Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"...údaje o spotřebě paliva, ... jsou ještě nižší než u modelu 300 hpe a v cyklu WMTC se zvýšily z 3,2 l/100 km na 3,1 l/100 km." Tak jak to teda je, jsou nižší nebo se zvýšily (na nižší hodnotu)?
"... a použití silnějšího startéru spolu s odlehčeným pohonným hřídelem." Podle dostupných informací motor nemá klasický startér, ale reverzní alternátor. A co pohání ten odlehčený pohonný hřídel?
Neškodilo by si po sobě text před vydáním přečíst
Jinak tříkolka krásná až na, trochu s podivem v dnešní době integrovaných řešení, použití klasických blinkrů. Snad jsou aspoň LED.
Tak kterou? Jetou MP3 400, nebo Peugeot Metropolis 400, nebo počkat na novou MP3 310, která bude nová a přitom levnější?
"...údaje o spotřebě paliva, ... jsou ještě nižší než u modelu 300 hpe a v cyklu WMTC se zvýšily z 3,2 l/100 km na 3,1 l/100 km." Tak jak to teda je, jsou nižší nebo se zvýšily (na nižší hodnotu)?
"... a použití silnějšího startéru spolu s odlehčeným pohonným hřídelem." Podle dostupných informací motor nemá klasický startér, ale reverzní alternátor. A co pohání ten odlehčený pohonný hřídel?
Neškodilo by si po sobě text před vydáním přečíst
Jinak tříkolka krásná až na, trochu s podivem v dnešní době integrovaných řešení, použití klasických blinkrů. Snad jsou aspoň LED.
Týpek v teplákách na fotce 11 a 14 vypadá dost hustě. Hlavně ty tepláky
3 reakce
Ta cena nevím nevím ... generačně +27tis. Kč, to je dost za špetku výkonu navíc a nový display
Řešení nožní brzdy do podlahy a blinkry tykadýlka. To je nemilé
Do Vespy 300 (158kg) to bude pecka