Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
DESMOFulcrum >
K Tvému dotazu: Kawasaki W800 je na tom v tomto smyslu dobře - výrobce opravdu nešetřil a snažil se ji udělat poctivě v retro stylu.
Plasty žádné (až na jednu výjimku - viz dále), vše je z plechu i včetně blatníků. Jedině ten kryt královské hřídele (na motoru vpravo) je z "pochromovaného" plastu.
Provedení a dílenské zpracování W800 je příkladné.
Jinak k porovnání Royal Enfilelda a W800 - jednobuch X dvouhrnek (se všemi výhodami a nevýhodami), menší X větší objem (a výkon, krouťák a komfort cestování v dnešním provozu), větší X menší vibrace, menší X větší maximálka, menší X větší cena (pořizovací i provozní náklady, povinné ručení, havarijko atd.), 2 ventily X 8 ventilů, hydroštély X podložky atd. Oba stroje mají své velké kouzlo a budou si držet svoji cenu i po létech.
Nevypadá špatně, ale já si počkám až konečně Enfielďáci zhomologují pro provoz v ČR Diesel 500 .Sice vypadá jako kalová pumpa, ale ten zvuk, nízké otáčky a krouťák od volnoběhu .
vypadá poctivě, taková MG V7, nebo jiný MG, Ducati sport, GT 1000, nebo jiný retra mají chromy z plastu. Vypadají pěkně, ale nádrž, chrom na budících i na světlometech je jenom plast. Nevím, jak je na tom kawa w800, ale triumphy jsou na tom stejně. Tyhle einfieldovy hliníkový ovladače na řidítkách, to je jiný kafe. Ale ten öhlins to fakt kazí.
Tohle je opravdu krásná motorka vůbec by mi nevadilo jednu takovou mít ... i kdyby nejela, nebrzdila a vlnila se, věřím, že bych měl při jízdě hubu od ucha k uchu
Pěkný retro, resp. veterán . Akorát by to chtělo ještě trošku doladit - nelíbí se mi tvar blinkrů, místo kotoučové brzdy tam napasovat dvoupákovou bubnovou a hlavně odstranit ty do očí bijící Ohlinsy ... jinak fakt povedený
to: william.walace...doteď vzpomínám na to jak k mýmu enfošovi přišla Alča a jednoduše ho překročila,ale věřím tomu,že úplně stejně překročí i jiný motorky
nádhera...až na ty blinkry ale myslím si že je to hodně povedený...otázkou je jestli potom v sérii bude odpružení od pana Ohlinse a zrcátka od paní Rizomy.
pivovarsky, strata:
Samozřejmě že věřim, že všechny díly krom rámu a motoru přišly do Indie poštovním balíkem.
Taky souhlasim, že takovouhle motorku není až tak problém vytvořit tím samým způsobem v garáži, a taky že její užitečnost například v dešti je trochu menší.
Na druhou stranu bych řek, že by to cenově nemělo být nijak závratné. Jaká však bude realita?
Něco podobného jsem viděl na výstavě v Kolíně-D před asi 5 roky,takže nic nového..Kdo to koupí doopravdy v Čěchách-nikdo a v Evropě-skoro nikdo.Nestrašte...
nehoráznej krasavec
Tak Indiáni, šup do fabriky, do rukou kladívka,vrtačky, ať už je tady, potřebuju si něčím udělat radost...
DESMOFulcrum >
K Tvému dotazu: Kawasaki W800 je na tom v tomto smyslu dobře - výrobce opravdu nešetřil a snažil se ji udělat poctivě v retro stylu.
Plasty žádné (až na jednu výjimku - viz dále), vše je z plechu i včetně blatníků. Jedině ten kryt královské hřídele (na motoru vpravo) je z "pochromovaného" plastu.
Provedení a dílenské zpracování W800 je příkladné.
