Suzuki představuje novou Katanu a upravené GSX-R 1000
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Suzuki | Zveřejněno: 2.10.2018 | Zobrazeno: 18 985x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Suzuki | Zveřejněno: 2.10.2018 | Zobrazeno: 18 985x
jinak udelat na to clipony je asi to posledni co by byl problem
no ja si prave myslim, ze z toho udelali neco na normalni jezdeni.
Tu "kataňáckou" linku lze vidět i v této nejnovější fabrické kreaci,

kterou ale úplně posílají "do kytek" ta enduro / srrambler řidítka ...
Přece to není motocykl na každodenní "užití" pro cesty do práce
a "cesťák už vůbec ne. Nebo se mýlím
Takhle jsem doufal ,že by to mohlo vypadat.Tam tu "kataňáckou" linku vidím.
Já si nemůžu pomoc, ale mě se líbí. Je to úplně něco jiného než co trh nabízí.
Bezva ze i soucastnem kopirovani designu napric znackami obcas vraci i k vzhledove vyraznym legendam jako Katana.
Riditka me take zrazily hned jako prvni, ale co ty se prece nechaji snadno vymenit (mam fz1 o vymene hnusnych origo riditek neco vim
) Spis trochu lito, ze i nova "retro" Katana propadla trendu kratkych malych podsedlovek, ktere nema rada ani moje soucastna celkem skladna pritelkyne (166cm51kg). Ale nejvetsi skoda ze v dnesni automobilove TSI dobe zrovna Katana nedostala preplnovani..
Ta katana vypadá hodně zajímavě!
Těch K5 je v nabídce snad nejmíň, Wario
nějak mě to moc extra neoslovuje
Musím smeknout před Suzuki jaký litrový motor před 14lety postavili. Ještě dnes ho cpou do kdejaký novinky
. Asi na starý kolena pořídím K5
Za mě dobrý, až na řidítka.Tak trochu k pojetí "Katana" nesedí, ale je to řešitelný.
Jinak povedená, neváhal bych ji přidat do garáže.
Ono sa sa zda ze Suzuki spí ale v 2020 bude 10 novych modelov
Líbí se mi hodně.I jak to připomíná původní katanu.Akorát co mě první napadlo je nevzhlednej motor,jak píše týpek.U polokapoty bych chtěl něco vidět prostě.Řídítka jsou v pohodě,alespon se na tom svezež víc jak 50 kiláků.
Katana ... Slint ... Ze bych se zase vratil k rejzi? No uvidime co podvozek
Mně se nelíbí, že je ta kapotka se světlem moc vepředu a nízko.
Má to tak docela dost biků, ale mně se to nelíbí.
Raději bych to designově stejné, ale víc nahoře a blíž k řidítkům.
...no Katana za mě
dobře Suzuki, sice jsou pořád někde mezi divné a hnusné, ale zbavili se slova nudné.
technicky taky dobrý, že neutráceli za techniku a převzali všechno z dobře fungující GSX-S (tedy ne z aktuální GSX-R jak je v článku)
Velmi povedené,je to slušné pokračování Katany.Jsou tam věci,které by šly vytknout,ale ty jsou vždy a každý má něco jiného.Mně tam chybí hezký motor,ty dnešní hroudy,kde není vidět co jsou válce.,hnusné hadice od chladiče a další věci,to by mělo být u takového polonahého stroje vzhledově vymakané.Starý motor z Katany byl nádherný ve všech detailech.Ale chápu,že hezké motory se dnes již moc nedělají...)))))))))))
S těma " neKatana" řidítkama mají lidi
svatou pravdu . Je to hroznej pohled,
jak trčí nad motocyklem . U originálu ze zač. 80.let byla řidítka dvoudílná a to asi
byla tehdejší Káťa o hodně těžší - prostě to byl bajk pro CHLAPY
//www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx1100s_katana%2081.htm
Všechno se mi líbí, ale štve mě ta současná móda zadních blatníků/držáků RZ
Už před dvaceti lety se mi moc nepozdávaly ty zadní lízátka na Canyonech, BMW F 650, TL 1000 S, ale proti tomu co tam cpou dnes to bylo ještě dobrý...Nechápu tu filozofii - "uděláme přísnou sportovní vzdušnou podsedlovku, aby tam nic nerušilo...a zadní kolo zakryjeme mohutným kusem plastu a značkou, aby to vypadalo jako skútr".
Ty riditka u Katany tam vubec nepasuji a svetlo mohlo byt vetsi a jeste vic hranatejsi, jinak cajk
S původní Katanou, která tehdy udivila motocyklový svět, má snad jen ten červený nápis SUZUKI, pokud byla ta původní ve stříbrném laku...
...ta boční kapota se tváří "připraveně" na přívod vzduchu ke kompresoru
Třeba na jaře Katana-k 1000...
Katana rozhodně hezčí než GSX-S ze který vychází. Mám pocit že jde přímo proti nový Hondě CB 1000R, taky hnusnej výfuk, uříznutá podsedlovka a divnoněco ala zadní blatník
tohle si snad nikdo nemůže koupit
Katanĕ tlesk tlesk. Pěkně navazuje na původní
Na papíře vypadala Katana líp, ale i tak má něco do sebe.
Gsxr 1000 zeru ta motorka je fakt krasna a v modry je to masakr.
Katana se mi libi. Celkove. Neladi mi tam jen riditka. Puvodni katana mela dvoudilny a z dnesniho pohledu skoro cafe racer. To mi na ni chybi.
Jsem rad ze to neni kopie puvidniho bajku. Jen ty riditka
oni vlastně jen překabátili naháč gsx-s 1000 do retro-polo-kapoty podle italských novinářů katana 3.0 s minizměnama. Tak to se teda moc nepředvedli. Snad na eicma přijde busa, gsx700T a nové tříkilo, buď od suzuki china:

nebo z indonésie:
Ivan2T: moje řeč... 12 litrů nádrž ? podivnost i u menšího motoru... Jinak se mi nová Katana líbí moc