Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No nevim, pokud sem to spravne pochopil... Dojizdim ke krizovatce naskoci cervena tak zmakcnu nejakej cudlik a kola se mi bloknou v poloze kolmo k vozovce. No neni lepsi misto toho cudliku tu nohu fakt sundat? Navic uz mi pripada pokud clovek chce jit do tohodle koupit si nejakou ctyrkolku. Chapu ze v jiznich zemich, kde maj ridicaky od 10 let je todle docela zajimavy, chapu ze tam na skutrech jezdi kvanta lidi. Ale to mi je tady v Cechach prd platny.<br />
<br />
A moudro na zaver: v duchu hesla "Jezdit v aute je jako chodit po ctyrech. Jezdit na tomdle je jako chodit o holi"
No nevím proč bys to měl "mýt", dyť to není špinavý. A co se týče té konstrukce, tak tady si asi většina lidí myslí, že na scooterech jezdí střelci na kolínko... To asi těžko ve všech scooteriztovanejch zemích na tom jezdí kde kdo, od důcodců přes školáky a maminy, až po managéry. A pro ty, pokud na to budou mít, to své výhody určitě má, zvlášť v zimě, poněvadž jak všickni tušíme, lítají na tom imrvére a najedou 3x tolik km ročně, než náš nesmiřitelný motorkář. HOWG
Zkusil bych se na tom projet ale to je vše!! Určitě bych to nechtěl mýt doma v garáži, jde jen o to že něco takového moc často na silnici nepotkáte!! není nad to mýt pod zadkem pořádnou mašinu!
Klopit se s tim docela da, a zda se ze i ve dvou, rknete treba na obalku Motocyclisma - //www.motociclismo.it/edisport/moto<br />
/notizie.nsf/SommarioPub/4116302DD66B6B57C12571C00043BC81?OpenDocument
No ten test stejne bude delat nekdo kdo neskusi co to umi.Stejne kdyz nad tim premyslim ten sklon a tak ,myslim si ze kdyz ti ty predni kola ujedou obe tak zvysis naklon a nejspis se rozsekas.Nebo kdyz zadek a nevychytas to zavcas tak totez.A bezpecnost? to tezko jde srovnat s autem nebo BMW kde je kolem tebe ten ram.Jedno kolo znamena vetsi tlak a prilnavost jo a taky respekt.Dve kola ........... a reklamni test???.Stojim si za predchozima prispevkama.Ale zkusit bych chtel treba bych sklapl a zalezl zpet do nory.
2 ridic_jawy: to ale pises o jizde rovne. Bavime se o zataceni a bezpecnosti (a nejen o brzdeni). Jizdni vlastnosti zrejme nebudou lepsi, ale naopak horsi.
Tohle bude pro jinej druh lidí.Myslím si.A taky v jiné zemi.Me by vadilo ze klopim a klopim az narazím na doraz ,ale pravda je taková ze je to jako asi fakt zajímavý.Hlavne ten nákres toho dvojtýho ramene a tlumicu.To se mi líbí no.
To Slavek-TDM<br />
<br />
Pockej nechtel jsem aby to vyznelo jako ze zmetek.Samozrejme ze je jasny ze tohle reseni dava sanci nejakymu ustrelu predniho kola v zatacce nebo smyku, ale proste ta cena bude jinde a taky slozitost bude nákladnejsi na opravy.Proste bud auto coz je super ,baví me ,nebo motorka (jakakoli, mimochodem jeste vic super)a nebo ctyrkolka.Proste se mi to uz fakt zda zbyzecny.Ale kazdyho nazor.Ta cena bude brutus a u nás se to nechytí.A vypadá celkem velká takze si nemyslím ze s tím nekdo bude driftovat nebo pojede tak ze mu bude ustrelovat predek.Za tu cenu urcite nee.
Ja si naopak myslim, ze je to zajimavy reseni, ktery neni zbytecny. Jen zrejme nebude mit tolik kupcu, jak si Piaggio predstavuje. Trakce 2 kol v zatacce je vzdy vyhoda - zvlast na mokru nebo kluzkym povrchu. To ze je system drazsi a tezsi je jasny, ale o zbytecnosti a o zmetkovosti bych mluvil az po nejakych testech.
No je to celkem zajímavý ,ale uplně zbytečny no ale uplne.A to nemluvím kolik ta blbost bude stát.A borci co na skutrech jezdi tak jim rozhodně nebude stačit 40 stupňů.Pojedou na tom stejně jenom po jednom předním kole a nejspíš si i rozbijou držku.Prostě kvůli tomu že nemusím sundavat nohu je to zhrnuto a zameteno prostě zbytečná věc.A za rok bude novinka i s dablem vzadu.hrozný.Stejně se mi zdá že to tady už jednou bylo.
slyšel jsem že na tento skůtr piaggio mp3 stačí řidičský průkaz na os. automobil, nemusíte tedy mít na vel. moto, zajímalo by mne jestli je to pravda.
No nevim, pokud sem to spravne pochopil... Dojizdim ke krizovatce naskoci cervena tak zmakcnu nejakej cudlik a kola se mi bloknou v poloze kolmo k vozovce. No neni lepsi misto toho cudliku tu nohu fakt sundat? Navic uz mi pripada pokud clovek chce jit do tohodle koupit si nejakou ctyrkolku. Chapu ze v jiznich zemich, kde maj ridicaky od 10 let je todle docela zajimavy, chapu ze tam na skutrech jezdi kvanta lidi. Ale to mi je tady v Cechach prd platny.<br />
<br />
A moudro na zaver: v duchu hesla "Jezdit v aute je jako chodit po ctyrech. Jezdit na tomdle je jako chodit o holi"
No nevím proč bys to měl "mýt", dyť to není špinavý. A co se týče té konstrukce, tak tady si asi většina lidí myslí, že na scooterech jezdí střelci na kolínko... To asi těžko ve všech scooteriztovanejch zemích na tom jezdí kde kdo, od důcodců přes školáky a maminy, až po managéry. A pro ty, pokud na to budou mít, to své výhody určitě má, zvlášť v zimě, poněvadž jak všickni tušíme, lítají na tom imrvére a najedou 3x tolik km ročně, než náš nesmiřitelný motorkář. HOWG
Zkusil bych se na tom projet ale to je vše!! Určitě bych to nechtěl mýt doma v garáži, jde jen o to že něco takového moc často na silnici nepotkáte!! není nad to mýt pod zadkem pořádnou mašinu!
zkusil bych:o)
Klopit se s tim docela da, a zda se ze i ve dvou, rknete treba na obalku Motocyclisma - //www.motociclismo.it/edisport/moto<br />
/notizie.nsf/SommarioPub/4116302DD66B6B57C12571C00043BC81?OpenDocument
No ten test stejne bude delat nekdo kdo neskusi co to umi.Stejne kdyz nad tim premyslim ten sklon a tak ,myslim si ze kdyz ti ty predni kola ujedou obe tak zvysis naklon a nejspis se rozsekas.Nebo kdyz zadek a nevychytas to zavcas tak totez.A bezpecnost? to tezko jde srovnat s autem nebo BMW kde je kolem tebe ten ram.Jedno kolo znamena vetsi tlak a prilnavost jo a taky respekt.Dve kola ........... a reklamni test???.Stojim si za predchozima prispevkama.Ale zkusit bych chtel treba bych sklapl a zalezl zpet do nory.
pockejme si na test. uvidime
2 ridic_jawy: to ale pises o jizde rovne. Bavime se o zataceni a bezpecnosti (a nejen o brzdeni). Jizdni vlastnosti zrejme nebudou lepsi, ale naopak horsi.
Tohle bude pro jinej druh lidí.Myslím si.A taky v jiné zemi.Me by vadilo ze klopim a klopim az narazím na doraz
,ale pravda je taková ze je to jako asi fakt zajímavý.Hlavne ten nákres toho dvojtýho ramene a tlumicu.To se mi líbí no.
To Slavek-TDM<br />
<br />
Pockej nechtel jsem aby to vyznelo jako ze zmetek.Samozrejme ze je jasny ze tohle reseni dava sanci nejakymu ustrelu predniho kola v zatacce nebo smyku, ale proste ta cena bude jinde a taky slozitost bude nákladnejsi na opravy.Proste bud auto coz je super ,baví me ,nebo motorka (jakakoli, mimochodem jeste vic super)a nebo ctyrkolka.Proste se mi to uz fakt zda zbyzecny.Ale kazdyho nazor.Ta cena bude brutus a u nás se to nechytí.A vypadá celkem velká takze si nemyslím ze s tím nekdo bude driftovat nebo pojede tak ze mu bude ustrelovat predek.Za tu cenu urcite nee.
Ja si naopak myslim, ze je to zajimavy reseni, ktery neni zbytecny. Jen zrejme nebude mit tolik kupcu, jak si Piaggio predstavuje. Trakce 2 kol v zatacce je vzdy vyhoda - zvlast na mokru nebo kluzkym povrchu. To ze je system drazsi a tezsi je jasny, ale o zbytecnosti a o zmetkovosti bych mluvil az po nejakych testech.
No je to celkem zajímavý ,ale uplně zbytečny no ale uplne.A to nemluvím kolik ta blbost bude stát.A borci co na skutrech jezdi tak jim rozhodně nebude stačit 40 stupňů.Pojedou na tom stejně jenom po jednom předním kole a nejspíš si i rozbijou držku.Prostě kvůli tomu že nemusím sundavat nohu je to zhrnuto a zameteno prostě zbytečná věc.A za rok bude novinka i s dablem vzadu.hrozný.Stejně se mi zdá že to tady už jednou bylo.
Nejdriv kompresor, jinejm nestaci 2 kola...uz nevi co by vymysleli