husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Animals21 (47) napsal 06.11.2019 v 14:29

Skončil jsem u Stroma a jsem velmi spokojen. A právě o to víc nechápu, proč - a tím spíš u té verze XT, nesnížili sedlo a o ušetřené cm nezvýšily zdvihy. Chápu, že si Strom nehraje na all terrain enduro jako Afrika a díky tomu je o to lepší na silnici, ale tohle by pořád bylo v pohodě a motorka by byla univerzálnější.

Jacob82 (142) napsal 06.11.2019 v 08:54+3

Za mě rozhodně změna k lepšímu, V-Strom v předchozích verzích se mi moc nelíbil, tohle je mnohem hezčí a v tý žlutý je to "libor"! P.S. Katana s vlašťovkama a pořádnym vejfuckem taky hezčí!

Frankie (731) napsal 06.11.2019 v 08:36

V roce 1997 měl ten motor v TL1000 125k, tomu se říká vývoj
K tomu masku z Katany, pár kilo kabelů a je to

Ano, výrobci to dnes nemají jednoduchý kvůli debilním euro normám, a posedlostí elektronikou kterou mají všichni,ale že se to dá dělat i tak aby motorka měla rozumnou váhu a výkon, ukazuje třeba KTM Adv 790...

Mig_35 (345) napsal 06.11.2019 v 07:19+1

Krasavec

petr1000001 (207) napsal 05.11.2019 v 23:26

Obcas mi to prijde,ze to zazdivaj nejaky snazivci z vyvoje... to polohovatelny plexi jsme mneli dobry,kdykoliv jen tlakem ruky na tri polohy a zpatky.. ale ted to udelame lip,ma nekdo nejakej napad,jak to zmenit aby to nebylo tak jednoduchy?
Zakaznik chce veci vychytane,takovy smartbike ... tak to trochu poladime...

petr1000001 (207) napsal 05.11.2019 v 23:20

2014 se mi jedina y asi jedinemu libila /hnedaaa/ no rozhodne v te zlutomodre s hranatym svetlem BIGa evokje,ale zadny vyrobce uz tyhle jednoduchy kladiva delat nechce... tak mne napada,ze by se toho mohla chopit ta uz leta zminovana nova litrova jawa
Ta by neco jednoduse ruskyho na kladivo zbouchat mohla a jeste mi prijde ze se od ni design tech 660kovejch modelu cehosi zacina dockavat nadseni od dalsich vyrobcu uz jsme to myslim videli-kdyz jeden uznavany udelal fakt hnusnou motorku,dalsi radsi taky,aby mu neujel vlak... ale zadny strach,brzy jedna fabrika zkoupi ostatni,nektere verejne,jine tajne a bude vymalovano

Pape (13) napsal 05.11.2019 v 22:53

Po výčtu všech elektronických pi a ko jsem nějak znejistěl- počítá se ještě s řidičem?

hrochi (155) napsal 05.11.2019 v 22:24

No BIG to není. A enduro taky ne...

PetrAT (74) napsal 05.11.2019 v 21:38


bez plexi katana motárd

PetrAT (74) napsal 05.11.2019 v 21:37

Jsem rád , že se to nejmenuje Big
Big je BIG a ten prostě měl koule
Tato 1050 je tourer , těžký jezevčík
Předpokládám, že zaujmou cenou , jinak mě nic nenapadá. Za mě Suzuki

Meli (195) napsal 05.11.2019 v 20:32+1

sekacmagor> Bigy se nejmenují XT Jmenují se pořád V-Strom akorát verze s drátama (a tempomatem) se jmenuje XT
Jinak design nehodnotím (jsem zaujatej) ale ten tempomat bych chtěl!!! Zkusil jsem ho na KTM 790 a moc mne to bavilo.

FatBoy105th. (31) napsal 05.11.2019 v 19:46

V te zlute z boku tak trochu motorka pro Wermacht ke Stalingradu

SLAY (810) napsal 05.11.2019 v 19:42+1

to není v strom ale DR BIG v žluto modrý kombinaci parádní věc docela bych si dovedl představit v garáži.těch elektronickejch pičovinek to má fakt požehnaně

Nalge (31) napsal 05.11.2019 v 17:25+2

Na prvý pohľad dobre. Ale nemôžem sa zbaviť dojmu, ze dizajn im robí nejaký agent z Hondy, aby sa Suzuki náhodou nezvýšili predaje. I napriek tomu, že verím, že motocykel to bude veľmi dobrý, predpovedám mu takúto budúcnosť:
Suzuki najprv prestrelí cenu, ale niektorí zvedavci si to kúpia. Po roku sa začnú objavovať v bazároch s nájazdom 5-10 000 km, predajnosť modelu začne stagnovať a následne klesať, potom znížia cenu, to napáli doterajších majiteľov, ktorým sa zníži hodnota ich jazdených strojov a história sa zopakuje ako u predchádzajúceho modelu od roku 2014. Jednoducho dizajn predáva a Suzuki to posledné roky nejako nejde.

Karlos31 (97) napsal 05.11.2019 v 16:08

Ale jo, je to zajímavé, těším se naživo.

blackblues (1507) napsal 05.11.2019 v 15:58+1

Z te vahy se mi podlamujou kolena ,masiny pro opravdove samce

soccer (480) napsal 05.11.2019 v 15:57

Ty BIGy se moooc povedly

aneb jak rika klasik: spravna motorka se pozna podle zobaku...

Danny350 (26) napsal 05.11.2019 v 15:54+1

Jasnej Big - tedy vzhledem.

fockewulf (14) napsal 05.11.2019 v 15:23+2

První myšlenka: pseudo Dr. BIG je zpět

Vlnič (199) napsal 05.11.2019 v 14:43

Ten Dr. BIG je z toho jasně cejtit!!
Těším se na něj na živo!

31081 (674) napsal 05.11.2019 v 14:33

Z boku to vypadá tak nějak staře ,z 80 let Asi to dělá ta barva....

oldyno (5) napsal 05.11.2019 v 14:15+2

po starým modelu strom konečně vypadá k světu. ty 2 modelový hrůzy před tím nekomentuju. jak čínský biky.

Case (46) napsal 05.11.2019 v 13:55

...takže na Stroma naroubujeme světlo z Katany a design hotov... No, to se vycajchnovali...

chorvat (6) napsal 05.11.2019 v 13:46-1+2

Já Vám nevím, mně osobně se to moc nelíbí, vypadá to jako starý BIG, ale možná pro skalní fandy Suzuki to bude zajimavé

charon87 (101) napsal 05.11.2019 v 13:41

Konecne katana dvoudilny riditka. Huraaa

Tak bych ji vzal!!!!

JA-NE (767) napsal 05.11.2019 v 13:28+7

reinkarnacia DR BIG?

Wenca24 (76) napsal 05.11.2019 v 13:19+2

Ten strom vypadá parádně
Akorát při výčtu všech těch elektronických fičur se mi udělalo špatně




TOPlist