Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mně,jel jsem na něm -předváděčka 2017,ještě na normálním litru. ( 2014 se mi líbila moc,upgrade už méně a 1050 ála big bohužel už vůbec ) ale na silnici byl fantastickej a tam je asi jeho místo. Chvilku jsem si říkal,že je ta 21čka vpředu správný krok o doplnění možností,ale když tam zůstává 17ka vzadu,přijde mi to o to víc ujeté.
No a jak je psáno,kroska z ní bejt stejně neměla,tak bych tam tu 21čku ani necpal a nechal ho excelovat na silnici,kde je fakt zábavnej,silnej ( 2V ) a i podvozkově perfektně sladěnej.
Do terénu by to chtělo spíš tu 650 odlehčenou na minimum možného
Zároveň by mohla XT7 konkurovat i cenově a s Véčkem,kdo by odolal
Pak by to byla zajímavě ucelená nabídka
( ono ani GS se nehrne do 21ky a nechává to svým menším sourozencům )
// mám litrovou afriku a jsem spokojenej,pokaždý když zkusím něco jiného,gratuluju si,jak jsem se rozhodl,zkouším ji tahat mimo asfalt co to jde ,když bych jezdil jen silnici,byl by to Vstrom 1000 //
"Všimněte té největší elektronické změny, a tou je nový TFT displej . Heuréka!"
Momentálně si nevzpomenu, který výrobce poprvé strčil digitální displej za řídítka - to bylo na fórech řečí: "Zahodili budíky!" "Tablety na motorku nepatří!" Jo, jo, časy se mění i u ABS dnes vadí jen, že nejde vypnout na zadním kole.
Litrový Strom mě ale nikdy narozdíl od menšího brášky neuchvátil, že by po králi přišel i nový střelec a provětral střední třídu? To by bylo fajn!
Líbilo se mi konstatování, že výrobce vyslyšel zákazníky a udělal tento model více do terénu. Tak ať si asi pořádně zaposilují při zvedání z bláta těch 250kg, s kufry a bagáží určitě 300kg.
Škoda jen, že ten hranatý a retro design není můj šálek kávy a kupovat si motorku, která se nelíbí a pak pokukovat po jiných, je blbost... Celou dobu existence 1050 se mu snažím přijít na chuť, ale marně
Výborně Suzuki,to je krok správným směrem jen škoda, že se nepodařilo něco udělat s tou hmotností, která oproti předchozím modelům mírně vzrostla. Každopádně i tak to bude skvělý stroj
Tak jsem se včera zastavil u jednoho značkového prodejce Suzuki. Potvrdil aktualizaci modelu 1050 pro rok 2023. Cena by prý měla být vyšší o cca 40 tis. Kč. A měl by mít i dosud chybějící konektivitu.
Ale nemají informace, že by nový V-Strom 650 měl být už v roce 2023 a už vůbec nevěří, že by neměl V motor.
Mam1050XT 2021. Určitě posun ,bral bych tu novou přístrojovku, a upravenou převodovku s dálniční 6. Rychlořazení je u cestovatelské motorky zbytečné. S 250kg plus zavazadla do terénu zavítá málokdo a ani 21" + 25mm to nezachrání NA to jsou jiné stroje
Na to, že to má být motorka do ''terénu'' tak mezera mezi silničním kolem a blatníkem je docela malá. Dát tam gumy na off např. Mitas E07 tak to bude o prsa. Tento problém jsem měl na Stromku z roku 2017. Musel jsem zdvihnout blatník o 3cm a byl klid - víc nešlo skrz hadičky od brzd a jejich upevnění na blatníku.
Jedno se, ale musí nechat. Ten motor. Véčko je véčko a tomu se nic nevyrovná.
Drobná pozn. k použití 21´´ráfku na 250 kg motorce.
Mám 21´ AVON nazutý na ráfku 320 kg H-D. Co se týče jízdních vlastností je vše OK a bude tomu jistě i na novém V-Stromu…
Mám ale vlastní 2x ověřenou zkušenost ve spojitosti s uvedenou hmotností.
Výrobce předepisuje na H-D foukat předek 2,06 a zadek 2,76. Do minulého týdne jsem se tím držel ale již podruhé sjel z Velké Bukové serpentinami na most přes Berounku v Roztokách u Křivoklátu na prázdný přední gumě… poprvé jsem to řešil odtahem na káře a byl doma ve 22:30 a teď jsem naprosto v pohodě dojel rychlostí 30-40km cca. 20 km na prázdný gumě až domů…
V prvním případě byla 21´ duše proražena zboku, vedle ventilku a ve druhém případě opět na boku přesně v přechodu Haltru a pláště , kterým jsem zajistil plášť nestandardně 180° proti ventilku, vzhledem k prvotnímu podezření z pootočení pláště při intenzivním brždění z kopce na 320kg H-D a mých 120… Jak je ale vidět tak problém aby 21´ přežila je v tlaku a chce to foukat víc, jezdím teď na 2,6 v zesílené 4 mm duši a kontroluji tlak před každým vyjetím…
Vylepšení základního modelu jsou nepochybně super - rychlořazení TFT vylepšená elekronika - osobně bych jí nemusel, ale trh si jí žádá, trh jí bude mít.
Ale ta verze DE, já nevim, ale kombinace 21" kola, 170mm zdvihy a čtvrt tuny hmotonost, mě to teda moc smysl nedává...
Moc hezký. Škoda, že zdvihy pérování se zvětšily jen málo, takže to není úplně konkurence pro Hondu Afriku twin, moc velká škoda. Ale i tak Suzuki chválím
Ještě postavit proti Tenerce 700 novou verzi malýho V-stroma s pořádným podvozkem (skvělý motor už roky mají) a svět bude hned o kousek krásnější místo pro život
Jako spokojený majitel 1050XT můžu pogratulovat hlavně k přehlednému a pěknému displeji, který jsem po uvedení GT očekával i u nástupce současné verze V-Stroma. Čekal jsem i qickshifter, ale 21" přední kolo mně fakt překvapilo. Doufám jen, že si v Suzuki zařídí dostupnost chybějících dílů a motorky konečně budou k mání ( na svou XT jsem čekal skoro celý rok !!! ). Že vylepšili 1050 je fajn, ale o to víc mně zaráží, že 650 se nijak nezměnila již pěknou řádku let a v porovnání s konkurencí je to na ní sakra znát. Pořád je to dobrá motorka, ale "modernizaci" už potřebuje jako sůl.
YES! Konečně dostal V-strom pořádnou přístrojovku na kterou se dá koukat A fajn je i více offroad verze, ale myslím že většině uživatelů postačí základ. A jestli bude cenovka pod 350tis., tak asi není o čem. V mém případě jen váhám zdali GTčko anebo V-Stroma 2023 Držím palce Suzuki
Za mně,jel jsem na něm -předváděčka 2017,ještě na normálním litru. ( 2014 se mi líbila moc,upgrade už méně a 1050 ála big bohužel už vůbec ) ale na silnici byl fantastickej
a tam je asi jeho místo. Chvilku jsem si říkal,že je ta 21čka vpředu správný krok o doplnění možností,ale když tam zůstává 17ka vzadu,přijde mi to o to víc ujeté.
) a i podvozkově perfektně sladěnej.

)
,když bych jezdil jen silnici,byl by to Vstrom 1000 //
No a jak je psáno,kroska z ní bejt stejně neměla,tak bych tam tu 21čku ani necpal a nechal ho excelovat na silnici,kde je fakt zábavnej,silnej ( 2V
Do terénu by to chtělo spíš tu 650 odlehčenou na minimum možného
Zároveň by mohla XT7 konkurovat i cenově a s Véčkem,kdo by odolal
Pak by to byla zajímavě ucelená nabídka
( ono ani GS se nehrne do 21ky a nechává to svým menším sourozencům
// mám litrovou afriku a jsem spokojenej,pokaždý když zkusím něco jiného,gratuluju si,jak jsem se rozhodl,zkouším ji tahat mimo asfalt co to jde
"Všimněte té největší elektronické změny, a tou je nový TFT displej . Heuréka!"
Momentálně si nevzpomenu, který výrobce poprvé strčil digitální displej za řídítka - to bylo na fórech řečí: "Zahodili budíky!" "Tablety na motorku nepatří!" Jo, jo, časy se mění i u ABS dnes vadí jen, že nejde vypnout na zadním kole.
Litrový Strom mě ale nikdy narozdíl od menšího brášky neuchvátil, že by po králi přišel i nový střelec a provětral střední třídu? To by bylo fajn!
Líbilo se mi konstatování, že výrobce vyslyšel zákazníky a udělal tento model více do terénu. Tak ať si asi pořádně zaposilují při zvedání z bláta těch 250kg, s kufry a bagáží určitě 300kg.
3 reakce
Škoda jen, že ten hranatý a retro design není můj šálek kávy a kupovat si motorku, která se nelíbí a pak pokukovat po jiných, je blbost... Celou dobu existence 1050 se mu snažím přijít na chuť, ale marně
Tak ještě udělat něco proti Tuaregu a Tenerce:
DR 450/650
Výborně Suzuki,to je krok správným směrem
jen škoda, že se nepodařilo něco udělat s tou hmotností, která oproti předchozím modelům mírně vzrostla. Každopádně i tak to bude skvělý stroj
Tak jsem se včera zastavil u jednoho značkového prodejce Suzuki. Potvrdil aktualizaci modelu 1050 pro rok 2023. Cena by prý měla být vyšší o cca 40 tis. Kč. A měl by mít i dosud chybějící konektivitu.
