Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
500-skutr: Ten Váš je zase přímo k smíchu. K věci jste neřekl vůbec nic, pouze obecně tlacháte o tom, že pokrok nelze zastavit. Nic takového nerozporuji, ale velmi rád si poslechnu Vaše zdůvodnění proč by měly být lithiové baterie jediným správným směrem vpřed?
Pánové vaše názory jsou k pousmátí,podle vás se má zastavit čas a jezdit pouze na tom co současně existuje.To by jsme jezdily na parním stroji do dneška.
Vývoj jde kupředu a technologie jsou čim dál lepší.Jen díky tomu máme současné stroje na úrovni jaká nám vyhovuje.
Všechny značky MUSÍ jít cestou efektivity? Mohu vědět PROČ? To je rozhodnutí evropského úředníka božským dogmatem o kterém se nesmí pochybovat? Ano, styl jízdy důchodce potkávám na silnicích velmi často, že by to byl zrovna vrcholný příspěvek k bezpečnosti silničního provozu se říct nedá.
Ja si pockam az na recenze jak to pojede., Kam to dojede a za kolik.
Je fakt ze vsechny znacky proste musi jit cestou vyssi efektivity a jezdil jsem Hondou CRZ, sice auto ale dobrej hybrid. jedes z kopce nabijis, jedes po rovine, palis trochu benzinu, zrychlujes do kopce, tak si pristouchnes par kW z bateky system co v zasade moc pekne funguje. Proste rekuperace. A s klidnou rukou se jezdi za par. Pokud chce nekdo camrat o emocit pri jezdeni, tak at si poridi motorku, skutr je o prakticnosti. Otazka spis je jak to bude s vahou, baterky co by staly za rec budou tezky.
Aááá tak to tady máme, nestačí nám palivové mapy a všelijaké asistenty, které nám za pár let povinně narvou na nové stroje, ale už tady je obludnost typu hybrido - skůtr. Ať žije zeleno - marxistický ekoterorismus v praxi. Příště na to přidělaj šlapátka a povinně budem muset kus cesty odšlapat??
Málokdo má žaludek na to, aby poslouchal pořád dokolečka vybájené nesmysly ekoteroristů o tom, že lithiovými bateriemi lze bojovat proti změně klimatu. A tak se dostáváme do situace, kdy i jinak velmi tradicionalistická značka jako Suzuki vymýšlí, jak zařadit do produktového portfolia výrobek, kterým by mohla těm zeleným technickým analfabetům zavřít ústa.
Jestli to bude přispívat k větší dynamice a uspoří to nějakou tu decku paliva, tak proč ne. Těším se na test.
Jestli to bude přispívat k větší dynamice a uspoří to nějakou tu decku paliva, tak proč ne. Těším se na test.
500-skutr: Ten Váš je zase přímo k smíchu. K věci jste neřekl vůbec nic, pouze obecně tlacháte o tom, že pokrok nelze zastavit. Nic takového nerozporuji, ale velmi rád si poslechnu Vaše zdůvodnění proč by měly být lithiové baterie jediným správným směrem vpřed?
Pánové vaše názory jsou k pousmátí,podle vás se má zastavit čas a jezdit pouze na tom co současně existuje.To by jsme jezdily na parním stroji do dneška.
Vývoj jde kupředu a technologie jsou čim dál lepší.Jen díky tomu máme současné stroje na úrovni jaká nám vyhovuje.
Všechny značky MUSÍ jít cestou efektivity? Mohu vědět PROČ? To je rozhodnutí evropského úředníka božským dogmatem o kterém se nesmí pochybovat? Ano, styl jízdy důchodce potkávám na silnicích velmi často, že by to byl zrovna vrcholný příspěvek k bezpečnosti silničního provozu se říct nedá.
Ja si pockam az na recenze jak to pojede., Kam to dojede a za kolik.
Je fakt ze vsechny znacky proste musi jit cestou vyssi efektivity a jezdil jsem Hondou CRZ, sice auto ale dobrej hybrid. jedes z kopce nabijis, jedes po rovine, palis trochu benzinu, zrychlujes do kopce, tak si pristouchnes par kW z bateky system co v zasade moc pekne funguje. Proste rekuperace. A s klidnou rukou se jezdi za par. Pokud chce nekdo camrat o emocit pri jezdeni, tak at si poridi motorku, skutr je o prakticnosti. Otazka spis je jak to bude s vahou, baterky co by staly za rec budou tezky.
Aááá tak to tady máme, nestačí nám palivové mapy a všelijaké asistenty, které nám za pár let povinně narvou na nové stroje, ale už tady je obludnost typu hybrido - skůtr.
Ať žije zeleno - marxistický ekoterorismus v praxi. Příště na to přidělaj šlapátka a povinně budem muset kus cesty odšlapat??
Málokdo má žaludek na to, aby poslouchal pořád dokolečka vybájené nesmysly ekoteroristů o tom, že lithiovými bateriemi lze bojovat proti změně klimatu. A tak se dostáváme do situace, kdy i jinak velmi tradicionalistická značka jako Suzuki vymýšlí, jak zařadit do produktového portfolia výrobek, kterým by mohla těm zeleným technickým analfabetům zavřít ústa.
Ne, ne, ne. Buď jsem konzervativní a nebo debil nebo možná oboje, ale ne.