Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud se vejdou s cenou do 100 tisíc, bude to mít své kupce. Je to zcela mimo standart toho, co nabízí náš trh, nicméně to někdo pořídí právě z toho důvodu a jiný nebude potřebovat.
Konstrukčně dostatečné jednoduché levné řešení. Pak už jen jezdit,jezdit,jezdit. Výkon pro horší cesty tak akorát.
Cenu vidím tak na 140tisíc aby lehkoživky neumřely hlady. Možná by to ale šlo nějak dovézt přes Polsko kde nejsou obchodníci a ouřadové tak nenažraní jako u nás.
Až projde schvalením pro Evropu, připočítá se CLO, DPH, doprava a marže importérů tak se cena ztrojnásobý. Jestli bude cena 180 tis., tak ruku na srdce kdo si to s výkonem 25k koupí? Škoda. Ale třeba nás překvapí.
Vypadá jednoduše, bude to praktická motorka. Nikomu asi nebude vadit, když se časem trochu odře a potluče. Mě se to líbí, klidně si dovedu představit, že na ní jezdím do práce a na dovolenou.
docela by mě zajímala cenotvorba RE pro ČR - za kolik kupujou, kolik spolkne papírování, kolik CLO a poplatky a kolik se platí za styl.
víc než trojnásobek Indický ceny v případě Bulett je prostě mazec...
Ale ne. Mahindra, TWS nebo Hero maji ty svoje motorky vyrazne kvalitneji zpracovane nez je tenhle RE. Na fotkach to je mozna koukatelne, v realu to je ovsem hruza.
Retro to neni, takze to nefrci. Moderna to taky neni. Jedinym moznym duvodem ke koupi muze byt cena.
Hog, svatá pravda, vidím to úplně stejně i s tím příměrem na lyžaře, cyklisty, běžce, snowboarďáky, a tak dále... Jakmile člověk nemá top vybavení, tak není ten správnej velkomotorkáris aka "Motor v srdci, benzín v krvi" nebo jak to je
Pro Zelináře !
Naprostý souhlas ! Ono se to motorkaření tady "zvrhlo" na předvádění se před druhými (obsah ničím
nenahradíš atd)- prostě m a c h r o v á n í !
Ale opravdová motorkařina je to, že nezáleží n a č e m j e z d í š , a l e proč j e z d í š !
A je to pomalu jak u rekreačních lyžařů - čím má lepší a dražší výstroj, tak o to umí míň lyžovat !!
A mezi "motorkáři" v uvozovkách je to zrovna tak !! Ahoyky!
Tak cena v Německu je 4599EUR s daní. Bez daně na firmu mi to vychází na 104tis Kč. Je to zřejmě zaváděcí cena, dodání květen 2017
Pokud se vejdou s cenou do 100 tisíc, bude to mít své kupce. Je to zcela mimo standart toho, co nabízí náš trh, nicméně to někdo pořídí právě z toho důvodu a jiný nebude potřebovat.
Zlatý digy, hoši, zlatý adidy... Zelinář mi vzal slova z úst
tak jasne, cesky cloviecik sa hned tesi, jak to moto bude levne a super..jasne, preto v EU jazdi doteraz tolko enfieldov
u článků s 250 endurama a cendurama se resi jaky to ma maly vykon a tohle má 400 a 182kg a 25 koniku
Toto nechcu.
Zajímavé... Trochu si stím pohrát jak technicky a i dyzajnove... Tak bude velice slušné lehké endurko
Tak záleží hodně na ceně, jinak mě se to líbí, mám pro ně slabost
Konstrukčně dostatečné jednoduché levné řešení. Pak už jen jezdit,jezdit,jezdit. Výkon pro horší cesty tak akorát.
Cenu vidím tak na 140tisíc aby lehkoživky neumřely hlady. Možná by to ale šlo nějak dovézt přes Polsko kde nejsou obchodníci a ouřadové tak nenažraní jako u nás.
hezké, jednoduché, žádné splašené trubky mimo rám. sice to vypadá jak kamzík, ale votom to je
A zrovna mně by se v týhle vcelku ošklivý motorce líbil ten jejich naftový motor.
Cena bude hlavní průser, bohužel.
Až projde schvalením pro Evropu, připočítá se CLO, DPH, doprava a marže importérů tak se cena ztrojnásobý. Jestli bude cena 180 tis., tak ruku na srdce kdo si to s výkonem 25k koupí? Škoda. Ale třeba nás překvapí.
Vypadá jednoduše, bude to praktická motorka. Nikomu asi nebude vadit, když se časem trochu odře a potluče. Mě se to líbí, klidně si dovedu představit, že na ní jezdím do práce a na dovolenou.
vypadá to super, na takové to domácí blbnutí :) a kdyby cena byla rozumná, tak beru
docela by mě zajímala cenotvorba RE pro ČR - za kolik kupujou, kolik spolkne papírování, kolik CLO a poplatky a kolik se platí za styl.
víc než trojnásobek Indický ceny v případě Bulett je prostě mazec...
Nevím proč ale já v tom trošku vidím Jawu 350/639, těma tvarama atd
Ale ne. Mahindra, TWS nebo Hero maji ty svoje motorky vyrazne kvalitneji zpracovane nez je tenhle RE. Na fotkach to je mozna koukatelne, v realu to je ovsem hruza.
Retro to neni, takze to nefrci. Moderna to taky neni. Jedinym moznym duvodem ke koupi muze byt cena.
Tak jsem zvědavej kolik tady nadšenejch lidí si to koupí
Hog, svatá pravda, vidím to úplně stejně i s tím příměrem na lyžaře, cyklisty, běžce, snowboarďáky, a tak dále... Jakmile člověk nemá top vybavení, tak není ten správnej velkomotorkáris aka "Motor v srdci, benzín v krvi" nebo jak to je
nelíbí.
Jen jedno slovo - HUMUS.
Ale cena bude asi pecka, to uznávám. Co taky za tenhle počin chtít.
Bude to spolehlivé jako ty staré co jezději po Indii ??
Hog- přesně tak, dnes je pro nejednoho motorkáře i 75 KW málo...
pre pastierov oviec v Austrálií ako stvorené, na nádrž aj dve priviažu. A ďalšie dve na spolujazdca. Len Bodrík bude musieť po svojich
To chci! Akorat se bojim, ze cena bude tesne pod 2 kila bez doplnku
Za mě
Pro Zelináře !
Naprostý souhlas ! Ono se to motorkaření tady "zvrhlo" na předvádění se před druhými (obsah ničím
nenahradíš atd)- prostě m a c h r o v á n í !
Ale opravdová motorkařina je to, že nezáleží n a č e m j e z d í š , a l e proč j e z d í š !
A je to pomalu jak u rekreačních lyžařů - čím má lepší a dražší výstroj, tak o to umí míň lyžovat !!
A mezi "motorkáři" v uvozovkách je to zrovna tak !! Ahoyky!
Cena,cena, cena o tom to je a bude.Jenže ta nenažranost předpisodárců a importérů to pohřbí.
Za mě
Po delsi dobe obycenja motorka. Coz je fajn.