motopoint_unor_shad




QJMotor začíná prodávat cruiser V4 a čtyřválcový supersport

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doktorM (87) napsal 18.10.2024 v 18:56

Už to někdo “pojezdil”: SRV 600 V, Cruiser s motorem V4?

Darkfester_007 (0) napsal 07.09.2024 v 09:48

Cruiser opravdu povedený a moc se mi líbí. A jak píše autor v článku, proč s něčím takovým nepřišli renomované značky? A hlavně mě láká ta V4.

panTerek (100) napsal 06.09.2024 v 08:42+1

Za mě velké plus u cruiseru, že má pohledové obě strany a nestydí se ho z obou stran fotit. Tam by se některé zavedené značky mohly hodně inspirovat...

nahllowSKY (327) napsal 06.09.2024 v 03:55

Příští rok si otevřu galerii čínských motorek.

JardaBar (227) napsal 05.09.2024 v 20:35+3

No kdyby tohle vyrobila Honda, tak si z toho stříknem do gatí ... je to vážně pěkný. Uvidíme jak to bude jezdit.

rogih (1451) napsal 05.09.2024 v 16:38

Ta V4 mi přijde jako nesmysl a zrovna od takového výrobce bych do toho rozhodně nešel.
Za co číňanům tleskám jsou ty “plnotučné” pětistovky, ty mi chyběly když jsem v 2018 kupoval své SV.
QJ motor do toho opravdu šlape a pokud má někdo odvahu stát se pokusným králíkem, tak nabízí spoustu možností. Většinou nabízí kvalitní komponenty, otázkou zůstává jejich sladění v celku.

JardaBar (227) napsal 05.09.2024 v 15:04+1

Designově je to paráda!!! (SRK 800 RR) V4
Japonci budou muset máknout.

sikos (0) napsal 05.09.2024 v 13:27

V základní ceně je toho opravdu hodně,ale na stránkách výrobce se píše,že kufry lze objednat za velmi výhodných podmínek.Takže v základní ceně asi nejsou.
Kdyby srt 550 sx neměla o 30 kg víc než cb 500 x,tak by to byla luxusní nabídka,ale takhle je to pořád hrozná nadváha.

Stana.k. (147) napsal 05.09.2024 v 09:47+5

Neskutečný kam se ta Čína dostává.... Evropa bude mít problém. Dříve to byly jen 125 např. Yuki "urve ti ruky"

charon87 (104) napsal 05.09.2024 v 09:44+1

Jojo srk800 není úplná krasavice. Ale to ani nová panigale... ze který si tu polovina lidí sedla na zadek jen proto, že to je ducati....

callowsick (516) napsal 05.09.2024 v 08:27+5

v jednu chvíli to vypadalo, že motosvět už bude brzo celej jenom o řadovejch dvouválcích.

Fakt, že se někdo ještě pustí do dvouválce do V pro 125cc, nebo do zmíněnýho 4V do V (kterej koncepčně nemůže nepřipomenout Hondu Magnu), je prostě dobrá zpráva

Lech (65) napsal 05.09.2024 v 03:30+1

Hvězdný Rafaele de Rosa zatím na body nedosáhl protože asi jezdí mimo oficiální kategorii. Něco jako ty výjimky třeba ve vytrvalostním mistrovství světa motocyklů v Le Mans ? A objem je u čtyřválcových šestistovek snad pořád o max obsahu 600, nebo jak je to aktuálně vůbec? Ty doby kdy s nima jezdila v Supersportech dvojválcová Ducati o objemu 750 jsou dávno pryč a dnes se mi to jeví jako chaotická třída.

3 reakce

Honzis
Honzis 05.09.2024 v 15:39

CBRlitrRR: To má homologaci do dubna 2030 Koukni na tenhle dokument, to je zajímavý čtení: https://www.fim-moto.com/fileadmin/user_upload/Documents/2024/Listing_of_FIM_Homologated_Motorcycles_for_2024__updated_10_June.pdf?t=1725543463


RomanSS (532) napsal 04.09.2024 v 21:14-6+2

nechutná kopie Panigale mixnutá s 1000rr...ostuda pro toho, kdo si to koupí...jak Adidosky z tržnice...

nevo7 (118) napsal 04.09.2024 v 20:26+1

SRK800RR pekná mašinka. Taká kombinácia Ducati a BMW. Škoda tých tuctových QJMotor tlačítok a ten displej, to bude hrôza /kontrast, ostrosť, farebnosť, .../. Toto Číňania ešte nevedia.

Mopedson (39) napsal 04.09.2024 v 20:18

Fotky SRT 550 "na živo" v různých barvách https://www.moto.it/listino/qj-motor/srt-550-sx/srt-550-sx-2024/LIsTdG

Robertak (179) napsal 04.09.2024 v 20:10+1

čínu si asi ještě pár let nekoupim, ale ta červená 800 je fakt pěkná motorka.. aspoň teda takhle na fotkách..

Codo (458) napsal 04.09.2024 v 18:14+1

Pěkný to je. No a dál se časem uvidí. Pokusných králíků bude jistě vzhledem k cenám i povedenosti modelů jistě dost...

Mopedson (39) napsal 04.09.2024 v 15:04+2

SRT 550 má asi velkou pifku na CFM 450 MT. Byť nejsou úplně stejně zaměřené, bude určitě dost lidí, kteří je budou využívat podobně - cestování po asfaltu s občasným lehčím terénem. Teď co na to Japonci?

maestro (100) napsal 04.09.2024 v 14:31+2

Kde bych tak zjistil jaký zdvih odpružení má ten nový SRT 550 SX?
Za 150 tis. Kč 41 kW s hezkou výbavou je dost neuvěřitelná cena.

Pedl (249) napsal 04.09.2024 v 13:27

Hmm že si dají tu práci a vyrobí novou V4 ale udělají ji jen 561cm3.

JohnnyS08 (287) napsal 04.09.2024 v 12:22+1

Supersport i cruiser mě nechávaj chladným, ale ty inovovaný 550 vypadaj za mě celkem k světu a hlavně změny na tý adventuře vnímam jako krok správnym směrem.

Orgovany (1155) napsal 04.09.2024 v 10:42+1

No supersport střední kategorie je to bohužel slabé ..... Navíc je to těžké . Ale cena ta to ospravedlňuje. Na dnešní dobu je opravdu směšná

centuryofsteam (0) napsal 04.09.2024 v 10:20

Kde si ten parostroj SRK 800 RR budu moct otestovat?

rousini (185) napsal 04.09.2024 v 09:54+1

SRK800 mooc pěkný.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist