yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TonySK (78) napsal 19.01.2022 v 21:18

Dovolim si nesuhlasit s nazorom pana redaktora. Nemyslim si, ze tiahnu na Europu. Len prisli na europsku vystavu, aby mohli povedat Indom, Taiwancom, Vietnamcom, Filipincom atd., ze predavaju v Europe. Cize iba taka marketingova akcia s cielom urobit si PR pre ine, vacsie a menej narocne trhy. Normalny europan si urcite nekupi cinsku kopiu X-Diavel s 45 konmi. To vie vyrobca a asi aj pan redaktor, ktory nazvom clanku len chcel trochu iritovat citatelov a zvysit kliky pre ten clanok . Nic v zlom :). Toto nie je cielovy trh pre taketo motorky.

3 reakce

Jarda
Jarda 20.01.2022 v 08:27

Ahoj, tisic lidi, tisic nazoru. Ja zase nesouhlasim s tim tvym, ze chtel Honza redaktor iritovat citatelov. Hele, my se poctive snazime informovat o vsem co bylo na vystave EICMA a prinesli jsme vam kompletni info - vsechny clanky jsou zde: https://www.motorkari.cz/tagy/2021+eicma

Nesouhlasim s tvrzenim, ze QJmotor si udelalo na EICME jen PR pro svuj cinsky nebo indicky trh. To preci nedava smysl. Pamatuji se, jak jsem v devadesatych letech byl na vystave a dival se na stanky znacek Kymco nebo CFMOTO. Kde jsou ty znacky dnes, radeji nechci pomyslet.
Opravdu si myslis, ze Evropani nebudou QJmotor kupovat? Videl jsi statistiky prodeje znacky Benelli v Evrope a u nas? Ac me to také vadi a nejradeji bych, aby to sem nikdy neprislo, jsou tu lide, kteri si X-Diavela proste nikdy dovolit nemohou a tem bude tento "stroj" vyhovovat.


puffybodie (417) napsal 19.01.2022 v 07:48+1

Ja se snazim dodrzovat Green deal a proste myslet a jednat ekologicky jak si strana zada. Proto mam maly japonsky stroj, ktery ma malou spotrebu, proto mam stary velky japonsky stroj, protoze usetrim materialy na vyrobu noveho a mam stary italsky dvoutaktni stroj abych mohl naredit vzduch v lete od smradu ze repky

hondaman1 (15) napsal 19.01.2022 v 02:50

pekne tazke haraburdy

Marex (2704) napsal 18.01.2022 v 23:23+3

Solidní vykrádačka, napříč značkami.

maarmiik (8) napsal 18.01.2022 v 21:29+1

tak dlouhý článek o pšouku...
O pšouku, který zbyl z desítek evropských značek. Hanba

Zedsdead (294) napsal 18.01.2022 v 21:00+1

Nojo, Geely. To je mamutí firma. I kdyby měli celou divizi motorek jenom pro srandu králíků, tak je to finančně moc bolet nebude. Teď mně napadla taková konspirační teorie: on ten Číňan-kapitalista hloupej není. On ví, co si o těch šuntech Evropan myslí. (kapitalista ty šunty taky neuznává - sám jezdí v Porsche) Ale vzhledem k tomu, kolik se najednou vyrojilo nových motorek bych tipoval, že v tom jede vláda. Že to tlačí finančně subvencemi.

SLAY (1293) napsal 18.01.2022 v 20:15+1

další čínská motorka desingově na každé motorce použito něco co už jiný prodává no klasika od číňana ano některé modely vypadají povedeně odvislé od toho jak moc je to věrná kopie něčeho co tu už je .Čím víc to splácali tím to vypadá hůř třeba to enduro.Jestli to někdo bude kupovat když to bude za dobrou cenu nedokážu odhanout.Já jsem ještě nikdy nikoho nepotkal na čínské motorce pravda letos jsem toho moc nenajezdil Možná že když se to bude prodávat pod názvem Benelli tak do toho někdo půjde ale s tímhle názvem ?Mám dojem že jméno v motorkách prodává víc než u aut

mateskladno (188) napsal 18.01.2022 v 19:39+2

Zase ta Čína... Stačilo by na dovoz těchto výrobků dát přiměřené clo, aby se vyrovnaly náklady na výrobu u nich a v Evropě. To by ale museli udělat politici, kterým volební kampaně platí ti co spoustu fabrik právě v té Číně mají, aby si na nás ještě víc namastili kapsy. Takže to asi nevyjde.

opic26 (525) napsal 18.01.2022 v 18:30+1

Jako konzervativní fanda evropského motocyklového průmyslu se už k tématu nechci vyjadřovat, ale musím. Obrázek si udělejte každý sám/sama z článku o 10-ti největších světových prodejcích loňského roku(bohužel v němčině).

https://www.motorradonline.de/ratgeber/die-groessten-motorradhersteller-der-welt/

Evropa to zaspala v 70-tkách a fakt, že mají třeba Triumph(prodeje Hondy za 2 dny) a Ducati(58-mina prodeje Yamahy) za sebou rekordní rok, působí v tomhle měřítku jako bitva slona s komárem. O to víc je kouzelné jak do toho "naši" umí šlapat v motocyklovém sportu.