Ale nemají informace, že by nový V-Strom 650 měl být už v roce 2023 a už vůbec nevěří, že by neměl V motor.
1 reakce
Mam1050XT 2021. Určitě posun ,bral bych tu novou přístrojovku, a upravenou převodovku s dálniční 6. Rychlořazení je u cestovatelské motorky zbytečné. S 250kg plus zavazadla do terénu zavítá málokdo a ani 21" + 25mm to nezachrání NA to jsou jiné stroje
1 reakce
Pěkné
s tou jednadvacítkou je to zase lehkonožka
Na to, že to má být motorka do ''terénu'' tak mezera mezi silničním kolem a blatníkem je docela malá. Dát tam gumy na off např. Mitas E07 tak to bude o prsa. Tento problém jsem měl na Stromku z roku 2017. Musel jsem zdvihnout blatník o 3cm a byl klid - víc nešlo skrz hadičky od brzd a jejich upevnění na blatníku.
Jedno se, ale musí nechat. Ten motor. Véčko je véčko a tomu se nic nevyrovná.
Drobná pozn. k použití 21´´ráfku na 250 kg motorce.
a bude tomu jistě i na novém V-Stromu…
poprvé jsem to řešil odtahem na káře a byl doma ve 22:30
a teď jsem naprosto v pohodě dojel rychlostí 30-40km cca. 20 km na prázdný gumě až domů…
a ve druhém případě opět na boku přesně v přechodu Haltru a pláště
, kterým jsem zajistil plášť nestandardně 180° proti ventilku, vzhledem k prvotnímu podezření z pootočení pláště při intenzivním brždění z kopce na 320kg H-D a mých 120… Jak je ale vidět tak problém aby 21´ přežila je v tlaku a chce to foukat víc, jezdím teď na 2,6 v zesílené 4 mm duši a kontroluji tlak před každým vyjetím…




Mám 21´ AVON nazutý na ráfku 320 kg H-D. Co se týče jízdních vlastností je vše OK
Mám ale vlastní 2x ověřenou zkušenost ve spojitosti s uvedenou hmotností.
Výrobce předepisuje na H-D foukat předek 2,06 a zadek 2,76. Do minulého týdne jsem se tím držel ale již podruhé sjel z Velké Bukové serpentinami na most přes Berounku v Roztokách u Křivoklátu na prázdný přední gumě…
V prvním případě byla 21´ duše proražena zboku, vedle ventilku
Vylepšení základního modelu jsou nepochybně super - rychlořazení
TFT
vylepšená elekronika - osobně bych jí nemusel, ale trh si jí žádá, trh jí bude mít.
Ale ta verze DE, já nevim, ale kombinace 21" kola, 170mm zdvihy a čtvrt tuny hmotonost, mě to teda moc smysl nedává...
Moc hezký. Škoda, že zdvihy pérování se zvětšily jen málo, takže to není úplně konkurence pro Hondu Afriku twin, moc velká škoda. Ale i tak Suzuki chválím
Ještě postavit proti Tenerce 700 novou verzi malýho V-stroma s pořádným podvozkem (skvělý motor už roky mají) a svět bude hned o kousek krásnější místo pro život
4 reakce
Big is Back?
Dobré
To už je víc jako to "XT" v co jsem doufal.
Ty jo, pěkný, doladily se všechny neduhy. Ale základ byl dobrý i předtím, jezdí to moc hezky, véčko je véčko.
Jako spokojený majitel 1050XT můžu pogratulovat hlavně k přehlednému a pěknému displeji, který jsem po uvedení GT očekával i u nástupce současné verze V-Stroma. Čekal jsem i qickshifter, ale 21" přední kolo mně fakt překvapilo. Doufám jen, že si v Suzuki zařídí dostupnost chybějících dílů a motorky konečně budou k mání ( na svou XT jsem čekal skoro celý rok !!! ). Že vylepšili 1050 je fajn, ale o to víc mně zaráží, že 650 se nijak nezměnila již pěknou řádku let a v porovnání s konkurencí je to na ní sakra znát. Pořád je to dobrá motorka, ale "modernizaci" už potřebuje jako sůl.
3 reakce
YES! Konečně dostal V-strom pořádnou přístrojovku na kterou se dá koukat
A fajn je i více offroad verze, ale myslím že většině uživatelů postačí základ. A jestli bude cenovka pod 350tis., tak asi není o čem. V mém případě jen váhám zdali GTčko anebo V-Stroma 2023
Držím palce Suzuki