husqvarna_svartpilen_801_2




Patentový nákres od Suzuki odhaluje hybridní skútr s pohonem obou kol

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomProv (24) napsal 06.03.2018 v 21:31

Jestli to bude přispívat k větší dynamice a uspoří to nějakou tu decku paliva, tak proč ne. Těším se na test.

TomProv (24) napsal 06.03.2018 v 21:31

Jestli to bude přispívat k větší dynamice a uspoří to nějakou tu decku paliva, tak proč ne. Těším se na test.

Petřičák (184) napsal 12.05.2017 v 17:58

500-skutr: Ten Váš je zase přímo k smíchu. K věci jste neřekl vůbec nic, pouze obecně tlacháte o tom, že pokrok nelze zastavit. Nic takového nerozporuji, ale velmi rád si poslechnu Vaše zdůvodnění proč by měly být lithiové baterie jediným správným směrem vpřed?

500-skutr (1) napsal 09.05.2017 v 18:58

Pánové vaše názory jsou k pousmátí,podle vás se má zastavit čas a jezdit pouze na tom co současně existuje.To by jsme jezdily na parním stroji do dneška.
Vývoj jde kupředu a technologie jsou čim dál lepší.Jen díky tomu máme současné stroje na úrovni jaká nám vyhovuje.

Petřičák (184) napsal 08.05.2017 v 19:09

Všechny značky MUSÍ jít cestou efektivity? Mohu vědět PROČ? To je rozhodnutí evropského úředníka božským dogmatem o kterém se nesmí pochybovat? Ano, styl jízdy důchodce potkávám na silnicích velmi často, že by to byl zrovna vrcholný příspěvek k bezpečnosti silničního provozu se říct nedá.

Tugar747 (9) napsal 04.05.2017 v 08:34

Ja si pockam az na recenze jak to pojede., Kam to dojede a za kolik.

Je fakt ze vsechny znacky proste musi jit cestou vyssi efektivity a jezdil jsem Hondou CRZ, sice auto ale dobrej hybrid. jedes z kopce nabijis, jedes po rovine, palis trochu benzinu, zrychlujes do kopce, tak si pristouchnes par kW z bateky system co v zasade moc pekne funguje. Proste rekuperace. A s klidnou rukou se jezdi za par. Pokud chce nekdo camrat o emocit pri jezdeni, tak at si poridi motorku, skutr je o prakticnosti. Otazka spis je jak to bude s vahou, baterky co by staly za rec budou tezky.

chevyr (3) napsal 04.05.2017 v 08:24

Aááá tak to tady máme, nestačí nám palivové mapy a všelijaké asistenty, které nám za pár let povinně narvou na nové stroje, ale už tady je obludnost typu hybrido - skůtr. Ať žije zeleno - marxistický ekoterorismus v praxi. Příště na to přidělaj šlapátka a povinně budem muset kus cesty odšlapat??

Petřičák (184) napsal 03.05.2017 v 23:09

Málokdo má žaludek na to, aby poslouchal pořád dokolečka vybájené nesmysly ekoteroristů o tom, že lithiovými bateriemi lze bojovat proti změně klimatu. A tak se dostáváme do situace, kdy i jinak velmi tradicionalistická značka jako Suzuki vymýšlí, jak zařadit do produktového portfolia výrobek, kterým by mohla těm zeleným technickým analfabetům zavřít ústa.

vonRammstein (67) napsal 03.05.2017 v 22:05

Ne, ne, ne. Buď jsem konzervativní a nebo debil nebo možná oboje, ale ne.




TOPlist