Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
S velkým zpožděním si také přihřeju polívčičku.
Suter je po technické stránce asi nejvíc, co se dá na dvou kolech koupit. Koukám, že se tady řešila jeho cena. Ano je astronomická, ale kolik stojí špičkové Superbiky ? Suter zamýšlí i výrobu sériové civilní verze, tak se nechme překvapit. Nedělejme si ale zbytečné iluze, je to sportovní nářadí, který není pro normální smrtelníky... Pro zajímavost, homologovaný Ronax 500 (viděl jsem ho letos v Brně) stojí 2,7 mega a "civilní" litrová Honda RC 213V škrcená na 150 koní, dokonce 5,1 mega !!! Zákazník si ovšem může přikoupit sportovní nehomologovaný kit, který zvýší výkon na 205 koní. No neber to !!! Pro zajímavost, těch 205 koní generuje při 13 tis.ot/min, to je ale pracant. Suter má při stejných otáčkách o pouhých 10 koní méně. Aby si podobné hračky mohli kupovat i obyčejní lidé, tak by se musely vyrábět asi v Číně. Jak to Suter vyřeší s emisemi, je otázka. Nejspíš si zaplatí výjimku, protože by musel použít přímé vstřikování a katalyzátor a to by zvýšilo náklady na výrobu, snížilo výkon a spolehlivost... Pro zajímavost uvádím, že přímé vstřikování u 2T, se používá ve sněžných skútrech a lodních motorech...
Pokus o návrat dvoutaktních agregátu v podání ing s GM USA
V roce 1992 představilo concept GM Ultralite.
Auto poháněl dvoutaktní tříválec vážící 80 kg o výkonu 83 kW
Karoserie vozu byla z uhlíkových vláken (před 23 lety!)
//www.hybrid.cz/gm-ultralite-zazracne-auto-budoucnosti-z-roku-1992
Ne, oxidy jsou plynná složka emisí DIESEL motorů
a RAKOVINOTVORNÉ mikrosaze jsou jejich složka pevná .
Jak prosté - stačí se zeptat někoho, kdo této problematice
skutečně rozumí, tak jako jsem se zeptal já (už před léty !) ...
Tak jsem rád, že díky aktivitě Suteru, se mně naskýtá "platforma" pro moje názory, které samozřejmě nemusí být dost fundované ani zcela správné
Když už teda "prosákla" ta ohromující cena (cca)3 mega, musím opravit moje
předchozí doporučování 2strokovi : v případě, žeby někdo miloval
dvoutakty natolik, žeby "naakumuloval"pořádnou kupu peněz a nebyly by třeba
ani zdaleka 3 mega, potom by bylo opravdulepší jít do těch ikonických GP500.
Ovšem asi by se dotyčný stejně musel spokojit "pouze" s jejich replikami
na papírech(RG500,RD500,NS400), protože těch zachovalých kusů, co navíc
skutečně jezdily mistrovství světa jednak není mnoho, jsou především ve
sbírkách a ty nejspíš nikdy neopustí, některé vlastní jejich piloti ze 70.a 80.
let . Pokud bývá "něco" k prodeji, technický stav nebývá "nejlepší" a bez RZ
RZ s takovou mášou lze "si pojezdit" jedině na okruzích, kde těmto
"historkám" jízda plyn-brzdy-plyn může brzy ukončit život . "Občasné" repase
motoru si dnesmůže dovolit opravdu jen hrstka těch nejmajetnějších dvou-
taktních magorů ...
Naopak těch replik by za 2-3 mega bylo "tolik", žeby člověk (dvoutaktní magor )
mohl mít jednu krásnou, případně nepojízdnou, doma v obýváku , druhou
pro potěšení z jízdy a třetí na případně potřebné náhradní díly. Ovšem ani takto,
není definitivně "vystaráno" - podle mých zkušeností bývá většinou každé zaned-
bání perfektní údržby, nebo použití neoriginálních náhradních dílů, "potrestáno"
a náklady na odstranění poruchy jsou i u těchto replik hodně vysoké. Na druhou
stranu originální náhradní díly jsou bez problémů dostupné dodnes a cenově
v obdobných relacích, jako u sériových modelů 20.století, což se zase nedá říci
o ND pro někdejší dvoutaktní GP500, které jsou už "nad zlato" a nebo vůbec ne.
Konečně se někdo odvážil postavit velkej sportovní dvoutakt. A pevně doufám, že na něčem podobným (dvoutaktním) už tajně pracuje někdo z japonský čtyřky..
Super a boží. ...za sebou bych nechal smrad dvoutaktu a trenýrky s proužkem. ..chci ji...zacinam šetřit. ...takže prodám malo jetou manželku. Vařit umi...cena 3 000 000...
Akční cena do konce týdne 2 500 000 + nove gumy
127 kilo neni spatne (pokud je pravda).
GP mely v poslednim obdobi 135 bez benzinu, v nejlehcich letech byl limit 115kg, na ktery se dostala jen Honda.
Nad motorkou se samozrejme vznasi aura bajecneho povozeni, nebot 99% nikdy na extremne naladenem okruhovem dvoutaktu nejela a nepojede. V realu by ji kazdy milerad vymenil zpet za "obycejne" BMW, R6 & co.
S velkým zpožděním si také přihřeju polívčičku.
Suter je po technické stránce asi nejvíc, co se dá na dvou kolech koupit. Koukám, že se tady řešila jeho cena. Ano je astronomická, ale kolik stojí špičkové Superbiky ? Suter zamýšlí i výrobu sériové civilní verze, tak se nechme překvapit. Nedělejme si ale zbytečné iluze, je to sportovní nářadí, který není pro normální smrtelníky... Pro zajímavost, homologovaný Ronax 500 (viděl jsem ho letos v Brně) stojí 2,7 mega a "civilní" litrová Honda RC 213V škrcená na 150 koní, dokonce 5,1 mega !!! Zákazník si ovšem může přikoupit sportovní nehomologovaný kit, který zvýší výkon na 205 koní. No neber to !!! Pro zajímavost, těch 205 koní generuje při 13 tis.ot/min, to je ale pracant. Suter má při stejných otáčkách o pouhých 10 koní méně. Aby si podobné hračky mohli kupovat i obyčejní lidé, tak by se musely vyrábět asi v Číně. Jak to Suter vyřeší s emisemi, je otázka. Nejspíš si zaplatí výjimku, protože by musel použít přímé vstřikování a katalyzátor a to by zvýšilo náklady na výrobu, snížilo výkon a spolehlivost... Pro zajímavost uvádím, že přímé vstřikování u 2T, se používá ve sněžných skútrech a lodních motorech...
Mě by stačila i Bimota V Due Tady na m.cz je dokonce člověk, co ji vlastnil. Strašný porno
//www.motorcyclenews.com/news/2015/september/mcn-plus---ultimate-nsr-rep-ps/
Zpátky do roku 1986
https://www.youtube.com/watch?v=lniZg9NoTnw#t=107
https://www.youtube.com/watch?v=7icqNYT8Pmk
https://www.youtube.com/watch?v=uO2sy0cKOq0
https://www.youtube.com/watch?v=Bcm5ycjsb0I
Nepochybně RAKETA s tak nízkou váhou a výkonem chybí mi veličina průběh a kroutící moment pravdě podobně bude mít vstřikování paliva..-
https://youtu.be/RoiWpJLokEc
Zkusím vložit "tak trochu" amatérský pokus ... ((-:
Pokus o návrat dvoutaktních agregátu v podání ing s GM USA
V roce 1992 představilo concept GM Ultralite.
Auto poháněl dvoutaktní tříválec vážící 80 kg o výkonu 83 kW
Karoserie vozu byla z uhlíkových vláken (před 23 lety!)
//www.hybrid.cz/gm-ultralite-zazracne-auto-budoucnosti-z-roku-1992
Ne, oxidy jsou plynná složka emisí DIESEL motorů
a RAKOVINOTVORNÉ mikrosaze jsou jejich složka pevná .
Jak prosté - stačí se zeptat někoho, kdo této problematice
skutečně rozumí, tak jako jsem se zeptal já (už před léty !) ...
ibvan dvoutaktak: oxidy dusiku jsou rakovinovorny mikrosaze?
Oprava v předchozím : " ... , jako u sériových modelů 21.století . "
posusnanicko pro ekoteroristy! nadhernej oblak smradu a koure z ricinu... jo, casy naseho mladi vid Ivane!