Yadea, Niu, Italika, Haojue, TVS apod ...to je to co mne sere a zaráží. Indie a Čína s milionovými prodeji vozítek do 250ccm si chtějí urvat z koláče s velkými motocykly. Je třeba hlavou a jít na ně pokud možno vlastní zbraní .. třeba jako KTM...myslím.

Jo a k Benelli - slušné strojky. Na každěm z nich najdu něco, co už jsem viděl jinde. Jak psal Codo, prdelka pěkná.

Obycejny_clovek (392) napsal 18.01.2022 v 14:01-1+10

Pokud by to nikdo v Evropě nekupoval, čínský majitel Benelli by sem netáhl.
Tedy je to v rukou zákazníků.
Za mne osobně se nic nezměnilo, čínské motorky ignoruji a nepodporuji. Někdy ukradnou, jindy jim samotné evropský výrobce odevzdá know-how a poté to celé staví na ceně a chrlení design karikatur a kreatur.

Nechci si kupovat levné čínské motorky, chci mít takový plat, abych se mohl koupit ideálně evropskou mašinu.

wild38 (57) napsal 18.01.2022 v 13:30-1+2

hm pěkné, hlavně aby už Benelli ukázalo něco víc o jejich V2 650ccm cenduru...

Honza_Kolman (11) napsal 18.01.2022 v 12:54-1+6

....klasika....cina koupi evropskou znacku....vykrade, znici a postavi na tom svoji novou znacku, z ktery se muzou evropsky redaktori (jiny trh nesleduju) posrat, jak je to skvely a levny.....a pak Ti stejní redaktoři píšou, jaká je to škoda, že tu není více evropských značek a že jakto, že krachujou a jak to, že evropský , dnes už kolikráte jen značky na nádrži? mizí...eště aby nemizeli, když na showroomu vedle stojí identické motorky, jedna za 3kila s nápisem Benelli a druhá o třetinu levnější s nápisem "švejžužu" ...ve spoustě odvětvích pořád to samé...chci vydělat o dolar víc, tak pod větou konkurenceschopnosti (houby, jen pár managerů nahoře, chce vydělat ještě víc, než už má) šoupnu výrobu do číny a za pár let krachuju a nebo utahuju opasky, protože se mé zboží neprodává, protože čína to obšlehne a kolikráte na stejný lince, jen bez značkovýho cejchu, prodává za 1/3 ceny.....aspoň můj názor

DeCarli (112) napsal 18.01.2022 v 12:28+7

Nikdy před rokem 1990 by me ani nenapadlo
že přijde doba kdy se v motorkách přestanu stíhat se orientovat

Názvy značek už ani nedokážu vyslovit......

Co uvnitř tiká mužu odhadovat

O materálech už si netroufnu ani odhadovat...

Asi je nejsnazší rodělení na
JAPONSKY CTYRLISTEK vs ČINSKÁ KONKRENCE (s občas slavnými názvy)

KVTU (106) napsal 18.01.2022 v 12:15-1+1

Když tam bude poměr cena výkon proč ne. Ale když to bude stejně drahé jako RE, Honda atd. tak je to nesmysl, viz Slavné somoto... Nakonec českočínská 350 ohc to strčí do kapsy nejen cenou. Což je fakt trága.Nechápu co na těch čínskech šluskách je tak drahý, snad jen nenažranost distributrů.

JohnnyKap (14) napsal 18.01.2022 v 12:12+3

Sice som to nedocital cele ale chapem o co sa jedna.. no nechapem, ze ked to je rovnaky majitel ci pre europu nestaci jeden zastupca, a to Benelli. Preco to tu musia zaplavit tymito odrodami, ktore su na vlas rovnake.

koki888 (161) napsal 18.01.2022 v 11:47-2+4

Zase se mi chce zvracet!

petao (85) napsal 18.01.2022 v 11:44+3

Ta váha je děs, oni to budou asi prodávat na kila, jinak si to neumím vysvětlit. Nic proti čínským motorkám nemám, ale připomíná mi to "čím víc pruhů, tím víc Adidas"

bubaris (38) napsal 18.01.2022 v 10:16+1

Ten čopr se v Říši středu prodává pod názvem Benda BD300 Chinchilla. Na YT jsou nějaká videa, no můj šálek čaje to není. Ovšem svého zákazníka si to při rozumné cenovce najde.

Ovšem SRC500 je stejně škaredá jako Imperiale 400, ze které vychází.

Takže už tu máme Benelli, Voge, CFMoto, pěkně se nám to tu rozrůstá.

Codo (458) napsal 18.01.2022 v 08:51+9

Ta kočka na tý 550 má pěknou prdelku




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist