Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co jezdíte za škopky, že máte problém s pinlockem? Jasně starší modely helem mají "tankový průzory", ale u lepších značek bývá pinlock od hrany do hrany. A uvidíme až ten head up převedou do praxe, vážně rád se s tím svezu. Protože sledovat na přejezdech Simpsonovi, nebo porno . Co třeba takovej závod s virtuálním soupeřem . Kdo by v dnešní době sledoval provoz...
Pokrok nezastavíš. Může to být fajn udělátko, třeba s navigací to může být super, nebo by se aspoň dalo koukat na porno
Osobně bych ale bral lehčí škopek než chytrej škopek
A není lepší mít co největší ničím nekažený výhled na okolní krajinu? Proto snad jezdíme, abychom něco viděli a zažili, ale přímo, to jinak můžu sedět u nějaké video hry.
Všechny přilby mají společné, že musí splňovat bezpečnostní normu. A potom se odlišují váhou. S přilbou, která váží 1700 g není možné dlouhodobě cestovat. I 1450 g je moc.
No jestli to bude udělané formou takového malého přismoleného displeje,tak díky pěkně.Už pintlok je takové něco za něco,ale tohle přímo v zorné ploše bude zákonitě lámat obraz...
no nevím, na CESu bylo více takových pokusů. Bohužel vždy byla naobtíž výsledná váha. Víc jak 1500 - 1600 g je prostě moc. HUD displej od Shoei vypadá asi nejlíp. Ale pořad je to něco navíc, ikdyž je to průhledné, stále je to další vrstva před očima. Až to někdo dokáže promítnout na samotné plexi, vyhraje.
Co se týče konektivity, myslím, že do toho půjdou se Senou stejně jako u GT-Air II.
Co na to hlavně řekne bezpečnost?! Další krám co bude odvádět pozornost. Když chce někdo milion serepetiček a spoustu elektroniky at jede autem. Jsou věci který ano, ale někteří to už přehánějí až moc.
další fičurka pro novodobé idioty
Co jezdíte za škopky, že máte problém s pinlockem? Jasně starší modely helem mají "tankový průzory", ale u lepších značek bývá pinlock od hrany do hrany. A uvidíme až ten head up převedou do praxe, vážně rád se s tím svezu. Protože sledovat na přejezdech Simpsonovi, nebo porno
. Co třeba takovej závod s virtuálním soupeřem
. Kdo by v dnešní době sledoval provoz...
Pokrok nezastavíš. Může to být fajn udělátko, třeba s navigací to může být super, nebo by se aspoň dalo koukat na porno
Osobně bych ale bral lehčí škopek než chytrej škopek
A není lepší mít co největší ničím nekažený výhled na okolní krajinu? Proto snad jezdíme, abychom něco viděli a zažili, ale přímo, to jinak můžu sedět u nějaké video hry.
Ad ta hmotnost bych se kucí mrknul nejdřív kolik váží standartni Shoei Neotec,Nebo Schubert C3 nebo kolik maj ted číslo.Spicky na trhu..
Všechny přilby mají společné, že musí splňovat bezpečnostní normu. A potom se odlišují váhou. S přilbou, která váží 1700 g není možné dlouhodobě cestovat. I 1450 g je moc.
Pokrok sice nezastavis a asi jsem stara škola ale za me to nema v helmě co dělat, motorkar má cist hlavně asfalt a ne nějaký head.
No jestli to bude udělané formou takového malého přismoleného displeje,tak díky pěkně.Už pintlok je takové něco za něco,ale tohle přímo v zorné ploše bude zákonitě lámat obraz...
no nevím, na CESu bylo více takových pokusů. Bohužel vždy byla naobtíž výsledná váha. Víc jak 1500 - 1600 g je prostě moc. HUD displej od Shoei vypadá asi nejlíp. Ale pořad je to něco navíc, ikdyž je to průhledné, stále je to další vrstva před očima. Až to někdo dokáže promítnout na samotné plexi, vyhraje.
Co se týče konektivity, myslím, že do toho půjdou se Senou stejně jako u GT-Air II.
no uvidime ... co tam bude blikat? Rychlost? Blinkry?
Super velikost helmy s head up displejem.. kam tohle dojde?
Co na to hlavně řekne bezpečnost?! Další krám co bude odvádět pozornost.
Když chce někdo milion serepetiček a spoustu elektroniky at jede autem. Jsou věci který ano, ale někteří to už přehánějí až moc.
přijde mi, že v helmě je málo místa a věc typu head-up display, to zhorší. Akorát dřív budou bolet oči, hlava a přijde únava