globalmoto_duben_nolan




Praga představila luxusní motocykl ZS 800

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza-K (830) napsal 02.03.2023 v 11:38

Je to krásný, ale jak psal někdo níže, za ty peníze, i levnější se dá pořídit např.Brough Superior SS 100, který mi přijde jako větší unikát a dá se na tom i jezdit...

Mojmír366 (-8) napsal 19.02.2023 v 19:22

Kdyby raději začali znovu vyrábět lehký endura.

Jenislav (8) napsal 17.02.2023 v 11:48+1

mrdka,nic víc,nic míň

valentinow123 (34) napsal 13.02.2023 v 21:24+8

Ja nevim, ja to nechapu.
Napriklad jaky ma smysl vzit obycejny seriovy motor z japonskeho choppera a tvarit se, ze to je uzasny cesky konstrukcni pocin, protoze cirou nahodou ma taky rozvody pohanene hrideli. To je jako ceska konstrukcni skola ? Vzit neco japonskeho, serioveho a nabarvit tomu bocni kryty na cernou matnou barvu?
Vezmu google a podivam se , jak ta kawa celkove vypada a vypada perfektne a ten motor na tom taky ladi mnohem lip, nez jak to ma ta zbastlena Praga. Konkretne s tim motorem Prazaci neudelali vubec nic, aby tam zapadl, akorat airbox vypada jak plastovy kanystr po pozaru. Nalestene prd, chtelo by se rict.
Anebo kocicka a pejsek pekli dort a narvali tam karbon a titan v aximalnim mnozstvi. Tohle proste nema cenu, veset ozdubky na torricelliho vakuum, ta vnitrni prazdnota z toho uplne cisi.
Fakt ne. Jako co budou delat priste, reknou, ze to je malo retro a malo eko, takze jako navaznou edici udelaji limitovanou serii dreveneho zebrinaku postaveneho jako uhlikova skorepina a jako pohon bude slouzit elektricka roboticka krava ? Cena aspon 50 milionu, vzhledem k exkluzivite materialu a vynikajici myslence?
No, aspon jsou hezke fotky skutecnych veteranu, jinak tohle je uplne o nicem.
Fakt o nicem. jestli jako na tohle mam byt hrdy, ze jsem Cech, tak v tom vidim nejlepsi tradici vekslaku, kolotocaru, tuzingu a stodoloveho designu.
Slama tomu trci z gati, provincni katastrofa. Jako nic proti tuningu, ale musi se to umet a musi to mit nejakou myslenku.
Napriklad mi staci napsat Porsche / Gemballa / 1980 a kazdy vi, o cem je rec.
https://motonetworks.com/gemballa-930-porsche-time-machine-back-80s/
Tak jsem fakt zvedavy, kdo bude po 40 letech zvedavy na Praga ZS 800, ale rekl bych, ze absolutne nikdo, zatimco kazdy bude snit o originalnim veteranu z prvni republiky.

Chmelar (4) napsal 12.02.2023 v 17:26+2

Moc mě to mrzí,když vím že naše myšlení má technologicky navíc.A vznikne takováhle slátanina za takovéhle peníze.Na internetu je mraky přestaveb w800 stovek…..a mnohem ladnějších a citlivěji odvedených.A nejsmutnější na tom je , že to mastí kluci z Indonésie opravdu ručně,precizně a za 5000&.rů. Takže když si koupím W800,u nás za 230tis .a pošlu jí nechat přestavět .Tak to bude i s dopravou celkově za 500.tis…..a naprostý skvost,Hádejte co si klasický Hipster radši koupí ,když chce být cool nezávislý.?PS…..kromě pařeza přirozeně

scott67 (76) napsal 12.02.2023 v 15:39+3

Konstruktérská masturbace aneb retro za každou cenu.

gresini (4459) napsal 12.02.2023 v 15:17

Jakýkoli šroubek na tomto šeredném křápu stojí majlant. Zajímalo by mě kolik to má součástek a třeba cena pístu?? A vůbec bych chtěl opravdu vidět člověka,který si toto koupí Zatím asi největší cenový i vzhledový motorkový šok! 1 kg materiálu na této věci stojí kolem 16 000,- kč!!

marna (10) napsal 11.02.2023 v 10:52+3

Mám pre pánov z pragy námet: zbastlit v garáži fichtla z titánu karbónu a smaragdov, a nahodiť na to cenovku 200 000 USD

gresini (4459) napsal 11.02.2023 v 09:01+3

Šeredný cosi za nesmyslný love - NIC,ale dobře jsem se zasmál Bezcenný krám!!

petr13 (16) napsal 09.02.2023 v 22:27+1

Motorka pěkná, líbí se mi,ale za tu exkluzivní cenu, bych čekal i exkluzivní jízdní vlastnosti a motor. I jako investice je to podle mě nesmysl. Je to leda pro ty, kteří peníze vůbec neřeší,jako ten šejk co si to koupí jako první.

pagliaorba (64) napsal 09.02.2023 v 20:18+4

Já teda toto všeobecné nadšení nesdílím.

Za tu cenu je to naprostý nesmysl pro pozéry. Navíc to tu cenu nemá. Motor ze série a motorka si hraje na limitku. Jaký to má význam, vyrábět takový nesmysl.

Pokud by to stálo 300, tak tleskám. Za 2 melouny, je to ostuda.

Paulo (2561) napsal 09.02.2023 v 18:51+1

Pěkná práce

ruinin (26) napsal 09.02.2023 v 17:13+3

Docela mě překvapuje, že na to, že jsme motorkáři, tu nikdo neřeší, jak motorka bude jezdit. Nepodstatný detail? Co srovnat tuhle Pragu s exkluzivními motocykly značky Arch. Arch jsou ještě kapku dražší, taky nevyrábí vlastní motory, ale využívají americké motory S&S. Na motorkách Arch se ale jezdí a řeší se jejich jízdní vlastnosti a projev motoru. Takže bych počkal, až na Praze někdo pojede a napíše, jaké to je svezení.

Heki (401) napsal 09.02.2023 v 12:40+1

Jako celkově se mi to líbí moc, ale ikdyž to dělám nerad, neodpustím si pár poznámek:

1. Cena. Jako jasně - nejsem ani nikdy nebudu cílovka. Je mi jasné, že přestavby z pořádných materiálů, dělané ručně, jsou prostě drahé - ale přesto, 86 tis euro bez daně se sériovým motorem z W800? To mi přijde prostě i tak trošku moc.

2. Nechci prudit, u motorky za 300 bych to neřešil, ale pokud chcete obhájit tu cenu, tak by ty sváry fakt mohly vypadat trochu líp.

3. Přední vidle krásná, zajímavě řešená, ale na její přední trubce zvenku šev (svár), který vypadá, jako bych to přeletěl flexou s lamelákem zrnitosti 40... Jako vážně???

4. Brzdy naprostá pecka a nádhera! Bez ironie.

Přesto doufám, že se najdou tací, kteří si to koupí. Těmhle projektům fandím.

elvis78 (133) napsal 09.02.2023 v 10:45+1

krásný stroj

Mercurio (83) napsal 09.02.2023 v 09:27

Nějak mi to připomíná Péro z Indie...
Takže tímto zasílám námět do Džávy na "Péráka XL"
Když Kwakové prodali 30 motorů Pragovce ,tak do sousedního okresu jich můžou taky pár desítek prodat.
Kam mířím? Bingo! Přece k 500OHC - taky královská hřídel...
Beďara 2023 nehodnotím. Nemám ani na VolksMotorrad GS von BMW ,takže cena tohohle mě netrápí. Ale fandím každýmu,co se o něco snaží. Jako technofetiš je to dobré.

bonup (4) napsal 09.02.2023 v 08:13+3

Tak za mě je to krásná motorka a super že se Praga snaží. Místo obrazu do obýváku tak jedině.
Musí se brát jako umělecké dílo. Přesto mi nesedí minimálně motor a světlo z W800. Neodpruženej zadek za mě je rozhodně mínus v 21. století. Sice chápu že to má být jako originál ale…
Proč ta „kritika“ ? Podívejte se na porovnání fotka W800 z Noveho roku při zapadajícím sluníčku. Motorka je za 199k Kč vs. 2,5mil. Do obýváku když je manželka v lázních si ji dávám. Bohužel ani Pragovka by tam nesměla když je doma manželka.
Chápu že to ze zálivu koupí, ale já bych si teda koupil za rozdíl Brough Superior, Nortona, Bistellu, nebo veteránský originál.
Materiály jsou super, kola a brzdy fak bomba, váha je super proti originálu W800 ta váží 220kg, ale stále mi to nesedí. Je to přestavba W800, podle mě to i tak dostanou na značky což zase zlevní proces. Dejte si jí vedle W800 a ten rozdíl +2melouny nějak nepochopím.

faux4 (34) napsal 09.02.2023 v 07:32+1

Krásný počin, ano. Exhibice umu a technologií. Jen doufám, že to má i nějakou myšlenku na sebe upozornit a dát pak na trh produkt, který by byl rentabilní. Pokud ne, tak se můžem poplacat po ramenou jaký jsme to borci.. a přitom jsme inspirovali konkurenci.. a za čas třeba zas privane vítr z východu s okopírovaným nápadem se standartními zaplatitelnymi materiály.. jak tyhle projekty končí (pokud nemá vlastník ropné či plynové políčko) už historie ukázala.

abbany (137) napsal 09.02.2023 v 07:27

pekný kúsok, len....... ten predný blatníček by som kopíroval s kolesom. je to pididetail ale ????

yahoďak_ (20) napsal 08.02.2023 v 22:24+1

Zase jednou důvod být hrdý na to, že jsem Čech. Mám radost, že taková ikona jako Praga nezmizela v propadlišti dějin a že to není jen recyklace značky.

Design zajímavý, asi není pro každého, mě se teda mnohem víc líbí původní Praga BD, nízká dlouhá, kompaktní s úžasnou nádrží.

Použité materiály, technická řešení a zpracování - vše top.

Marketingově to určitě mají vymyšlené dobře - proč převzatý motor netřeba řešit - a určitě má větší šanci na úspěch prodat pár kusů exkluzivního stroje, než se snažit prodat tisíce kusů "lidovek" s čínským motorem tam, kde je trh přesycený.

Cenu neřeším, nikdo mě přece nenutí si to koupit

No a když se nakonec hodně zasním a odhlédnu od reality eurogreendealmafie, tak je jasný, že by tomu slušel vlastní motor, nejlépe brutální velkoobjemový jednoválec ... a nápad bych měl:
Kdyby se spojili s pány Ratkouskými a Kamenickými a podařilo se dostat do seriové výroby jejich supermono 800, tak by to byla naprostá pecka a 100% Czechmade:
https://www.motorkar...y-zavodak-47000.html

FatBoy105th. (31) napsal 08.02.2023 v 21:34

Krasny kousek , co dodat ? jen asi predni lampe by slusel , spis by ji zjemnil , krouzek v barve titanu ve smyslu chromoveho jaky ma BD 500 ... 35kW motor z W800 ji slusi , ale za 2mil. by tam mohlo byt neco originalnejsiho . Ale jen poznatek jeste mozna trochu sirsi riditka ve stylu BD 500 ...uz mlcim

L6L (50) napsal 08.02.2023 v 21:24

Když PRAGA, tak jedině hnané i přední, samo sebou dva kawa motory s eletronickým diferákem nejen na skleněné plochy výstavních síní a bohorovným klidem můžou kluci šikovný přihodit meloun

PS1: líbí se mi bubnovky a p. vidle jsou dyzajnový počin na odkaz par excellence,
PS2: a naopak nelíbí světlomet není se na co odkázat, jedině na netradiční řešení vzhledu a manuální šroubení umožní plynulou regulaci za jízdy,
PS3: když design světové úrovně, který prorazí i v Číně, tak tajně odpružit vidlici zadku a nedržet se nedbale již značně zastaralé předlohy (krásný pružinový tandem nahrazen vibrátorem, patrně rezerva pro šejčí harém).

MartinXL650V (172) napsal 08.02.2023 v 21:15+1

Nechytla mě za srdce jako V8 z minulého článku, ale je to zajímavý nápad a pěkně udělaná limitka Trochu se zasním a představím si jí jako normální sériový bobr české výroby. Jako obyčejnou, použitelnou motorku pro radost bez kosmických materiálů... Vylepšil bych si jí českým lvíčkem na bandě a byl bych na ní hrdý. Třeba se ještě dočkám, nápady a šikovné ruce tu pořad evidentně jsou.

bisop (13) napsal 08.02.2023 v 21:01+1

Je to pár měsíců zpět , náhodou jsem byl na letišti v Hradci Králové a náhodou ji tam někdo testoval na letišti .

Codo (354) napsal 08.02.2023 v 20:51

A proč ne?

PetrosPV (28) napsal 08.02.2023 v 20:46

Dnes už je těžké vymyslet něco originálního tak vznikla motorka z kosmických materiálů s motorem v podstatě z veterána. Kdyby nebyly tak nesmyslné emisní normy mohlo to mít i motor Praga. Mimochodem nevíte někdo jestli se prodala alespoň jediná FGR Midalu 2500 s vlastním motorem také za 2 mega? Mám podezření že ani jedna.

redmanXXL (11) napsal 08.02.2023 v 20:45+1

hyper exkluzivní mašina, kterou možná někdy uvidíme na nějaké výstavě. Ale po pravdě se mi až tak zase nelíbí. To světlo je pěkný, hezky udělaný, ale připadne mi takový krutě vsazený. Ta stará Praga je taková uhlazenější, roztáhlá do dýlky, jako starej Hárlej... tohle je sice parádně udělaný, ale taková koza na vejšku. A popravdě...něco klasičtějšího, než Kawu jste nenašli? Tady asi nešlo o prachy, radši bych tam viděl Triumph nebo nějakýho Itala.

A ty kola jsou naprosto super, sice každý stojí jak nová Fabie :), ale jsou nádherný.

Kazy (5) napsal 08.02.2023 v 20:32+1

Za mě nádhera
Jediné co se mi na tom opravdu nelíbí a myslím že to tam nepatří, tak ty výfuky

rawenous (3) napsal 08.02.2023 v 20:16

Škoda, že to opět " zazdí " pro spoustu normálních potencionálních zájemců typickou " čechunovskou " přemrštěnou cenovkou...

JardaBar (164) napsal 08.02.2023 v 19:08+2

Krása!!! A bubny k tomu. Je to vážně limitka jak blázen.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist