Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hrozně zajímavý motorky a hlavně asi funkční a nenáročný na údržbu. To je super. Jen tak dál. Jedna z mála továren, která se nenechala strhnout modní vlnou elektroniky úplně na všechno.
M_o_m_a_n_e_k: To by se mi líbilo taky. Ani moc změn by dělat nemuseli. Ale i kdyby to udělali, řekli by si za to 250 K v lepším případě. Asi už je čas tu značku hluboko zakopat, protože management stojí už hodně dlouho za hovno.
krása, prekrásna vydarená anglická klasická motorka, vyrobená v Indii (čo jej neubralo na kráse) ale narozdiel od Anglických motoriek 60-tych rokov na čele s BSA Goldstar, čo bola prvá race replika sériovo predávaná verejnosti, TOP technický pokrok, tu máme techniku značne pozadu.
Mne sa páči aj ten paradox ako Angličania kolonizovali Indiu a v súčasnosti sa India vracia do Anglicka robiť biznis - taký moderný spôsob kolonizácie, ekonomická kolonizácia. India vlastní Royal Enfield a taktiež koncern Jaguar - Land Rover.
Obdivuji tu prozíravost vývojářů Enfieldu, kteří už před dlouhými desetiletími věděli, že jednou přijde retro vlna a že ty jejich mašiny budou zase in. Víte kolik peněz ušetřili? :)
Moc pěkně do toho Enfieldovci šlapou. Jen škoda, že cenovka bude určitě stejně nesmyslná jako u Continental GT. Počítám, že si řeknou tak 250 a to už je lepší zaběhnout do Triumphu.
U RE se opravdu nejedná o "retro vlnu", to je prostě jejich stálá produkce
250 tisíc to nemůže stát, nové devitikilo od Triumfu (street twin) se dá v autorizaku koupit za necelých 230...
me se libi otazka ale bude cena. Pokud 500 GT prodavaji za 170 litru, tohle bude u nas za 250 minimalne. Otazka cislo 2 je, jak se poperou s normama. Myslim ze vzhled utrpi, protoze tam ty katalizatory a jine eko hovadiny proste neni kam skovat. Takze to za svody dostane nejakou hnusnou krabici.
Ale mozna se pletu, bude to i pro Evropu vypadat takhle a bude to stat 180 tacu Jak rad bych se pletl...moc rad !
Koukám,že některé firmy sázejí na klasiku,místo na Transformers a kupodivu jsou to docela líbivé motorky.Viz třeba včera Moto Guzzi enduro.Každý se nehoní za výkonem a tohle je dostačující i pěkné.A hlavně u starších řidičů to vyvolává příjemnou nostalgii.Každý si přeci vybere podle sebe a čím víc druhů,tím líp.
Wau!!! Nemám co dodat.
Hrozně zajímavý motorky a hlavně asi funkční a nenáročný na údržbu. To je super. Jen tak dál. Jedna z mála továren, která se nenechala strhnout modní vlnou elektroniky úplně na všechno.
RE se mi moc líbí, v Indii jsem se s nimi setkával. Tohle chci mít doma. Už pomalinku šetřím. Paráda
Neschopní diletanti z Týnce by se zde mohli přiučit
mno konečně !
ještě pak přidat dalších 300 ccm a bude , ale i tenhle je moc povedenej kousek !
Pokud i indiáni dělají takovéto motky, pak vedení Jawy je jen hlouček dementů.
Tvl. ten zvuk a ta krása, neposerte to cenou a jdu rozbít prasátko.
Postupně jsme si pořídili do rodinné sbírky tři Enfieldy a mysleli jsme si, že tím to skončilo. Teď vidím, že ne
M_o_m_a_n_e_k: To by se mi líbilo taky. Ani moc změn by dělat nemuseli. Ale i kdyby to udělali, řekli by si za to 250 K v lepším případě. Asi už je čas tu značku hluboko zakopat, protože management stojí už hodně dlouho za hovno.
Mne sa páči aj ten paradox ako Angličania kolonizovali Indiu a v súčasnosti sa India vracia do Anglicka robiť biznis - taký moderný spôsob kolonizácie, ekonomická kolonizácia. India vlastní Royal Enfield a taktiež koncern Jaguar - Land Rover.
Dobré připomínky k Jawě - ta místo aby oprašíla jako retro staré pětikilo, tak vydává za retro rádoby 350 v poločínské verzi.
Obdivuji tu prozíravost vývojářů Enfieldu, kteří už před dlouhými desetiletími věděli, že jednou přijde retro vlna a že ty jejich mašiny budou zase in. Víte kolik peněz ušetřili? :)
Moc pěkně do toho Enfieldovci šlapou.
Jen škoda, že cenovka bude určitě stejně nesmyslná jako u Continental GT. Počítám, že si řeknou tak 250 a to už je lepší zaběhnout do Triumphu.
Nádherný, takhle se to má dělat
Mám pro tyhle mašinky slabost. Jednoduchý, čistý, krásný, skoro bezúdržbový a za slušnou cenu.
U RE se opravdu nejedná o "retro vlnu", to je prostě jejich stálá produkce
250 tisíc to nemůže stát, nové devitikilo od Triumfu (street twin) se dá v autorizaku koupit za necelých 230...
me se libi
otazka ale bude cena. Pokud 500 GT prodavaji za 170 litru, tohle bude u nas za 250 minimalne. Otazka cislo 2 je, jak se poperou s normama. Myslim ze vzhled utrpi, protoze tam ty katalizatory a jine eko hovadiny proste neni kam skovat. Takze to za svody dostane nejakou hnusnou krabici.
Jak rad bych se pletl...moc rad !
Ale mozna se pletu, bude to i pro Evropu vypadat takhle a bude to stat 180 tacu
Další motorka, co se snaží svézt na aktuální retro vlně, ale na rozdíl od jiných značek, se to Enfieldu dá i docela věřit
Jezdil jsem na tom v Indii a nemohl jsem si stěžovat
oslovilo
Tomu říkám pohoda bajk.
Krásnej, jednoduchej, výkonu přiměřeně na příjemný uvolněný a přitom dostatečně svižný ježdění!
Jawo, Jawo ...
No tak teď jsem se u toho udělal...
To jsou motorky pro opravdové motorkáře a ne zbohatlíky a frajírky.
Tak jednoduchý a přitom hezký! A té Jawě to furt nejde a stačilo by tak málo
Koukám,že některé firmy sázejí na klasiku,místo na Transformers a kupodivu jsou to docela líbivé motorky.Viz třeba včera Moto Guzzi enduro.Každý se nehoní za výkonem a tohle je dostačující i pěkné.A hlavně u starších řidičů to vyvolává příjemnou nostalgii.Každý si přeci vybere podle sebe a čím víc druhů,tím líp.
Taky dobrý