Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
dvouválec do V, dvě kola, jedno vpředu druhé vzadu, na tom už jezdili naši dědové, tuším, že Laurin & Klement nebo se mýlím? i řemen měli, takže už není co vymýšlet a mnoho povyku pro nic ...
Fuj, řetěz... Ale jinak je to opravdu nádherný koncept.
V Indii poslední dobou vznikají zajímavé stroje, už jste viděli tu novou Jawu "kývačku" od Mahindry?
Vypadá to hezky. Nicméně kamarád co je teď v Miláně mě upozornil, že místo budíků to má jen podsvícenou nálepku. Tak abychom ty Indy zase nepřechválili.
Krásně zpracované detaily. A celkově oku lahodící motorka. Je vidět, že když jsou peníze (z 800000 prodaných motorek prostě něco musí zbývat), tak je čas i na hraní si a z toho pak vznikají ty nejhezčí věci.
@Lucasbiker: lebo Jawa nepredava 800K motoriek rocne a tym padom si nemoze dovolit platit tim designerov ktory by pol roka pracovali na motorke ktora sa aj tak nebude vyrabat... takze asi tak...
Nádhera! Zadní kyvka je fakt super! Celek nádherně vyvážený.Škoda, že je to jem konstrukční cvičení. Určitě to bude mít na výstavách dobrý ohlas. Třeba si to pak indové romyslí...
je mě jasné, že u designové studie se na to až tak nehledí, ale to umístění zadní brzdy i když vypadá parádně, asi nebude kvůli mazání řetězu to pravé ořechové. Ale zadní kyvka parádní.
Mě tam ruší ty přední tlumiče, podle mě by tomu klasické seděly víc.
Tak tomu říká pořádně moto
super a super .Hoši z velké Indie to tam umněji
..
Fuj, řetěz...
Ale jinak je to opravdu nádherný koncept.
V Indii poslední dobou vznikají zajímavé stroje, už jste viděli tu novou Jawu "kývačku" od Mahindry?
Tak to je velká paráda. Nemám slov, jen žasnu. Luxus
Luxus.
Vypadá to hezky. Nicméně kamarád co je teď v Miláně mě upozornil, že místo budíků to má jen podsvícenou nálepku. Tak abychom ty Indy zase nepřechválili.
Krásně zpracované detaily. A celkově oku lahodící motorka. Je vidět, že když jsou peníze (z 800000 prodaných motorek prostě něco musí zbývat), tak je čas i na hraní si a z toho pak vznikají ty nejhezčí věci.
Fakt se mi to líbí. Schválně kolik z vás si to zase nekoupí.
@Lucasbiker: lebo Jawa nepredava 800K motoriek rocne a tym padom si nemoze dovolit platit tim designerov ktory by pol roka pracovali na motorke ktora sa aj tak nebude vyrabat... takze asi tak...
nadhera...
taky Harley a jemu podobni by mali chodit na lekcie k dizajnerom Enfieldu :D krasny vyvazeny koncept, asi najlepsi co som tento rok videl.
Já si myslím, že se ještě nebudeme stačit divit, co nám Ti opovrhovaní konstruktéří a hlavně
v ý r o b c i předvedou !
Protože tohle je n á d h e r a a to svétové "t r a n s f o r m e r s" ?! Úsudek si udělejte sami !
Pěkné.
Většina továren,které mají aspoň nějaké jméno se snaží a jde jim to.Bohužel některé se jen vezou na vlně,že?J...
Teď nemám čas číst celý článek, ale opravdu se mi to na fotkách líbí.
Tak to je vážně nádhera
Mašina dotažená do detailu, fakt krásná práce
Proč ku*va nemůže takhle fungovat Jawa
Nádhera!
Zadní kyvka je fakt super! Celek nádherně vyvážený.Škoda, že je to jem konstrukční cvičení. Určitě to bude mít na výstavách dobrý ohlas. Třeba si to pak indové romyslí...
je mě jasné, že u designové studie se na to až tak nehledí, ale to umístění zadní brzdy i když vypadá parádně, asi nebude kvůli mazání řetězu to pravé ořechové. Ale zadní kyvka parádní.
Mě tam ruší ty přední tlumiče, podle mě by tomu klasické seděly víc.
Tak tohle je pecka!
Interceptor je paráda, ale tohle je ještě o level výš ...
do prrrdele ...nie že som sa s toho posadil na zadok ale rovno si cvrkol
je mi jedno ako to všetko funguje alebo nefunguje ale je to ku..a paráda
Slušnej krasavec!
Hmm... to se Indiánům povidlo! ;)