globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 07.10.2018 v 12:01

jinak udelat na to clipony je asi to posledni co by byl problem

HiddenSnake (27) napsal 07.10.2018 v 12:00

no ja si prave myslim, ze z toho udelali neco na normalni jezdeni.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 04.10.2018 v 21:02

Tu "kataňáckou" linku lze vidět i v této nejnovější fabrické kreaci,
kterou ale úplně posílají "do kytek" ta enduro / srrambler řidítka ...
Přece to není motocykl na každodenní "užití" pro cesty do práce
a "cesťák už vůbec ne. Nebo se mýlím

gsivo (44) napsal 04.10.2018 v 15:36


Takhle jsem doufal ,že by to mohlo vypadat.Tam tu "kataňáckou" linku vidím.

Figi25 (59) napsal 04.10.2018 v 14:31+1

Já si nemůžu pomoc, ale mě se líbí. Je to úplně něco jiného než co trh nabízí.

CR500 (142) napsal 04.10.2018 v 09:21

Bezva ze i soucastnem kopirovani designu napric znackami obcas vraci i k vzhledove vyraznym legendam jako Katana. Riditka me take zrazily hned jako prvni, ale co ty se prece nechaji snadno vymenit (mam fz1 o vymene hnusnych origo riditek neco vim ) Spis trochu lito, ze i nova "retro" Katana propadla trendu kratkych malych podsedlovek, ktere nema rada ani moje soucastna celkem skladna pritelkyne (166cm51kg). Ale nejvetsi skoda ze v dnesni automobilove TSI dobe zrovna Katana nedostala preplnovani..

SuperSic58 (1307) napsal 03.10.2018 v 22:39+1

Ta katana vypadá hodně zajímavě!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 03.10.2018 v 22:27+1

Těch K5 je v nabídce snad nejmíň, Wario

SLAY (808) napsal 03.10.2018 v 21:36

nějak mě to moc extra neoslovuje

wario (126) napsal 03.10.2018 v 18:14+1

Musím smeknout před Suzuki jaký litrový motor před 14lety postavili. Ještě dnes ho cpou do kdejaký novinky . Asi na starý kolena pořídím K5

Othello (19) napsal 03.10.2018 v 10:17+1

Za mě dobrý, až na řidítka.Tak trochu k pojetí "Katana" nesedí, ale je to řešitelný.
Jinak povedená, neváhal bych ji přidat do garáže.

JA-NE (767) napsal 03.10.2018 v 09:22

Ono sa sa zda ze Suzuki spí ale v 2020 bude 10 novych modelov

vopák (51) napsal 03.10.2018 v 08:33

Líbí se mi hodně.I jak to připomíná původní katanu.Akorát co mě první napadlo je nevzhlednej motor,jak píše týpek.U polokapoty bych chtěl něco vidět prostě.Řídítka jsou v pohodě,alespon se na tom svezež víc jak 50 kiláků.

HiddenSnake (27) napsal 03.10.2018 v 08:26

Katana ... Slint ... Ze bych se zase vratil k rejzi? No uvidime co podvozek

VladaM (141) napsal 03.10.2018 v 07:59

Mně se nelíbí, že je ta kapotka se světlem moc vepředu a nízko.
Má to tak docela dost biků, ale mně se to nelíbí.
Raději bych to designově stejné, ale víc nahoře a blíž k řidítkům.

6573 (46) napsal 03.10.2018 v 06:46+2

...no Katana za mě

zzzmrzlinar (471) napsal 03.10.2018 v 00:04

dobře Suzuki, sice jsou pořád někde mezi divné a hnusné, ale zbavili se slova nudné.

technicky taky dobrý, že neutráceli za techniku a převzali všechno z dobře fungující GSX-S (tedy ne z aktuální GSX-R jak je v článku)

týpek (119) napsal 02.10.2018 v 23:34+1

Velmi povedené,je to slušné pokračování Katany.Jsou tam věci,které by šly vytknout,ale ty jsou vždy a každý má něco jiného.Mně tam chybí hezký motor,ty dnešní hroudy,kde není vidět co jsou válce.,hnusné hadice od chladiče a další věci,to by mělo být u takového polonahého stroje vzhledově vymakané.Starý motor z Katany byl nádherný ve všech detailech.Ale chápu,že hezké motory se dnes již moc nedělají...)))))))))))

IvanDvoutakťák (5069) napsal 02.10.2018 v 22:06+1

S těma " neKatana" řidítkama mají lidi svatou pravdu . Je to hroznej pohled,
jak trčí nad motocyklem . U originálu ze zač. 80.let byla řidítka dvoudílná a to asi
byla tehdejší Káťa o hodně těžší - prostě to byl bajk pro CHLAPY

//www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx1100s_katana%2081.htm

PremdaHonda (108) napsal 02.10.2018 v 20:49+2

Všechno se mi líbí, ale štve mě ta současná móda zadních blatníků/držáků RZ
Už před dvaceti lety se mi moc nepozdávaly ty zadní lízátka na Canyonech, BMW F 650, TL 1000 S, ale proti tomu co tam cpou dnes to bylo ještě dobrý...Nechápu tu filozofii - "uděláme přísnou sportovní vzdušnou podsedlovku, aby tam nic nerušilo...a zadní kolo zakryjeme mohutným kusem plastu a značkou, aby to vypadalo jako skútr".

Hříbek (59) napsal 02.10.2018 v 20:28

Ty riditka u Katany tam vubec nepasuji a svetlo mohlo byt vetsi a jeste vic hranatejsi, jinak cajk

ivano (499) napsal 02.10.2018 v 19:40+1

S původní Katanou, která tehdy udivila motocyklový svět, má snad jen ten červený nápis SUZUKI, pokud byla ta původní ve stříbrném laku...

pk14 (175) napsal 02.10.2018 v 18:44

...ta boční kapota se tváří "připraveně" na přívod vzduchu ke kompresoru Třeba na jaře Katana-k 1000...

Frankie (731) napsal 02.10.2018 v 18:26

Katana rozhodně hezčí než GSX-S ze který vychází. Mám pocit že jde přímo proti nový Hondě CB 1000R, taky hnusnej výfuk, uříznutá podsedlovka a divnoněco ala zadní blatník

pycha (12) napsal 02.10.2018 v 18:20+1

tohle si snad nikdo nemůže koupit

BadRX (84) napsal 02.10.2018 v 18:02+1

Katanĕ tlesk tlesk. Pěkně navazuje na původní

Dablicek200Mph (298) napsal 02.10.2018 v 17:37

Na papíře vypadala Katana líp, ale i tak má něco do sebe.

charon87 (101) napsal 02.10.2018 v 17:32

Gsxr 1000 zeru ta motorka je fakt krasna a v modry je to masakr.

Katana se mi libi. Celkove. Neladi mi tam jen riditka. Puvodni katana mela dvoudilny a z dnesniho pohledu skoro cafe racer. To mi na ni chybi.
Jsem rad ze to neni kopie puvidniho bajku. Jen ty riditka

bledemon (126) napsal 02.10.2018 v 17:28

oni vlastně jen překabátili naháč gsx-s 1000 do retro-polo-kapoty podle italských novinářů katana 3.0 s minizměnama. Tak to se teda moc nepředvedli. Snad na eicma přijde busa, gsx700T a nové tříkilo, buď od suzuki china:


nebo z indonésie:

soccer (480) napsal 02.10.2018 v 17:00

Ivan2T: moje řeč... 12 litrů nádrž ? podivnost i u menšího motoru... Jinak se mi nová Katana líbí moc

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist