EICMA: Čínský majitel Benelli táhne na Evropu
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: QJMotor, Eicma | Zveřejněno: 26.11.2021 | Zobrazeno: 17 554x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: QJMotor, Eicma | Zveřejněno: 26.11.2021 | Zobrazeno: 17 554x
Dovolim si nesuhlasit s nazorom pana redaktora. Nemyslim si, ze tiahnu na Europu. Len prisli na europsku vystavu, aby mohli povedat Indom, Taiwancom, Vietnamcom, Filipincom atd., ze predavaju v Europe. Cize iba taka marketingova akcia s cielom urobit si PR pre ine, vacsie a menej narocne trhy. Normalny europan si urcite nekupi cinsku kopiu X-Diavel s 45 konmi. To vie vyrobca a asi aj pan redaktor, ktory nazvom clanku len chcel trochu iritovat citatelov a zvysit kliky pre ten clanok . Nic v zlom :). Toto nie je cielovy trh pre taketo motorky.
3 reakce
Ahoj, tisic lidi, tisic nazoru. Ja zase nesouhlasim s tim tvym, ze chtel Honza redaktor iritovat citatelov. Hele, my se poctive snazime informovat o vsem co bylo na vystave EICMA a prinesli jsme vam kompletni info - vsechny clanky jsou zde: https://www.motorkari.cz/tagy/2021+eicma
Nesouhlasim s tvrzenim, ze QJmotor si udelalo na EICME jen PR pro svuj cinsky nebo indicky trh. To preci nedava smysl. Pamatuji se, jak jsem v devadesatych letech byl na vystave a dival se na stanky znacek Kymco nebo CFMOTO. Kde jsou ty znacky dnes, radeji nechci pomyslet.
Opravdu si myslis, ze Evropani nebudou QJmotor kupovat? Videl jsi statistiky prodeje znacky Benelli v Evrope a u nas? Ac me to také vadi a nejradeji bych, aby to sem nikdy neprislo, jsou tu lide, kteri si X-Diavela proste nikdy dovolit nemohou a tem bude tento "stroj" vyhovovat.
Ja se snazim dodrzovat Green deal a proste myslet a jednat ekologicky jak si strana zada. Proto mam maly japonsky stroj, ktery ma malou spotrebu, proto mam stary velky japonsky stroj, protoze usetrim materialy na vyrobu noveho a mam stary italsky dvoutaktni stroj abych mohl naredit vzduch v lete od smradu ze repky
1 reakce
pekne tazke haraburdy
Solidní vykrádačka, napříč značkami.
tak dlouhý článek o pšouku...
O pšouku, který zbyl z desítek evropských značek. Hanba
Nojo, Geely. To je mamutí firma. I kdyby měli celou divizi motorek jenom pro srandu králíků, tak je to finančně moc bolet nebude. Teď mně napadla taková konspirační teorie: on ten Číňan-kapitalista hloupej není. On ví, co si o těch šuntech Evropan myslí. (kapitalista ty šunty taky neuznává - sám jezdí v Porsche) Ale vzhledem k tomu, kolik se najednou vyrojilo nových motorek bych tipoval, že v tom jede vláda. Že to tlačí finančně subvencemi.
další čínská motorka
desingově na každé motorce použito něco co už jiný prodává no klasika od číňana
ano některé modely vypadají povedeně odvislé od toho jak moc je to věrná kopie něčeho co tu už je .Čím víc to splácali tím to vypadá hůř třeba to enduro.Jestli to někdo bude kupovat když to bude za dobrou cenu nedokážu odhanout.Já jsem ještě nikdy nikoho nepotkal na čínské motorce pravda letos jsem toho moc nenajezdil
Možná že když se to bude prodávat pod názvem Benelli tak do toho někdo půjde ale s tímhle názvem ?Mám dojem že jméno v motorkách prodává víc než u aut
Zase ta Čína... Stačilo by na dovoz těchto výrobků dát přiměřené clo, aby se vyrovnaly náklady na výrobu u nich a v Evropě. To by ale museli udělat politici, kterým volební kampaně platí ti co spoustu fabrik právě v té Číně mají, aby si na nás ještě víc namastili kapsy. Takže to asi nevyjde.
