yamaha_demo_tour




Suter MMX500: zpátky ke dvoutaktům

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rsjawkar (85) napsal 01.07.2016 v 15:50

S velkým zpožděním si také přihřeju polívčičku.
Suter je po technické stránce asi nejvíc, co se dá na dvou kolech koupit. Koukám, že se tady řešila jeho cena. Ano je astronomická, ale kolik stojí špičkové Superbiky ? Suter zamýšlí i výrobu sériové civilní verze, tak se nechme překvapit. Nedělejme si ale zbytečné iluze, je to sportovní nářadí, který není pro normální smrtelníky... Pro zajímavost, homologovaný Ronax 500 (viděl jsem ho letos v Brně) stojí 2,7 mega a "civilní" litrová Honda RC 213V škrcená na 150 koní, dokonce 5,1 mega !!! Zákazník si ovšem může přikoupit sportovní nehomologovaný kit, který zvýší výkon na 205 koní. No neber to !!! Pro zajímavost, těch 205 koní generuje při 13 tis.ot/min, to je ale pracant. Suter má při stejných otáčkách o pouhých 10 koní méně. Aby si podobné hračky mohli kupovat i obyčejní lidé, tak by se musely vyrábět asi v Číně. Jak to Suter vyřeší s emisemi, je otázka. Nejspíš si zaplatí výjimku, protože by musel použít přímé vstřikování a katalyzátor a to by zvýšilo náklady na výrobu, snížilo výkon a spolehlivost... Pro zajímavost uvádím, že přímé vstřikování u 2T, se používá ve sněžných skútrech a lodních motorech...

Jindřej (472) napsal 09.10.2015 v 22:04

Mě by stačila i Bimota V Due Tady na m.cz je dokonce člověk, co ji vlastnil. Strašný porno

IvanDvoutakťák (5090) napsal 08.10.2015 v 09:23

//www.motorcyclenews.com/news/2015/september/mcn-plus---ultimate-nsr-rep-ps/

IvanDvoutakťák (5090) napsal 07.10.2015 v 13:38

Zpátky do roku 1986
https://www.youtube.com/watch?v=lniZg9NoTnw#t=107

IvanDvoutakťák (5090) napsal 06.10.2015 v 21:09

https://www.youtube.com/watch?v=7icqNYT8Pmk

IvanDvoutakťák (5090) napsal 06.10.2015 v 20:43

https://www.youtube.com/watch?v=uO2sy0cKOq0

https://www.youtube.com/watch?v=Bcm5ycjsb0I

3ma250 (0) napsal 05.10.2015 v 10:34

Nepochybně RAKETA s tak nízkou váhou a výkonem chybí mi veličina průběh a kroutící moment pravdě podobně bude mít vstřikování paliva..-

IvanDvoutakťák (5090) napsal 05.10.2015 v 09:28

https://youtu.be/RoiWpJLokEc

IvanDvoutakťák (5090) napsal 05.10.2015 v 09:26

Zkusím vložit "tak trochu" amatérský pokus ... ((-:

honza.tar (15) napsal 03.10.2015 v 19:22

Pokus o návrat dvoutaktních agregátu v podání ing s GM USA
V roce 1992 představilo concept GM Ultralite.
Auto poháněl dvoutaktní tříválec vážící 80 kg o výkonu 83 kW
Karoserie vozu byla z uhlíkových vláken (před 23 lety!)
//www.hybrid.cz/gm-ultralite-zazracne-auto-budoucnosti-z-roku-1992

IvanDvoutakťák (5090) napsal 02.10.2015 v 09:13

Ne, oxidy jsou plynná složka emisí DIESEL motorů
a RAKOVINOTVORNÉ mikrosaze jsou jejich složka pevná .
Jak prosté - stačí se zeptat někoho, kdo této problematice
skutečně rozumí, tak jako jsem se zeptal já (už před léty !) ...

kawa...pavel (101) napsal 01.10.2015 v 21:03

ibvan dvoutaktak: oxidy dusiku jsou rakovinovorny mikrosaze?

IvanDvoutakťák (5090) napsal 01.10.2015 v 20:40

Oprava v předchozím : " ... , jako u sériových modelů 21.století . "

sered (113) napsal 01.10.2015 v 12:02

posusnanicko pro ekoteroristy! nadhernej oblak smradu a koure z ricinu... jo, casy naseho mladi vid Ivane!

IvanDvoutakťák (5090) napsal 01.10.2015 v 10:05+1

Tak jsem rád, že díky aktivitě Suteru, se mně naskýtá "platforma" pro moje názory, které samozřejmě nemusí být dost fundované ani zcela správné
Když už teda "prosákla" ta ohromující cena (cca)3 mega, musím opravit moje
předchozí doporučování 2strokovi : v případě, žeby někdo miloval
dvoutakty natolik, žeby "naakumuloval"pořádnou kupu peněz a nebyly by třeba
ani zdaleka 3 mega, potom by bylo opravdulepší jít do těch ikonických GP500.
Ovšem asi by se dotyčný stejně musel spokojit "pouze" s jejich replikami
na papírech(RG500,RD500,NS400), protože těch zachovalých kusů, co navíc
skutečně jezdily mistrovství světa jednak není mnoho, jsou především ve
sbírkách a ty nejspíš nikdy neopustí, některé vlastní jejich piloti ze 70.a 80.
let . Pokud bývá "něco" k prodeji, technický stav nebývá "nejlepší" a bez RZ
RZ s takovou mášou lze "si pojezdit" jedině na okruzích, kde těmto
"historkám" jízda plyn-brzdy-plyn může brzy ukončit život . "Občasné" repase
motoru si dnesmůže dovolit opravdu jen hrstka těch nejmajetnějších dvou-
taktních magorů ...
Naopak těch replik by za 2-3 mega bylo "tolik", žeby člověk (dvoutaktní magor )
mohl mít jednu krásnou, případně nepojízdnou, doma v obýváku , druhou
pro potěšení z jízdy a třetí na případně potřebné náhradní díly. Ovšem ani takto,
není definitivně "vystaráno" - podle mých zkušeností bývá většinou každé zaned-
bání perfektní údržby, nebo použití neoriginálních náhradních dílů, "potrestáno"
a náklady na odstranění poruchy jsou i u těchto replik hodně vysoké. Na druhou
stranu originální náhradní díly jsou bez problémů dostupné dodnes a cenově
v obdobných relacích, jako u sériových modelů 20.století, což se zase nedá říci
o ND pro někdejší dvoutaktní GP500, které jsou už "nad zlato" a nebo vůbec ne.

Žabinátor (69) napsal 01.10.2015 v 09:57

Óooooooooo, to je bomba... ta vůně a rachot za ní po průletu cílovou rovinkou musí být spirituální zážitek

kubacech (7) napsal 01.10.2015 v 08:30

Srdce bestie





Zdroj: oficiální facebook

pevol (5) napsal 01.10.2015 v 07:05

Konečně se někdo odvážil postavit velkej sportovní dvoutakt. A pevně doufám, že na něčem podobným (dvoutaktním) už tajně pracuje někdo z japonský čtyřky..

chicony46 (2) napsal 30.09.2015 v 22:19-1

Pekna? Jako fakt? Jako kde? Ty ploche plasty v ocelové šedi..? No tak..
2T a 195koní? hmmm, to nebude riditelne pro obycejneho smrtelnika..

Nevim pratele, asi jsem divnej, ale za me radeji neco od Italů.. A v té cenové relaci, asi klidne i 5x kusů celkem a jeste zbyde na peknou dovolenou..

dejf. (1341) napsal 30.09.2015 v 21:28

3mega ? v pohode. Furt radsi dat ty prachy za tenhle skvost nez za tu chujovinu od hondy, ktera zdaleka nepojede jako tohle.

burak000 (4) napsal 30.09.2015 v 20:02

Avatour...ne to je plánovaný vzhled po přestavbě. ...
Neblázni...vis co na ni uz stal servis. .. to uz takle tratim

avatour (33) napsal 30.09.2015 v 19:52

Burak: Je to ta z profilovky? kdybys este neco schodil. Ale ne, spis bych nakonec sel taky do toho dvoutaktu.

burak000 (4) napsal 30.09.2015 v 18:51

Super a boží. ...za sebou bych nechal smrad dvoutaktu a trenýrky s proužkem. ..chci ji...zacinam šetřit. ...takže prodám malo jetou manželku. Vařit umi...cena 3 000 000...
Akční cena do konce týdne 2 500 000 + nove gumy

Ninjista (75) napsal 30.09.2015 v 18:26

ryzí závoďák, by mě zajímalo, kdo by na tom z dnešních jezdců GP uměl (Rossiho nepočítám )

cechradovan (53) napsal 30.09.2015 v 17:53

Ku§va , to by musí bejt štáva

afro-r1 (514) napsal 30.09.2015 v 17:38

127 kilo neni spatne (pokud je pravda).
GP mely v poslednim obdobi 135 bez benzinu, v nejlehcich letech byl limit 115kg, na ktery se dostala jen Honda.

Nad motorkou se samozrejme vznasi aura bajecneho povozeni, nebot 99% nikdy na extremne naladenem okruhovem dvoutaktu nejela a nepojede. V realu by ji kazdy milerad vymenil zpet za "obycejne" BMW, R6 & co.

stnd (29) napsal 30.09.2015 v 16:50

to ale asi prodají jen zájemcům s pilotním průkazem

Dominie (3) napsal 30.09.2015 v 16:50

Boží

Jindřej (472) napsal 30.09.2015 v 14:21

To potrebuju

Toni (53) napsal 30.09.2015 v 13:42

potřebuju...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist