Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypadá to moc pěkně, ale váha a cena je na 35kW indickou motorku neakceptovatelná. Žena loni měnila motorku a tak vyzkoušela i Continental GT. Odradilo ji nepohodlné sedlo, což by se dalo vyřešit a hlavně váha, která je patrná už při zvednutí ze stojánku. Pak sedla na Triumph Street Twin a už ho nepustila. Rozdíl v ceně minimální, technika, zpracování a komfort u Triumpha úplně jinde.
No já nevím RE většina bere jako totální klasiku.Sám mám i Bullet 500.Ale zdá se mi že Indové pod anglickou taktovkou neví coby...Postupně to zmodernizují tak že to s tím duchem klasiky který spoustu let byl hlavní silou RE to nebude mít nic společného.Splyne to s běžnou konfekcí a mám obavu aby nedopadli jako angličtí výrobci v šedesátých a sedmdesátých letech.I když je pravda že mimo evropu je spotřebitelům nějaká tradice u prdele a je to pouze dopravní prostředek takže prodávat se to bude.
Neurazí, ale ani nenadchne ... měl jsem RE Classic 350 reborn, podle mě nejhezčí motorka. Aktuálně jezdím Moto Guzzi V7 III Milano 2020. Za 200 000,- bych si koupil nový model V 850 nebo asi nějakou Suzuki...
Mě se docela líbí, ale pořád doufám ,že udělají s tímto motorem i classic. . Jinak 2kila je totální úlet. Měla by být v rozmezí 160-170tis. Pak by to dávalo smysl, ale takhle??
Jooo,když jsou dovozci RE nenažraný a neví co si už za to říct??Za ty šůšně a ta hmotnost?, bych do toho ani náhodou nešel.
Je tu Guzzi V7,V9,Triumph Trident,a spousta japanu za stejný nebo lepší kačky.
Když jsem na jaře 2019 kupoval RE Interceptor,v příplatkový barvě Ravishing red stál přesně 174 645Kč.
A dneska už chtěj 194 990Kč.(v Indii 85tis.Kč).
Těch 240 kilo na 35kW motorku je opravdu masakr. To má snad i litý blatníky či co?
mmch. když RE koupili Indové někdy koncem padesátek (?) a vyráběli ještě donedávna prakticky beze změny to 5kilo tak vážilo 160 kg ...
No, nevypadá to sice zle, ale nechtěl bych to ani zadarmo. Koukal jsem u nás na jednoho zánovního enfielda a tolik vad svarů, co byli na rámu, jsem v životě neviděl! Jsem profesionální svářeč. Vyloženě životu nebezpečná motorka. Děkuji nechci.
PROČ by si tohle někdo koupil? Nechápu. A opravdu nechápu, kde je na tom prskoletu 2,4 metráku hmoty, z čeho to dělají? I nové GS1300 je lehčí...
Pokud zůstanu ve třídě retro vzduchem chlazených mašin, tak bych šel raději do Moto Guzzi V7 nebo V9, které jsou s kardanem výrazně lehčí, motor je větší, výkon také, kvalita zpracování jinde. A za stejnou cenu.
Ja bych řekl, ze i prodeje na našem trhu ukazuji , ze je tady něco spatne. Dělají pěkné stroje i zpracování je dobre narozdíl od indické Jawy, ale proste ma být cena jako v Indii max nepatrne vyšší po rozpočteni ma ty tisíce kusů co se vozí do Evropy (nejen EU). Pak je možné mávnout rukou nad vahou a výkonem, protože rovnice bude sedět.
Tohle uměle kříveni trhu je k ničemu.
Mimochodem proc dosud nelze kupovat díly napr. přes Partsdepot nebo nějakého velkého prodejce autodílů? Protože jejich ceny to je další problém
Ne, že bych si to představoval jako Hurvínek válku, ale proč je to zase tak těžký?
Výkon A dvojky, hmotnost litru a cena srovnatelná s Japonci je prostě oblíbená indická a čínská kombinace.
Motorky RE se mi moc líbí a uvažoval jsem o Interceptoru 650. Ale když jsem jej pak porovnal s klasickými motocykly od Triumphu... Zpracování RE horší, výkon výrazně menší (jasně, Triumph začínal na 900), váha výrazně větší. A cena zas o tolik nižší není... Jsem rád, že je tahle značka na trhu, kdyby ještě tak o 20.000 Kč zlevnila, bylo by to o hodně zajímavější...
Tak nevim. Některý ty customy v tom videu se mi docela líbily, ale tohle mě ničím nezaujalo. A teda to, že jednoduchej 650ccm nahatej dvouválec váží 240 kilo, to je teda síla...
Vypadá to moc pěkně, ale váha a cena je na 35kW indickou motorku neakceptovatelná. Žena loni měnila motorku a tak vyzkoušela i Continental GT. Odradilo ji nepohodlné sedlo, což by se dalo vyřešit a hlavně váha, která je patrná už při zvednutí ze stojánku. Pak sedla na Triumph Street Twin a už ho nepustila. Rozdíl v ceně minimální, technika, zpracování a komfort u Triumpha úplně jinde.
No já nevím RE většina bere jako totální klasiku.Sám mám i Bullet 500.Ale zdá se mi že Indové pod anglickou taktovkou neví coby...Postupně to zmodernizují tak že to s tím duchem klasiky který spoustu let byl hlavní silou RE to nebude mít nic společného.Splyne to s běžnou konfekcí a mám obavu aby nedopadli jako angličtí výrobci v šedesátých a sedmdesátých letech.I když je pravda že mimo evropu je spotřebitelům nějaká tradice u prdele a je to pouze dopravní prostředek takže prodávat se to bude.
Každý lamentuje nad cenou. Ta je přeci podle kil, takže to nemůže být levnější.
Neurazí, ale ani nenadchne ... měl jsem RE Classic 350 reborn, podle mě nejhezčí motorka. Aktuálně jezdím Moto Guzzi V7 III Milano 2020. Za 200 000,- bych si koupil nový model V 850 nebo asi nějakou Suzuki...
Mě se docela líbí, ale pořád doufám ,že udělají s tímto motorem i classic. . Jinak 2kila je totální úlet. Měla by být v rozmezí 160-170tis. Pak by to dávalo smysl, ale takhle??
1 reakce
Jooo,když jsou dovozci RE nenažraný a neví co si už za to říct??Za ty šůšně a ta hmotnost?, bych do toho ani náhodou nešel.
Je tu Guzzi V7,V9,Triumph Trident,a spousta japanu za stejný nebo lepší kačky.
Když jsem na jaře 2019 kupoval RE Interceptor,v příplatkový barvě Ravishing red stál přesně 174 645Kč.
A dneska už chtěj 194 990Kč.(v Indii 85tis.Kč).
1 reakce
tak jako že jsem tak nějak fanda RE ,tohle se mi opravdu nelíbí jak vzhledově tak parametry
Pekné . Ale, V7 Stone je ešte o chlp lacnejšia. A pri všetkej úcte,tej tento RE nesiaha ani po členky.
Těch 240 kilo na 35kW motorku je opravdu masakr. To má snad i litý blatníky či co?
mmch. když RE koupili Indové někdy koncem padesátek (?) a vyráběli ještě donedávna prakticky beze změny to 5kilo tak vážilo 160 kg ...
Tohle se nějak nepovedlo ...
Drahý, těžký a subjektivně ne moc hezký ...
To jsou parametry, dík teda... Myslím tím hlavně váhu a cenu
No, nevypadá to sice zle, ale nechtěl bych to ani zadarmo. Koukal jsem u nás na jednoho zánovního enfielda a tolik vad svarů, co byli na rámu, jsem v životě neviděl! Jsem profesionální svářeč. Vyloženě životu nebezpečná motorka. Děkuji nechci.
4 reakce
PROČ by si tohle někdo koupil? Nechápu. A opravdu nechápu, kde je na tom prskoletu 2,4 metráku hmoty, z čeho to dělají? I nové GS1300 je lehčí...
Pokud zůstanu ve třídě retro vzduchem chlazených mašin, tak bych šel raději do Moto Guzzi V7 nebo V9, které jsou s kardanem výrazně lehčí, motor je větší, výkon také, kvalita zpracování jinde. A za stejnou cenu.
Tohle se RE fakt nepovedlo...
zbytocny pokus zarobit na indocine parametre cena dizajn
Ja bych řekl, ze i prodeje na našem trhu ukazuji , ze je tady něco spatne. Dělají pěkné stroje i zpracování je dobre narozdíl od indické Jawy, ale proste ma být cena jako v Indii max nepatrne vyšší po rozpočteni ma ty tisíce kusů co se vozí do Evropy (nejen EU). Pak je možné mávnout rukou nad vahou a výkonem, protože rovnice bude sedět.
Tohle uměle kříveni trhu je k ničemu.
Mimochodem proc dosud nelze kupovat díly napr. přes Partsdepot nebo nějakého velkého prodejce autodílů? Protože jejich ceny to je další problém
RE rovnako ako Guzzi treba skusat a maju super atmosferu.
1 reakce
Ne, že bych si to představoval jako Hurvínek válku, ale proč je to zase tak těžký?
Výkon A dvojky, hmotnost litru a cena srovnatelná s Japonci je prostě oblíbená indická a čínská kombinace.
Motorky RE se mi moc líbí a uvažoval jsem o Interceptoru 650. Ale když jsem jej pak porovnal s klasickými motocykly od Triumphu... Zpracování RE horší, výkon výrazně menší (jasně, Triumph začínal na 900), váha výrazně větší. A cena zas o tolik nižší není... Jsem rád, že je tahle značka na trhu, kdyby ještě tak o 20.000 Kč zlevnila, bylo by to o hodně zajímavější...
No, ja jsem spis zvedavy, jesli nacpou tu 650 do klasiku nejak. To by mohla byt zajimava masina...ale otazka je kolik lidi by to koupilo.
1 reakce
A kdy předvedou toho 650 sramblera??? To bude váhově asi něco podobného...
Nevypadá to zle, ale: výkon, váha, cena… SVéčkoje asi ohodně lepší volba.
Tak nevim. Některý ty customy v tom videu se mi docela líbily, ale tohle mě ničím nezaujalo. A teda to, že jednoduchej 650ccm nahatej dvouválec váží 240 kilo, to je teda síla...