4 reakce
Jako konzervativní fanda evropského motocyklového průmyslu se už k tématu nechci vyjadřovat, ale musím. Obrázek si udělejte každý sám/sama z článku o 10-ti největších světových prodejcích loňského roku(bohužel v němčině).
https://www.motorradonline.de/ratgeber/die-groessten-motorradhersteller-der-welt/
Evropa to zaspala v 70-tkách a fakt, že mají třeba Triumph(prodeje Hondy za 2 dny) a Ducati(58-mina prodeje Yamahy) za sebou rekordní rok, působí v tomhle měřítku jako bitva slona s komárem. O to víc je kouzelné jak do toho "naši" umí šlapat v motocyklovém sportu.
Yadea, Niu, Italika, Haojue, TVS apod ...to je to co mne sere a zaráží. Indie a Čína s milionovými prodeji vozítek do 250ccm si chtějí urvat z koláče s velkými motocykly. Je třeba hlavou a jít na ně pokud možno vlastní zbraní .. třeba jako KTM...myslím.
Jo a k Benelli - slušné strojky. Na každěm z nich najdu něco, co už jsem viděl jinde. Jak psal Codo, prdelka pěkná.
Pokud by to nikdo v Evropě nekupoval, čínský majitel Benelli by sem netáhl.
Tedy je to v rukou zákazníků.
Za mne osobně se nic nezměnilo, čínské motorky ignoruji a nepodporuji. Někdy ukradnou, jindy jim samotné evropský výrobce odevzdá know-how a poté to celé staví na ceně a chrlení design karikatur a kreatur.
Nechci si kupovat levné čínské motorky, chci mít takový plat, abych se mohl koupit ideálně evropskou mašinu.
1 reakce
hm pěkné, hlavně aby už Benelli ukázalo něco víc o jejich V2 650ccm cenduru...
....klasika....cina koupi evropskou znacku....vykrade, znici a postavi na tom svoji novou znacku, z ktery se muzou evropsky redaktori (jiny trh nesleduju) posrat, jak je to skvely a levny.....a pak Ti stejní redaktoři píšou, jaká je to škoda, že tu není více evropských značek a že jakto, že krachujou a jak to, že evropský , dnes už kolikráte jen značky na nádrži? mizí...eště aby nemizeli, když na showroomu vedle stojí identické motorky, jedna za 3kila s nápisem Benelli a druhá o třetinu levnější s nápisem "švejžužu" ...ve spoustě odvětvích pořád to samé...chci vydělat o dolar víc, tak pod větou konkurenceschopnosti (houby, jen pár managerů nahoře, chce vydělat ještě víc, než už má) šoupnu výrobu do číny a za pár let krachuju a nebo utahuju opasky, protože se mé zboží neprodává, protože čína to obšlehne a kolikráte na stejný lince, jen bez značkovýho cejchu, prodává za 1/3 ceny.....aspoň můj názor
2 reakce
Nikdy před rokem 1990 by me ani nenapadlo
že přijde doba kdy se v motorkách přestanu stíhat se orientovat
Názvy značek už ani nedokážu vyslovit......
Co uvnitř tiká mužu odhadovat
O materálech už si netroufnu ani odhadovat...
Asi je nejsnazší rodělení na
JAPONSKY CTYRLISTEK vs ČINSKÁ KONKRENCE (s občas slavnými názvy)
Když tam bude poměr cena výkon proč ne. Ale když to bude stejně drahé jako RE, Honda atd. tak je to nesmysl, viz Slavné somoto... Nakonec českočínská 350 ohc to strčí do kapsy nejen cenou. Což je fakt trága.Nechápu co na těch čínskech šluskách je tak drahý, snad jen nenažranost distributrů.
Sice som to nedocital cele ale chapem o co sa jedna.. no nechapem, ze ked to je rovnaky majitel ci pre europu nestaci jeden zastupca, a to Benelli. Preco to tu musia zaplavit tymito odrodami, ktore su na vlas rovnake.
1 reakce
Zase se mi chce zvracet!
Ta váha je děs, oni to budou asi prodávat na kila, jinak si to neumím vysvětlit. Nic proti čínským motorkám nemám, ale připomíná mi to "čím víc pruhů, tím víc Adidas"
1 reakce
Ten čopr se v Říši středu prodává pod názvem Benda BD300 Chinchilla. Na YT jsou nějaká videa, no můj šálek čaje to není. Ovšem svého zákazníka si to při rozumné cenovce najde.
Ovšem SRC500 je stejně škaredá jako Imperiale 400, ze které vychází.
Takže už tu máme Benelli, Voge, CFMoto, pěkně se nám to tu rozrůstá.
7 reakcí
Ta kočka na tý 550 má pěknou prdelku
6 reakcí