Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mě velké plus u cruiseru, že má pohledové obě strany a nestydí se ho z obou stran fotit. Tam by se některé zavedené značky mohly hodně inspirovat...
Ta V4 mi přijde jako nesmysl a zrovna od takového výrobce bych do toho rozhodně nešel.
Za co číňanům tleskám jsou ty “plnotučné” pětistovky, ty mi chyběly když jsem v 2018 kupoval své SV.
QJ motor do toho opravdu šlape a pokud má někdo odvahu stát se pokusným králíkem, tak nabízí spoustu možností. Většinou nabízí kvalitní komponenty, otázkou zůstává jejich sladění v celku.
V základní ceně je toho opravdu hodně,ale na stránkách výrobce se píše,že kufry lze objednat za velmi výhodných podmínek.Takže v základní ceně asi nejsou.
Kdyby srt 550 sx neměla o 30 kg víc než cb 500 x,tak by to byla luxusní nabídka,ale takhle je to pořád hrozná nadváha.
v jednu chvíli to vypadalo, že motosvět už bude brzo celej jenom o řadovejch dvouválcích.
Fakt, že se někdo ještě pustí do dvouválce do V pro 125cc, nebo do zmíněnýho 4V do V (kterej koncepčně nemůže nepřipomenout Hondu Magnu), je prostě dobrá zpráva
Hvězdný Rafaele de Rosa zatím na body nedosáhl protože asi jezdí mimo oficiální kategorii. Něco jako ty výjimky třeba ve vytrvalostním mistrovství světa motocyklů v Le Mans ? A objem je u čtyřválcových šestistovek snad pořád o max obsahu 600, nebo jak je to aktuálně vůbec? Ty doby kdy s nima jezdila v Supersportech dvojválcová Ducati o objemu 750 jsou dávno pryč a dnes se mi to jeví jako chaotická třída.
CBRlitrRR: To má homologaci do dubna 2030 Koukni na tenhle dokument, to je zajímavý čtení: https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2024/Listing_of_FIM_Homologated_Motorcycles_for_2024__updated_10_June.pdf?t=1725543463
SRK800RR pekná mašinka. Taká kombinácia Ducati a BMW. Škoda tých tuctových QJMotor tlačítok a ten displej, to bude hrôza /kontrast, ostrosť, farebnosť, .../. Toto Číňania ešte nevedia.
SRT 550 má asi velkou pifku na CFM 450 MT. Byť nejsou úplně stejně zaměřené, bude určitě dost lidí, kteří je budou využívat podobně - cestování po asfaltu s občasným lehčím terénem. Teď co na to Japonci?
Supersport i cruiser mě nechávaj chladným, ale ty inovovaný 550 vypadaj za mě celkem k světu a hlavně změny na tý adventuře vnímam jako krok správnym směrem.
Už to někdo “pojezdil”: SRV 600 V, Cruiser s motorem V4?
Cruiser opravdu povedený a moc se mi líbí. A jak píše autor v článku, proč s něčím takovým nepřišli renomované značky? A hlavně mě láká ta V4.
Za mě velké plus u cruiseru, že má pohledové obě strany a nestydí se ho z obou stran fotit. Tam by se některé zavedené značky mohly hodně inspirovat...
Příští rok si otevřu galerii čínských motorek.
No kdyby tohle vyrobila Honda, tak si z toho stříknem do gatí
... je to vážně pěkný. Uvidíme jak to bude jezdit.
2 reakce
Ta V4 mi přijde jako nesmysl a zrovna od takového výrobce bych do toho rozhodně nešel.
Za co číňanům tleskám jsou ty “plnotučné” pětistovky, ty mi chyběly když jsem v 2018 kupoval své SV.
QJ motor do toho opravdu šlape a pokud má někdo odvahu stát se pokusným králíkem, tak nabízí spoustu možností. Většinou nabízí kvalitní komponenty, otázkou zůstává jejich sladění v celku.
