yamaha_demo_tour




Nůžky se rozevírají. Suzuki představila V-Strom 1050DE s velkým předním kolem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (207) napsal 26.09.2022 v 21:17

Za mně,jel jsem na něm -předváděčka 2017,ještě na normálním litru. ( 2014 se mi líbila moc,upgrade už méně a 1050 ála big bohužel už vůbec ) ale na silnici byl fantastickej a tam je asi jeho místo. Chvilku jsem si říkal,že je ta 21čka vpředu správný krok o doplnění možností,ale když tam zůstává 17ka vzadu,přijde mi to o to víc ujeté.
No a jak je psáno,kroska z ní bejt stejně neměla,tak bych tam tu 21čku ani necpal a nechal ho excelovat na silnici,kde je fakt zábavnej,silnej ( 2V ) a i podvozkově perfektně sladěnej.
Do terénu by to chtělo spíš tu 650 odlehčenou na minimum možného
Zároveň by mohla XT7 konkurovat i cenově a s Véčkem,kdo by odolal
Pak by to byla zajímavě ucelená nabídka
( ono ani GS se nehrne do 21ky a nechává to svým menším sourozencům )
// mám litrovou afriku a jsem spokojenej,pokaždý když zkusím něco jiného,gratuluju si,jak jsem se rozhodl,zkouším ji tahat mimo asfalt co to jde ,když bych jezdil jen silnici,byl by to Vstrom 1000 //

Houslista (7) napsal 14.09.2022 v 19:41+1

"Všimněte té největší elektronické změny, a tou je nový TFT displej . Heuréka!"
Momentálně si nevzpomenu, který výrobce poprvé strčil digitální displej za řídítka - to bylo na fórech řečí: "Zahodili budíky!" "Tablety na motorku nepatří!" Jo, jo, časy se mění i u ABS dnes vadí jen, že nejde vypnout na zadním kole.
Litrový Strom mě ale nikdy narozdíl od menšího brášky neuchvátil, že by po králi přišel i nový střelec a provětral střední třídu? To by bylo fajn!

Jofré (211) napsal 07.09.2022 v 14:37

Líbilo se mi konstatování, že výrobce vyslyšel zákazníky a udělal tento model více do terénu. Tak ať si asi pořádně zaposilují při zvedání z bláta těch 250kg, s kufry a bagáží určitě 300kg.

zahadnytajemny (48) napsal 07.09.2022 v 12:03-1+1

Škoda jen, že ten hranatý a retro design není můj šálek kávy a kupovat si motorku, která se nelíbí a pak pokukovat po jiných, je blbost... Celou dobu existence 1050 se mu snažím přijít na chuť, ale marně

Fyro (121) napsal 07.09.2022 v 11:23

Tak ještě udělat něco proti Tuaregu a Tenerce:
DR 450/650

cunado (184) napsal 07.09.2022 v 09:22

Výborně Suzuki,to je krok správným směrem jen škoda, že se nepodařilo něco udělat s tou hmotností, která oproti předchozím modelům mírně vzrostla. Každopádně i tak to bude skvělý stroj

zahadnytajemny (48) napsal 06.09.2022 v 14:05

Tak jsem se včera zastavil u jednoho značkového prodejce Suzuki. Potvrdil aktualizaci modelu 1050 pro rok 2023. Cena by prý měla být vyšší o cca 40 tis. Kč. A měl by mít i dosud chybějící konektivitu.
Ale nemají informace, že by nový V-Strom 650 měl být už v roce 2023 a už vůbec nevěří, že by neměl V motor.

JíraFZS (24) napsal 06.09.2022 v 10:50+4

Mam1050XT 2021. Určitě posun ,bral bych tu novou přístrojovku, a upravenou převodovku s dálniční 6. Rychlořazení je u cestovatelské motorky zbytečné. S 250kg plus zavazadla do terénu zavítá málokdo a ani 21" + 25mm to nezachrání NA to jsou jiné stroje

soccer (480) napsal 06.09.2022 v 07:35+1

Pěkné s tou jednadvacítkou je to zase lehkonožka

crazy_doctor (8) napsal 06.09.2022 v 07:21+1

Na to, že to má být motorka do ''terénu'' tak mezera mezi silničním kolem a blatníkem je docela malá. Dát tam gumy na off např. Mitas E07 tak to bude o prsa. Tento problém jsem měl na Stromku z roku 2017. Musel jsem zdvihnout blatník o 3cm a byl klid - víc nešlo skrz hadičky od brzd a jejich upevnění na blatníku.
Jedno se, ale musí nechat. Ten motor. Véčko je véčko a tomu se nic nevyrovná.

zzpol (212) napsal 06.09.2022 v 06:11+1

Drobná pozn. k použití 21´´ráfku na 250 kg motorce.
Mám 21´ AVON nazutý na ráfku 320 kg H-D. Co se týče jízdních vlastností je vše OK a bude tomu jistě i na novém V-Stromu…
Mám ale vlastní 2x ověřenou zkušenost ve spojitosti s uvedenou hmotností.
Výrobce předepisuje na H-D foukat předek 2,06 a zadek 2,76. Do minulého týdne jsem se tím držel ale již podruhé sjel z Velké Bukové serpentinami na most přes Berounku v Roztokách u Křivoklátu na prázdný přední gumě… poprvé jsem to řešil odtahem na káře a byl doma ve 22:30 a teď jsem naprosto v pohodě dojel rychlostí 30-40km cca. 20 km na prázdný gumě až domů…
V prvním případě byla 21´ duše proražena zboku, vedle ventilku a ve druhém případě opět na boku přesně v přechodu Haltru a pláště , kterým jsem zajistil plášť nestandardně 180° proti ventilku, vzhledem k prvotnímu podezření z pootočení pláště při intenzivním brždění z kopce na 320kg H-D a mých 120… Jak je ale vidět tak problém aby 21´ přežila je v tlaku a chce to foukat víc, jezdím teď na 2,6 v zesílené 4 mm duši a kontroluji tlak před každým vyjetím…

JohnnyS08 (219) napsal 05.09.2022 v 21:27+1

Vylepšení základního modelu jsou nepochybně super - rychlořazení TFT vylepšená elekronika - osobně bych jí nemusel, ale trh si jí žádá, trh jí bude mít.
Ale ta verze DE, já nevim, ale kombinace 21" kola, 170mm zdvihy a čtvrt tuny hmotonost, mě to teda moc smysl nedává...

Frankie (731) napsal 05.09.2022 v 20:50+1

Moc hezký. Škoda, že zdvihy pérování se zvětšily jen málo, takže to není úplně konkurence pro Hondu Afriku twin, moc velká škoda. Ale i tak Suzuki chválím

Ještě postavit proti Tenerce 700 novou verzi malýho V-stroma s pořádným podvozkem (skvělý motor už roky mají) a svět bude hned o kousek krásnější místo pro život

Heki (401) napsal 05.09.2022 v 19:19+1

Big is Back?

Pedl (178) napsal 05.09.2022 v 18:56

Dobré To už je víc jako to "XT" v co jsem doufal.

Karlos31 (97) napsal 05.09.2022 v 16:57

Ty jo, pěkný, doladily se všechny neduhy. Ale základ byl dobrý i předtím, jezdí to moc hezky, véčko je véčko.

korni (116) napsal 05.09.2022 v 16:10+1

Jako spokojený majitel 1050XT můžu pogratulovat hlavně k přehlednému a pěknému displeji, který jsem po uvedení GT očekával i u nástupce současné verze V-Stroma. Čekal jsem i qickshifter, ale 21" přední kolo mně fakt překvapilo. Doufám jen, že si v Suzuki zařídí dostupnost chybějících dílů a motorky konečně budou k mání ( na svou XT jsem čekal skoro celý rok !!! ). Že vylepšili 1050 je fajn, ale o to víc mně zaráží, že 650 se nijak nezměnila již pěknou řádku let a v porovnání s konkurencí je to na ní sakra znát. Pořád je to dobrá motorka, ale "modernizaci" už potřebuje jako sůl.

Lucasbiker (175) napsal 05.09.2022 v 15:25+2

YES! Konečně dostal V-strom pořádnou přístrojovku na kterou se dá koukat A fajn je i více offroad verze, ale myslím že většině uživatelů postačí základ. A jestli bude cenovka pod 350tis., tak asi není o čem. V mém případě jen váhám zdali GTčko anebo V-Stroma 2023 Držím palce Suzuki




TOPlist