Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Barvy pěkný, laďák luxusní... změna kyvky už potřebuje asi větší laborování. Kola ovšem vyměnit měli. BRZDIČE VYMĚNIT MUSELI- neudělali. Tohle si s mašinou může udělat prakticky každej a nikoho to extrémně nenadchne.
Dle mého názoru by měl rám vydržet čelní náraz. U starých poctivých mašin se šavle ohly,
kolo se omotalo kolem motoru,ale rám vydržel. No ale tohle tu neřešíme. K tomu designu: mám rád kompaktní mašiny a ta podsedlová čás je taková "chcíplá" trošku mohutnější vzhled a víc kapoty pod sedlem by jí prospěly. Ta mašina je jako z té reklamy na T-mobile "vy jste Strnad? Ramena jak Schwarzenegger a nohy jako párátka" Tahle móda mě prostě nebere.
cruiser> a cemu rikas "tukanec"? Dyz je motorka na dva kusy jako to gsr600? To by myslim ze neprezila zadna. A je uz celkem fuk jesi se roztristi ram na kusy nebo se u tech "lepsich" motorek "jenom" zvohyba a popraska...zahodit beztak muzes oboje
veru, a ram z makoveho kvetu ma aj GSXR 750 K7.. dokonca bola na to u gsxr aj zvolavacia akcia.. pri pade bol ram vzdy na salat..a prasakal sa aj pri normalnej jazde.. takze nic moc..
to Dandy3: GSR600 je možná hezčí, ale je to asi motorka s nejslabším rámem na světě. Stačí ťukanec a roztříští se na kusy - neopravitelné. Normální mašině se ohnou šavle. Tady zůstanou zcela rovné a rozletí se rám:
//www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/608837-gsr-600.html
Viděl jsem takto zničených GSR 600 už víc a vždy to bylo jen po celkem slabém nárazu ze kterého by šlo jinou mašinu v pohodě dostat... Snad tato GSR750 na tom nebude podobně.
Hmm, pěknej lak, ale jak tu už zaznělo, kyvka z kusu jeklu, kola budiž, brzdiče v dnešní době těžkej podprůměr, přední vidlice bez nastavení, tudíž naoko se to tváří nabušeně, ale výbavou podprůměr tudíž rozpočtovka s laďákem a lakem, tohle si udělá ze serie i Lojza v garáži
Kyvka a brzdiče z čínský 125ky to celý bohužel sráží dolu a vypadá to ještě víc směšně, než v sérii Co se stalo se Suzuki?Poslední dobou to s nima jde z kopce
cbr1000F -rám vydrží i naraz autem)
Barvy pěkný, laďák luxusní... změna kyvky už potřebuje asi větší laborování. Kola ovšem vyměnit měli. BRZDIČE VYMĚNIT MUSELI- neudělali. Tohle si s mašinou může udělat prakticky každej a nikoho to extrémně nenadchne.
Dle mého názoru by měl rám vydržet čelní náraz. U starých poctivých mašin se šavle ohly,
kolo se omotalo kolem motoru,ale rám vydržel. No ale tohle tu neřešíme. K tomu designu: mám rád kompaktní mašiny a ta podsedlová čás je taková "chcíplá" trošku mohutnější vzhled a víc kapoty pod sedlem by jí prospěly. Ta mašina je jako z té reklamy na T-mobile "vy jste Strnad? Ramena jak Schwarzenegger a nohy jako párátka" Tahle móda mě prostě nebere.
Normalny ocelovy trubkovy, vydrzi vsetko...
Hliníkový rám u každé motorky praskne na kusy. Aspoň je pak na inzerátech méně "přestaveb na street"
cruiser> a cemu rikas "tukanec"? Dyz je motorka na dva kusy jako to gsr600? To by myslim ze neprezila zadna. A je uz celkem fuk jesi se roztristi ram na kusy nebo se u tech "lepsich" motorek "jenom" zvohyba a popraska...zahodit beztak muzes oboje
veru, a ram z makoveho kvetu ma aj GSXR 750 K7..
dokonca bola na to u gsxr aj zvolavacia akcia.. pri pade bol ram vzdy na salat..a prasakal sa aj pri normalnej jazde.. takze nic moc..
to Dandy3: GSR600 je možná hezčí, ale je to asi motorka s nejslabším rámem na světě. Stačí ťukanec a roztříští se na kusy - neopravitelné. Normální mašině se ohnou šavle. Tady zůstanou zcela rovné a rozletí se rám:
//www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/608837-gsr-600.html
Viděl jsem takto zničených GSR 600 už víc a vždy to bylo jen po celkem slabém nárazu ze kterého by šlo jinou mašinu v pohodě dostat... Snad tato GSR750 na tom nebude podobně.
Quentin> prave...uplne normalni no. Ze by byly osklivy ne. Ale proste obycejny. Klasicky tri loukote od Suzuki..
s kyvkou souhlasim...ale co se Vám nelíbí na těch kolech? né, že bych si nedovedl vysnít hezčí...ale tyhle mi přijdou úplně normální
Nějak tomuto novému trendu nemůžu přijít na chuť,připadá mi to jak kočka ztažená z kůže. A ta levná jeklová kyvka,hnus. Staré GSR 600 je mnohem hezčí.
Koly laku a vyfuku by som si ju veru nekupil..to je malo..
Hmm, pěknej lak, ale jak tu už zaznělo, kyvka z kusu jeklu, kola budiž, brzdiče v dnešní době těžkej podprůměr, přední vidlice bez nastavení, tudíž naoko se to tváří nabušeně, ale výbavou podprůměr tudíž rozpočtovka s laďákem a lakem, tohle si udělá ze serie i Lojza v garáži
To se na to asi nepodívali z odstupu. Ty kola jsou otřesná.
Kyvka a brzdiče z čínský 125ky to celý bohužel sráží dolu a vypadá to ještě víc směšně, než v sérii
Co se stalo se Suzuki?
Poslední dobou to s nima jde z kopce
Až na ten klin 10b
odlehčené díly, "nejlepší" modelový výfuk, nějaké barvičky... být to v jiné kombinaci (bílý základ) vypadalo by to zase jinak..
Barvy
, kyvka a kola
škoda že se borcum líbí ta původní kyvka stále dál
Stará GSR600 od Yoshimury se mi líbila víc. Bohužel, pro mě nový motorky už nemají tolik co nabídnout
moc pekny
Ale jak uz tu padlo, kulha to na kyvku a kola...to meli vymenit jako prvni. Ale barvy luxusni
Kyvka a kola jsou hnusný, ale ty barvy jsou fakt parádní.
Stále mi tam vadí tá joklová kyvka, inak
co taková kráska může stát?