Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě by zajímala osobní zkušenost toho borce, co má tu čest na tý mašině jezdit. Jak se mu to líbí / nelíbí?
Ještě mi vrtá hlavou, jak bude fungovat zapalování za deštivého počasí, nebo když s tím projedete nějakou louží .
NEMBO 32 funkční prototyp před 7 lety
https://www.youtube.com/results?search_query=Nembo+32
https://www.youtube.com/watch?v=2OQysd9iXV4
Clostridia , nepovedal by som, že sání není omezené.
Nasávať pár cm nad cestou nie je nič moc, preto je tam trojica hrubých kolien vyvedených až hore. Navyše u vzducháčoch je výhodné kvôli lepšiemu chladeniu vyviesť výfuky smerom dopredu a nasávať čerstvú zmes (ktorá chladí) odzadu, kde sa chladiaci vzduch až tak nedostane.
U vodníkoch by to bolo jedno, ale u vzduchu ani nie.
Veľmi rýchlo od toho upustili pravekí výrobcovia, dokonca aj pán Honda, prvé Dreamy (2T 98 ccm) z roku 1949 sa v kopcoch zadierali.
Čo sa centralizácie hmoty týka, ideálne je mať v požadovanom "centre" 100-kilový motor veľkosti guľe o priemeru 10 cm.
Všetko je ale o kompromisoch, v záujme vyžadovaných vlastností mašinky treba tú hmotu aj trochu "rozhodiť".
Samozrejme nemienim zhadzovať ten projekt, keby je to aj totálna slepá ulička, je prínosom.
Lebo všetky slepé uličky a každý "pokus-omyl" v dejinách motocyklov boli prínosom ...
Nemyslím si, že modernejšie športové sériovky sú s tou centralizáciou na tom tak zle, napr. také Fireblade. Len sa nerobí okolo toho až také haló...
Sání a výfuk není tolik prostorově omezený a tak je lze natvarovat pro rychlejší výplach. Pak i celková úspora na materiálu rámu - méně rámu, který je díky poloze bloku nahrazený právě tím blokem. Vidím v tom hlavně úsporu materiálu i při použití takovýho motoru
Asi nesejde, že to je slepá ulička. Pro ty borce je to fun project (aspoň pro mě jako designera by byl) a zvládli postavit funkční motorku na zelený louce. Pokud jim to někdo zaplatí, tím líp pro ně.
A jakej to ma duvod ? U NSR to bylo jasny, dvotakt je o vejfuku a napasovat ctyri kolena do jednoho superbajku tak, aby se tam vesel jeste i Mick Doohan je trosku vorisek, proto byl motor otocenej tak jak byl...
Chlapci možno navštívili múzeum Alfa Romeo a starý invertný
(= vzhůru nohama ) letecký motor im dlho nedal spať.
Invertné motory sa používajú v letectve od praveku, český Walter už ich vyrábal v tridsiatich rokoch minulého storočia, lietadlá Zlín ich majú montované bežne, populárne aerotaxi L200 Morava má "motory vzhůru nohama" dokonca dva.
No a kopec iných letadiel z najrôznejších krajín sveta.
Tak taliansky chlapci nemuseli všetko riešiť, stačilo odkukať...
Dokonalý příklad toho, jak obyčejnou, léty prověřenou věc vyrobit jinak a pak složitě hledat způsoby, aby vůbec fungovala, jako ty obyčejné věci které stojí desetinu. Prostě blbost už z principu...
Já čekal vyjmenování nějakých kladů téhle konstrukce a ono nic...Holt snaha se odlišit.To mazání bude asi zajímavé,to musejí chytat do nějakého oddechu,jinak by to písty furt žonglovali proti dnu? nebo stropu klikové skříně.
Si tak trochu rikam, ze si ti koumaci mohli zkusit nejdriv "vygooglit" co ze je ten "gyroskop" a k cemu se pouziva. Protoze roztocena klika presne tuto nevyhodu v motoGP ma (proto ji alespon zkouseji tocit do protismeru-coz udajne malinko pomaha). V tomto vynalezu naopak tento gyroskop, ale umistili na co nejvetsi paku = Bude slusnej boj pri vyssich otackach motoru vubec sebemin zmenit naklon motorky O spatne umistenem tezisti take nahore uz radeji ani nemluvim ..no proste toto reseni je mega blbost
No za mna rozhodne ruka hore. Moto vypada perfektne a nemozu sa pouzivat stale len klasicke riesenia. Mozno ako celok sa to nepresadi ale pride sa zas na ine, čiastočné vychytavky.
To, že je ťažisko vysoko určite pomôže nie len pri brzdení, ale aj zrýchľovaní. Takže motorka bude viac náchylná na "pohupovanie sa" dopredu-dozadu. A tak sa bude maturovať s tlmičmi, nie? No a asi sa to do zákruty lepšie položí, ale za zákrutou to treba zas postaviť, či nie?
Beriem to tak, že postavili čosi iné a tí, ktorí v nedeľu vytiahnu motorku a postavia ju pred kaviareň aby ju ostatní mohli obdivovať a aj majiteľ sa tak bude cítiť ako výnimočný človek, tak to beriem. Je to niečo iné.
Mazání už v článku nakousli, ještě by mě zajímalo, jak to má vyřešený chlazení - takovej pidimotůrek (rozměrově) při tohle výkonu uchladit? Když si vzpomenu, jakej ingot s jakejma žebrama má šestka bandit a při jakým výkonu... To samý vzducháče od duc. Vždyť se to musí při plným plynu za chvíli rozsvítit.
Říká se : "bez peněz do hospody nelez"!
Když se nezadaří,tak Tě obrátí vzhůru nohama jako motor,vyrřesou všechny prachy a zahodí !
Copak takovýchhle případů bylo málo ?!
Jízdní vlastnosti? Nevím,nevím! Vždyť těžiště je někde pod nádrží ?! Hmhm
Dobré psycho. A ten kickstarter je tiež v podobnom duchu, vyplaz 5000E a máš pohľadnicu, tiež dobré šialenstvo
Mě by zajímala osobní zkušenost toho borce, co má tu čest na tý mašině jezdit. Jak se mu to líbí / nelíbí?
Ještě mi vrtá hlavou, jak bude fungovat zapalování za deštivého počasí, nebo když s tím projedete nějakou louží .
NEMBO 32 funkční prototyp před 7 lety
https://www.youtube.com/results?search_query=Nembo+32
https://www.youtube.com/watch?v=2OQysd9iXV4
Je důležité prokázat v praxi, že jsou některá řešení drahá a špatně fungují.
Dobře, že na tom chlapci tak poctivě a vyrvale makají.
Clostridia , nepovedal by som, že sání není omezené.
Nasávať pár cm nad cestou nie je nič moc, preto je tam trojica hrubých kolien vyvedených až hore. Navyše u vzducháčoch je výhodné kvôli lepšiemu chladeniu vyviesť výfuky smerom dopredu a nasávať čerstvú zmes (ktorá chladí) odzadu, kde sa chladiaci vzduch až tak nedostane.
U vodníkoch by to bolo jedno, ale u vzduchu ani nie.
Veľmi rýchlo od toho upustili pravekí výrobcovia, dokonca aj pán Honda, prvé Dreamy (2T 98 ccm) z roku 1949 sa v kopcoch zadierali.
Čo sa centralizácie hmoty týka, ideálne je mať v požadovanom "centre" 100-kilový motor veľkosti guľe o priemeru 10 cm.
Všetko je ale o kompromisoch, v záujme vyžadovaných vlastností mašinky treba tú hmotu aj trochu "rozhodiť".
Samozrejme nemienim zhadzovať ten projekt, keby je to aj totálna slepá ulička, je prínosom.
Lebo všetky slepé uličky a každý "pokus-omyl" v dejinách motocyklov boli prínosom ...
Nemyslím si, že modernejšie športové sériovky sú s tou centralizáciou na tom tak zle, napr. také Fireblade. Len sa nerobí okolo toho až také haló...
Sání a výfuk není tolik prostorově omezený a tak je lze natvarovat pro rychlejší výplach. Pak i celková úspora na materiálu rámu - méně rámu, který je díky poloze bloku nahrazený právě tím blokem. Vidím v tom hlavně úsporu materiálu i při použití takovýho motoru
Asi nesejde, že to je slepá ulička. Pro ty borce je to fun project (aspoň pro mě jako designera by byl) a zvládli postavit funkční motorku na zelený louce. Pokud jim to někdo zaplatí, tím líp pro ně.
Víc bych v tom nehledala
A jakej to ma duvod ? U NSR to bylo jasny, dvotakt je o vejfuku a napasovat ctyri kolena do jednoho superbajku tak, aby se tam vesel jeste i Mick Doohan je trosku vorisek, proto byl motor otocenej tak jak byl...
Motus to zabalil?
(= vzhůru nohama
Invertné motory sa používajú v letectve od praveku, český Walter už ich vyrábal v tridsiatich rokoch minulého storočia, lietadlá Zlín ich majú montované bežne, populárne aerotaxi L200 Morava má "motory vzhůru nohama" dokonca dva.
No a kopec iných letadiel z najrôznejších krajín sveta.
Tak taliansky chlapci nemuseli všetko riešiť, stačilo odkukať...
blbost ^ N-tou
I také zaujímavé motorky ako Motus to zabalili, tak tomuto nedávam veľkú šancu.
Dokonalý příklad toho, jak obyčejnou, léty prověřenou věc vyrobit jinak a pak složitě hledat způsoby, aby vůbec fungovala, jako ty obyčejné věci které stojí desetinu. Prostě blbost už z principu...
Já čekal vyjmenování nějakých kladů téhle konstrukce a ono nic...Holt snaha se odlišit.To mazání bude asi zajímavé,to musejí chytat do nějakého oddechu,jinak by to písty furt žonglovali proti dnu? nebo stropu klikové skříně.
má to asi jedinou výhodu, když ti vystřelí z motoru ventily tak do země a ne do nádrže
Si tak trochu rikam, ze si ti koumaci mohli zkusit nejdriv "vygooglit" co ze je ten "gyroskop" a k cemu se pouziva.
Protoze roztocena klika presne tuto nevyhodu v motoGP ma (proto ji alespon zkouseji tocit do protismeru-coz udajne malinko pomaha). V tomto vynalezu naopak tento gyroskop, ale umistili na co nejvetsi paku = Bude slusnej boj pri vyssich otackach motoru vubec sebemin zmenit naklon motorky
O spatne umistenem tezisti take nahore uz radeji ani nemluvim ..no proste toto reseni je mega blbost
Tak tohle skončí v propadlišti dějin jako všechny pokusy o něco extrovního za posledních X let...
Tak to je dobrý peklo :)
talosi vzdy skusali nove neotrele veci a iste aj preto su a boli prinosom pre tento priemysel. za kazdy novy napad palec hore..
To, že je ťažisko vysoko určite pomôže nie len pri brzdení, ale aj zrýchľovaní. Takže motorka bude viac náchylná na "pohupovanie sa" dopredu-dozadu. A tak sa bude maturovať s tlmičmi, nie? No a asi sa to do zákruty lepšie položí, ale za zákrutou to treba zas postaviť, či nie?
Beriem to tak, že postavili čosi iné a tí, ktorí v nedeľu vytiahnu motorku a postavia ju pred kaviareň aby ju ostatní mohli obdivovať a aj majiteľ sa tak bude cítiť ako výnimočný človek, tak to beriem. Je to niečo iné.
překlápění někde v šikaně s tou vysoko umístěnou roztočenou klikou asi nebude sranda.
Dal bych tam ještě baterku a el. motor a už by to bylo asi vše
A co ho dát třeba svisle? to učitě ještě nikoho nenapadlo..
[
Mazání už v článku nakousli, ještě by mě zajímalo, jak to má vyřešený chlazení - takovej pidimotůrek (rozměrově) při tohle výkonu uchladit? Když si vzpomenu, jakej ingot s jakejma žebrama má šestka bandit a při jakým výkonu... To samý vzducháče od duc. Vždyť se to musí při plným plynu za chvíli rozsvítit.
Ale je to zajímavej počin, o tom žádná.
pane jo, to muselo dát ale práce... a při tom taková blbost...
Celej svět je v poslední době vzhůru nohama a už se to dostalo i sem
Proč to dělat jednoduše když to jde složitě
aneb někdo musí být průkopníkem těch slepých uliček.
Ale jo, taliáni jedni bláznivý, ať si vyrábějí co chtějí, stejně si to nikdy nekoupím...
Říká se : "bez peněz do hospody nelez"!
Když se nezadaří,tak Tě obrátí vzhůru nohama jako motor,vyrřesou všechny prachy a zahodí !
Copak takovýchhle případů bylo málo ?!
Jízdní vlastnosti? Nevím,nevím! Vždyť těžiště je někde pod nádrží ?! Hmhm