a tvrdí, že se Aprillia zbláznila, že tohle není enduro
A pak kdo je blázen.
Nevím jestli prošpikovat enduro moderními technologiemi znamená jednoznačné plus. Myslím, že stále platí to staré přísloví - v jednoduchosti je krása, aneb čím je věc jednodušší, tím má větší šanci na bezproblémový provoz. A ke kráse moderního designu se raději vyadřovat nebudu - zobáky, košočtvercové a apod. světla...
Horizont: jen nějak nechápu v čem se ten 10 let starej "adventure" V-strom liší od obyčejnýho V-stroma.
A proč novej V-strom? Protože kdo chvíli stál, už stojí opodál. A Suzuki stojí už mnoho let. Dnešní cestovní endura jsou prošpikovaná moderními technologiemi a Suzuki se starými modely prostě už neudrží tempo. A obávám se že ani dobrá cena mizernou motorku nezachrání. Versys 1000 je toho důkazem. Ten se prodává hůř než špatně
Tohle je úplnej balzám na oči: //www.motorkar...n-pro-usa-20031.html
Když si prohlídnete starýho stroma,ještě víc si človek uvědomí ja je ten novej hnusnej.A to byl přitom starej strom odbornou veřejností v minulosti dost kririzovanej za design.Pokud nenapíšou že je novej strom k zblití,objektivita novinářů bude navždy ztracena.
V Miláně na EICMA byla tahle motorka úplně mimo zájem. Ačkoliv tam bylo všude narváno, u téhle motorky jsem stál doslova úplně sám. A pro jistotu ji zavřeli do skleněného akvária, aby jim ji nikdo nepoblil.
Tak se snad japončíci chytli za nos a předělají design tak, aby se o ní dalo říct že je pěkná.
Mimoto, některé detaily toho konceptu byly tak hrozný, že 650 byla oproti ní zlatá
hoši tak to je hnus jak flus,jízdně asi nebude problém,to si nemůžou dovolit.Vzhledem k tomu jaká je dnes konkurence v této kategorii,tak mi nedává smysl proč by se člověk měl rozhodnou pro taklhe ošklivou motorku.Zachránit to může jenom cena.
mno..můj starý Stromek 650 už pomalu dosluhuje..jsem zvědav jak a za kolik to bude. Design je standard, u takovýhle motorky jsou podstatné jiné hodnoty a hlavně fyzické vlastnosti. Mimochodem ten zobák je tam pro to aby nelítal bordel od předního kola před světlomet.
Stary litrovy Stromek byl super motorka. Verim a doufam, ze tohle bude pravoplatny nastupce... Vetsi nadrz, draty, aspon 120 kobylek, dobrou cenu...a beru dva
Suzuki má hypoteticky nárok vybavovat své stroje "zobanem" když jej jako první použila na bigovi,nicméně ve mně to bude vždy evokovat snahu přiblížit se etalonu třídy-BMW.Už jsem na tento "dizajnový doplněk" alergický,takže za mě
Přesně tak, každej netouží po 1200ccm ingotu, kterej váží jak auto. Pokud bude motorka lehčí, mrštnější atd. objem vůbec nevadí. Bohužel by to spíš chtělo ale směřovat k "duál sportu" páč pokud to bude výhradně na silnici, což vypadá, takových motorek je tu po kokot. Kdyby zbastlili nástupce Biga (třeba i s dvouválem) udělali by líp. A ten design kachny je fakt strašnej, to nevím kdo si koupí.
Designově je to na poblití, podobá se mi zdá lehce k Hondě Crosstourer, litr je slabej v porovnání s konkurencí, osobně ybch si ho v této době nekoupil a dal přednost třeba KTM 1190
aspon to ma zpět zobak jak dr big
Jak píše dajos: v jednoduchosti je krása, aneb čím je věc jednodušší, tím má větší šanci na bezproblémový provoz.Já mám SUZUKI DR 800 S BIG a to považuji za pravé enduro a SUZUKI udělalo osudovou chybu že ho přestala vyrábět a s léty ho zdokonalovat.Teď se bude vracet ke "kachnímu zobáku"který vymyslela ale který okopčily (BMW,TRIUMPH atd.)tak na to si myslím je už pozdě.Ale je pravda,že ta motorka se mi líbí.
já myslim, že před cca 4ma rokama by to asi šlo, ale dneska, v době GS 1200LC, Caponord 1200, Multistrada 1200, Stelvio 8V, Explorer 1200, KTM 1190 to bude suverénně propadák...mě to takhle z obrázku absolutně ničim nechytlo
jednolitrovy stromek si to v minulosti pojebabral "žiznivostou" a tak tazdy radsiej siahol po 0,65L stromkovi a jazdi za 3,518L/100km.. pokial by novy liter poladili na priemernu spotrebu 4-4,5L tak by to mohlo byt uspesne... dneska za 8L jazdia trojlitre auta... nie kazdy sa mota okolo komina, niekto robi 30 000km rocne
huh ... extra vyhodna cena Suzuki? V posledni dobe je Suzuki s cenou svych modelu dost mimo.
Petr-11: název si dávají samotní lidé. Výrobci rozhodně ne. Koukni se na web Aprillie. Tam se u nového Caponorda nikde ani náznakem nepíše že by se mělo jednat o enduro nebo cenduro. Ani ta motorka si na to nehraje. Píšou tam že to je prostě silniční cestovní motorka.
