Royal Enfield má další třistapadesátku. Jmenuje se Hunter
Text: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield | Video: Royal Enfield | Zveřejněno: 16.8.2022 | Zobrazeno: 20 462x
Text: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield | Video: Royal Enfield | Zveřejněno: 16.8.2022 | Zobrazeno: 20 462x
u techhle moto moc ocenuji spotřebu, pro me je to faktor. a velikost nadrze taky dobra. Pamatuju benzin asi za 18-20k, ale kdyz 350 brala skoro 7 bylo to hodne. Kdyz ted bere 3,5 je to parada. No benzin je za 40. Mam yamahu sice bere 4, ale nadrz ma jen 11L.
libí se mi to velmi. Nutno přiznat, že některé detaily jsou indické. Ale za ty prachy.
Jak je to jednoduchý, proč tohle nedělá " naše" Jawa
2 reakce
Design super, ale bude to lenivé až běda.
Já jim fandím z důvodu že se nebáli zůstat u VZDUCHÁĆŮ. Japonci to s nimy zabalily na konci milénia a kopírující Asie se nechala strhnout. Jen tihle indiáni zůstali věrni odkazu země která jim tam na lodích přivezla pokrok.
Na druhou stranu troška technické špionáže od Japonských motorů z přelomu 80-90 let by nezaškodila. Nechápu proč se pořád drží těch dlouhozdvihových nadčtverců. S OHV rozvodem už taky skončily. Zkrátit zdvih 350 na nějakých 68-70mm by jim přineslo hodně svěží vítr.
3 reakce
tak a teď mohou nymandi v jawe jen blbě čumět. Ne že by 350 OHC nebo 300CL byly úplně mimo, ale u RE je daleko víc možností barevné customizace (a i takovahle blbinka na zákazníky funguje), výběr modelů, které jsou sice "stejné", ale každý úplně jiný. Další je pak poměrně vstřícný prodej v Praze, kde jsem si nepřipadal že někoho obtezuju a korunu tomu nasazuje velmi příjemny poměr cena / kvalita.
Vypadá to že u RE si našli svou cestu tak trochu proti proudu a nakonec se ukáže že těch ryb co plavou opačně je také docela dost
další foto himoše 450 h2o:

a triumph chystá ve spolupráci s bajaj konkurenci huntera, asi vodník:
1 reakce
Jo,tak tohle se mi líbí,to bych mohl.
Minimálně bych se na tom chtěl povozit.
K167, ale keď porovnám parametre, u mňa RE nemá šancu.
Podobný je len design, ale na to sa nejazdí...
Jednoznačne Triumph
3 reakce
Mel jsem pujcenej nedavno na 24h Meteor a na ten motor a prevodovku pri sve vaze do 70kg si nemuzu stezovat. Nikde jsem nebyl za brzdu provozu. Zadne falesne neutraly, rany po zarazeni prvniho stupne. Hladsi prevodovku jsem jeste nezazil. Spotreba, zvuk a pohodli za jizdy super. Pouze jedine minus. Pro predjeti kamionu ci autobusu si to clovek musi v hlave prebrat. V pristim roce je ohlaseny dalsi model Classic 350 Bobber. Takze se tesim a jeden z techto dvou modelu pokud se po Novem roce diky nasi vlade vsichni nepo*erem, bude doma
https://www.rushlane.com/2023-royal-enfield-classic-350-bobber-render-7-new-colours-12433224.html
1 reakce
Moc pěkný.


Klidně by to mohl zařadit Triumph do svojí řady motocyklů "Modern classics".
Původně jsem chtěl jawu scrambler. Tu přestali dělat. Teď jsem si složil himise a oni přijdou s tímhle. A to nemluvím o 411scram. A teď babo raď. Myslím, že jdou tím správným směrem.
jen tak dál RE
1 reakce
Hunter vypadá skvěle, krásný lakování.. pěkná motorka, taková pohodová
Ty mašiny od RE jsou hezčí a hezčí
Dobře kluci indycký! A teď se pochlapte a dalších deset kilo dolů!!!
Moc pěkný. Jen bych chtěl drátěný kola. Na lítání kolem komína parádní, na poflakování po větším okolí taky. V jednom. Hernajs ale pátá motorka v garáži, to už bych to doma slíznul
)
1 reakce
Každý detail dizajnovo pekný. Ale výfuk sa fakt nepodaril, fakt nie.
21. století je století Asie
Pekné je to,slabé je to.
Ako druhá motorka, budiž.
Pohoda končí,keď to v kopcoch stratí dynamiku.
Sám som neodolal a ako odporca slabých strojov prikúpil do páru krasavicu SR 400. Je o čosi silnejšia a ľahšia ako toto, ale občas jej treba riadne podkúriť,aby si nebol brzdou premávky.
3 reakce
RE to tažení proti Mahindře vzal pěkně ze široka. Proti 300 cl, forty two a peraku vzduchem chlazená trojčata.
Motorka je zajímavá, ale ten motor se hodí tak na klasickou motorku , tam je úžasný
, pohodový motor s krásným zvukem a tahem od volnoběhu . Zařadíš a jedeš . Pořadí Royal Cleasic , Meteor a toto už není moje skupina .Na to by bylo lepší jiný motor , více divočiny , podčverec !
Další prosím
ale indovia su asi nadšeni a anglani , na a čo je toto mlademu europanovi? Honda neosport cafe je lepšia volba,,a možem zbierať minuska
4 reakce
Ano, tak tohle můžu. Ideální přibližovadlo a hračka na vyčištění hlavy.
Za mě je škoda, že se vzdali té 19ky v předu a myslím, že by to sneslo klidně větší nádrž - i opticky by mi k tomu seděla víc vzhledem k masivnímu sedlu...
Takhle se má dělat byznys
nabízet Na základě jednoho motorurůzný modely , barvy,Prostě co chce zákazník. Evropský trh je až druhořadý pro RE, to je jasný, kvanta prodají v asii,Proto ty menší objemy. Kdyby to byly půllitry, tak to nemá vůbec chybu. Mě u Himla k Úplné spokojenosti chybí tak 10 až 15 koní.Jinak všem doporučuju běžte se projet, budete překvapený, jak třeba ten klasik zblízka dobře vypadá a jak zajímavě ten motor funguje.
1 reakce
Hodně dobrý počin pro dnešní dobu
....rok jsem vlastnil RE Himalayan
2 reakce
A ty barevné kombinace, mám pocit, že žádná jiná značka si s tím tak nehraje. Pár drobností a udělá to velkou parádu. A to platí i pro ostatní typy RE.. jdou na to indiáni dobře, taky to tady válcují.
Zajímalo by mě srovnání se scramem 411. Pokud se nepletu, jsou ty motory rozdílné?
3 reakce
RE má hodně dobře našlápnuto.Moc hezká motorka.
Jo, to se Enfieldu (opět) povedlo.