1 reakce
Designově je to paráda!!! (SRK 800 RR)
V4
Japonci budou muset máknout.
V základní ceně je toho opravdu hodně,ale na stránkách výrobce se píše,že kufry lze objednat za velmi výhodných podmínek.Takže v základní ceně asi nejsou.
Kdyby srt 550 sx neměla o 30 kg víc než cb 500 x,tak by to byla luxusní nabídka,ale takhle je to pořád hrozná nadváha.
5 reakcí
Neskutečný kam se ta Čína dostává.... Evropa bude mít problém. Dříve to byly jen 125 např. Yuki "urve ti ruky"
Jojo srk800 není úplná krasavice. Ale to ani nová panigale... ze který si tu polovina lidí sedla na zadek jen proto, že to je ducati....
v jednu chvíli to vypadalo, že motosvět už bude brzo celej jenom o řadovejch dvouválcích.
Fakt, že se někdo ještě pustí do dvouválce do V pro 125cc, nebo do zmíněnýho 4V do V (kterej koncepčně nemůže nepřipomenout Hondu Magnu), je prostě dobrá zpráva
Hvězdný Rafaele de Rosa zatím na body nedosáhl protože asi jezdí mimo oficiální kategorii. Něco jako ty výjimky třeba ve vytrvalostním mistrovství světa motocyklů v Le Mans ?
A objem je u čtyřválcových šestistovek snad pořád o max obsahu 600, nebo jak je to aktuálně vůbec? Ty doby kdy s nima jezdila v Supersportech dvojválcová Ducati o objemu 750 jsou dávno pryč a dnes se mi to jeví jako chaotická třída.
3 reakce
CBRlitrRR: To má homologaci do dubna 2030
Koukni na tenhle dokument, to je zajímavý čtení: https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2024/Listing_of_FIM_Homologated_Motorcycles_for_2024__updated_10_June.pdf?t=1725543463
nechutná kopie Panigale mixnutá s 1000rr...ostuda pro toho, kdo si to koupí...jak Adidosky z tržnice...
1 reakce
SRK800RR pekná mašinka. Taká kombinácia Ducati a BMW. Škoda tých tuctových QJMotor tlačítok a ten displej, to bude hrôza /kontrast, ostrosť, farebnosť, .../. Toto Číňania ešte nevedia.
Fotky SRT 550 "na živo" v různých barvách https://www.moto.it/listino/qj-motor/srt-550-sx/srt-550-sx-2024/LIsTdG
čínu si asi ještě pár let nekoupim, ale ta červená 800 je fakt pěkná motorka.. aspoň teda takhle na fotkách..
Pěkný to je. No a dál se časem uvidí. Pokusných králíků bude jistě vzhledem k cenám i povedenosti modelů jistě dost...
SRT 550 má asi velkou pifku na CFM 450 MT. Byť nejsou úplně stejně zaměřené, bude určitě dost lidí, kteří je budou využívat podobně - cestování po asfaltu s občasným lehčím terénem. Teď co na to Japonci?
Kde bych tak zjistil jaký zdvih odpružení má ten nový SRT 550 SX?
Za 150 tis. Kč 41 kW s hezkou výbavou je dost neuvěřitelná cena.
Hmm že si dají tu práci a vyrobí novou V4 ale udělají ji jen 561cm3.
1 reakce
Supersport i cruiser mě nechávaj chladným, ale ty inovovaný 550 vypadaj za mě celkem k světu a hlavně změny na tý adventuře vnímam jako krok správnym směrem.
2 reakce
No supersport střední kategorie je to bohužel slabé ..... Navíc je to těžké
. Ale cena ta to ospravedlňuje. Na dnešní dobu je opravdu směšná
3 reakce
Kde si ten parostroj SRK 800 RR budu moct otestovat?
SRK800 mooc pěkný.
2 reakce