Jinak k porovnání Royal Enfilelda a W800 - jednobuch X dvouhrnek (se všemi výhodami a nevýhodami), menší X větší objem (a výkon, krouťák a komfort cestování v dnešním provozu), větší X menší vibrace, menší X větší maximálka, menší X větší cena (pořizovací i provozní náklady, povinné ručení, havarijko atd.), 2 ventily X 8 ventilů, hydroštély X podložky atd. Oba stroje mají své velké kouzlo a budou si držet svoji cenu i po létech.
Nevypadá špatně, ale já si počkám až konečně Enfielďáci zhomologují pro provoz v ČR Diesel 500
.Sice vypadá jako kalová pumpa, ale ten zvuk, nízké otáčky a krouťák od volnoběhu
.
vypadá poctivě, taková MG V7, nebo jiný MG, Ducati sport, GT 1000, nebo jiný retra mají chromy z plastu. Vypadají pěkně, ale nádrž, chrom na budících i na světlometech je jenom plast. Nevím, jak je na tom kawa w800, ale triumphy jsou na tom stejně. Tyhle einfieldovy hliníkový ovladače na řidítkách, to je jiný kafe. Ale ten öhlins to fakt kazí.
Tohle je opravdu krásná motorka
vůbec by mi nevadilo jednu takovou mít
... i kdyby nejela, nebrzdila a vlnila se, věřím, že bych měl při jízdě hubu od ucha k uchu
Pěkný retro, resp. veterán
. Akorát by to chtělo ještě trošku doladit - nelíbí se mi tvar blinkrů, místo kotoučové brzdy tam napasovat dvoupákovou bubnovou a hlavně odstranit ty do očí bijící Ohlinsy ... jinak fakt povedený
to: william.walace...doteď vzpomínám na to jak k mýmu enfošovi přišla Alča a jednoduše ho překročila,ale věřím tomu,že úplně stejně překročí i jiný motorky
...a ovladače z Guzzi Californie. Ale hezky ty díly u Ganéšů sešili, to zase jo.
Roman_ST1 : protože v Jawě jsou kundy a hlupáčci. jawa je mrtvá.
Indove jsou s Enfieldem tak moc pozadu, ze uz je to vsechno zase IN
nádhera...až na ty blinkry ale myslím si že je to hodně povedený...otázkou je jestli potom v sérii bude odpružení od pana Ohlinse a zrcátka od paní Rizomy.
pivovarsky, strata:
Samozřejmě že věřim, že všechny díly krom rámu a motoru přišly do Indie poštovním balíkem.
Taky souhlasim, že takovouhle motorku není až tak problém vytvořit tím samým způsobem v garáži, a taky že její užitečnost například v dešti je trochu menší.
Na druhou stranu bych řek, že by to cenově nemělo být nijak závratné. Jaká však bude realita?
já ji chcíííí
Mě se to líbí. Jawa by se měla inspirovat.
Proč něco takovýho umí v Indii a ne v Týnci nad Sázavou...?
...chybí mi na tum bubny jiny
Něco podobného jsem viděl na výstavě v Kolíně-D před asi 5 roky,takže nic nového..Kdo to koupí doopravdy v Čěchách-nikdo a v Evropě-skoro nikdo.Nestrašte...
Je to krása, ale kdo ví, třeba se do výroby nedostane a když, tak myslím, že ho na našich silnicích bohužel stejně nikdy nepotkám
Mně se to líbííí
pivovarsky> Asi tak...je to pěkné, to jo, ale nekoupil bych si to. A hlavně, Cafe si musí člověk postavit sám...
Z toho jsem celkem v hajzlu...
to je majsterstück
Tak to se zas někomu něco povedlo
Divný, že tohle nemůže dělat nějaká firma u nás. Moc hezké.
casostroj...jeden do garaže
a jeden do obyvaku
To byla otázka času. Díky za to! Překrásný
Dobre Indosi! Tohle je nadhera, musim ji mit hned ted!!!
Jawa se může stydět..
S tím retárdem co vypadá jak z Červenýho trpaslíka.