Tak jsem rád, že díky aktivitě Suteru, se mně naskýtá "platforma" pro moje názory, které samozřejmě nemusí být dost fundované ani zcela správné
Když už teda "prosákla" ta ohromující cena (cca)3 mega, musím opravit moje
předchozí doporučování 2strokovi : v případě, žeby někdo miloval
dvoutakty natolik, žeby "naakumuloval"pořádnou kupu peněz a nebyly by třeba
ani zdaleka 3 mega, potom by bylo opravdulepší jít do těch ikonických GP500.
Ovšem asi by se dotyčný stejně musel spokojit "pouze" s jejich replikami
na papírech(RG500,RD500,NS400), protože těch zachovalých kusů, co navíc
skutečně jezdily mistrovství světa jednak není mnoho, jsou především ve
sbírkách a ty nejspíš nikdy neopustí, některé vlastní jejich piloti ze 70.a 80.
let . Pokud bývá "něco" k prodeji, technický stav nebývá "nejlepší" a bez RZ
RZ s takovou mášou lze "si pojezdit" jedině na okruzích, kde těmto
"historkám" jízda plyn-brzdy-plyn může brzy ukončit život . "Občasné" repase
motoru si dnesmůže dovolit opravdu jen hrstka těch nejmajetnějších dvou-
taktních magorů ...
Naopak těch replik by za 2-3 mega bylo "tolik", žeby člověk (dvoutaktní magor )
mohl mít jednu krásnou, případně nepojízdnou, doma v obýváku , druhou
pro potěšení z jízdy a třetí na případně potřebné náhradní díly. Ovšem ani takto,
není definitivně "vystaráno" - podle mých zkušeností bývá většinou každé zaned-
bání perfektní údržby, nebo použití neoriginálních náhradních dílů, "potrestáno"
a náklady na odstranění poruchy jsou i u těchto replik hodně vysoké. Na druhou
stranu originální náhradní díly jsou bez problémů dostupné dodnes a cenově
v obdobných relacích, jako u sériových modelů 20.století, což se zase nedá říci
o ND pro někdejší dvoutaktní GP500, které jsou už "nad zlato" a nebo vůbec ne.
Óooooooooo, to je bomba... ta vůně a rachot za ní po průletu cílovou rovinkou musí být spirituální zážitek
Srdce bestie
Zdroj: oficiální facebook
Konečně se někdo odvážil postavit velkej sportovní dvoutakt. A pevně doufám, že na něčem podobným (dvoutaktním) už tajně pracuje někdo z japonský čtyřky..
Pekna? Jako fakt? Jako kde? Ty ploche plasty v ocelové šedi..? No tak..
2T a 195koní? hmmm, to nebude riditelne pro obycejneho smrtelnika..
Nevim pratele, asi jsem divnej, ale za me radeji neco od Italů.. A v té cenové relaci, asi klidne i 5x kusů celkem a jeste zbyde na peknou dovolenou..
3mega ? v pohode. Furt radsi dat ty prachy za tenhle skvost nez za tu chujovinu od hondy, ktera zdaleka nepojede jako tohle.
Avatour...ne to je plánovaný vzhled po přestavbě. ...
Neblázni...vis co na ni uz stal servis. .. to uz takle tratim
Burak: Je to ta z profilovky? kdybys este neco schodil. Ale ne, spis bych nakonec sel taky do toho dvoutaktu.
Super a boží. ...za sebou bych nechal smrad dvoutaktu a trenýrky s proužkem. ..chci ji...zacinam šetřit. ...takže prodám malo jetou manželku. Vařit umi...cena 3 000 000...
Akční cena do konce týdne 2 500 000 + nove gumy
ryzí závoďák, by mě zajímalo, kdo by na tom z dnešních jezdců GP uměl (Rossiho nepočítám )
Ku§va , to by musí bejt štáva
127 kilo neni spatne (pokud je pravda).
GP mely v poslednim obdobi 135 bez benzinu, v nejlehcich letech byl limit 115kg, na ktery se dostala jen Honda.
Nad motorkou se samozrejme vznasi aura bajecneho povozeni, nebot 99% nikdy na extremne naladenem okruhovem dvoutaktu nejela a nepojede. V realu by ji kazdy milerad vymenil zpet za "obycejne" BMW, R6 & co.
to ale asi prodají jen zájemcům s pilotním průkazem
Boží
To potrebuju
potřebuju...