Přesto se mezi lidmi najde spoustu blbů co si klepou na čelo a tvrdí, že se Aprillia zbláznila, že tohle není enduro
A pak kdo je blázen.
Ja moc nechapu,proc tyhle stroje maj v nazvu slovo enduro? Notabene ještě s litakama? Vzdyt je to vysmech...
Nevím jestli prošpikovat enduro moderními technologiemi znamená jednoznačné plus. Myslím, že stále platí to staré přísloví - v jednoduchosti je krása, aneb čím je věc jednodušší, tím má větší šanci na bezproblémový provoz. A ke kráse moderního designu se raději vyadřovat nebudu - zobáky, košočtvercové a apod. světla...
některý maxicendura se prodávaj v itálii ještě hůř (rok 2012):
KAWASAKI VERSYS 1000 ... 281ks
STELVIO 1200 ... 241ks
990 ADVENTURE ... 197ks
990 SUPERMOTO T ... 195ks
TIGER 1200 EXPLORER ... 194ks
Horizont: jen nějak nechápu v čem se ten 10 let starej "adventure" V-strom liší od obyčejnýho V-stroma.
A proč novej V-strom? Protože kdo chvíli stál, už stojí opodál. A Suzuki stojí už mnoho let. Dnešní cestovní endura jsou prošpikovaná moderními technologiemi a Suzuki se starými modely prostě už neudrží tempo. A obávám se že ani dobrá cena mizernou motorku nezachrání. Versys 1000 je toho důkazem. Ten se prodává hůř než špatně
Tohle je úplnej balzám na oči: //www.motorkar...n-pro-usa-20031.html
Když si prohlídnete starýho stroma,ještě víc si človek uvědomí ja je ten novej hnusnej.A to byl přitom starej strom odbornou veřejností v minulosti dost kririzovanej za design.Pokud nenapíšou že je novej strom k zblití,objektivita novinářů bude navždy ztracena.
teinidad: aby nelítal bordel od předního kola na světlo,
Co je to za nesmysl? Já žádný zobák nemám a světla mám čistý
V Miláně na EICMA byla tahle motorka úplně mimo zájem. Ačkoliv tam bylo všude narváno, u téhle motorky jsem stál doslova úplně sám. A pro jistotu ji zavřeli do skleněného akvária, aby jim ji nikdo nepoblil.
Tak se snad japončíci chytli za nos a předělají design tak, aby se o ní dalo říct že je pěkná.
Mimoto, některé detaily toho konceptu byly tak hrozný, že 650 byla oproti ní zlatá
hoši tak to je hnus jak flus,jízdně asi nebude problém,to si nemůžou dovolit.Vzhledem k tomu jaká je dnes konkurence v této kategorii,tak mi nedává smysl proč by se člověk měl rozhodnou pro taklhe ošklivou motorku.Zachránit to může jenom cena.
Když jsem viděl náhled myslel jsem, že to je zase nová verze Hondy. Takhle to je jak KTM (SM-T) zkřížený s Hondou
mno..můj starý Stromek 650 už pomalu dosluhuje..jsem zvědav jak a za kolik to bude. Design je standard, u takovýhle motorky jsou podstatné jiné hodnoty a hlavně fyzické vlastnosti. Mimochodem ten zobák je tam pro to aby nelítal bordel od předního kola před světlomet.
Stary litrovy Stromek byl super motorka. Verim a doufam, ze tohle bude pravoplatny nastupce... Vetsi nadrz, draty, aspon 120 kobylek, dobrou cenu...a beru dva
Suzuki má hypoteticky nárok vybavovat své stroje "zobanem" když jej jako první použila na bigovi,nicméně ve mně to bude vždy evokovat snahu přiblížit se etalonu třídy-BMW.Už jsem na tento "dizajnový doplněk" alergický,takže za mě
Danny350: 1200ccm nemusi byt tezky. Ducati Multistrada 1200 ma hmotnost na urovni nekterych 650
Většinou se snažím design motorek pochopit a možná i obhajovat, ale tohle je fakt hnusný.
Přesně tak, každej netouží po 1200ccm ingotu, kterej váží jak auto. Pokud bude motorka lehčí, mrštnější atd. objem vůbec nevadí. Bohužel by to spíš chtělo ale směřovat k "duál sportu" páč pokud to bude výhradně na silnici, což vypadá, takových motorek je tu po kokot. Kdyby zbastlili nástupce Biga (třeba i s dvouválem) udělali by líp. A ten design kachny je fakt strašnej, to nevím kdo si koupí.
Designově je to na poblití, podobá se mi zdá lehce k Hondě Crosstourer, litr je slabej v porovnání s konkurencí, osobně ybch si ho v této době nekoupil a dal přednost třeba KTM 1190
litr by nevadil, že to vypadá jak kachna bude už horší
(a doplňte konkurenci: aprilia, guzzi, yamaha)
Jestli litr nebo 1200 nehraje až takovou roli. Svoje zákazníky mít bude, pokud při tom všem nabídne, jak je pro suzuki typické, extra výhodnou cenu.
Objem 1200 by mezi dnesni konkurenci byla lepsi volba.
Doufám, že ve finále bude se změnama oproti prototypu, co byl k vidění loni v Miláně, protože ten byl designově na poblití