motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
crazyyer (0) napsal 15.11.2011 v 22:00

motka pěkná i koncepce můžete mi vysvětlit proč máš 2T průzor na spojce?

VanDam (-1) napsal 15.11.2011 v 20:35

Nevim, nebude ten svod pod sedačkou trochu víc zatápět?

alllpacino (0) napsal 13.11.2011 v 14:59

vyzerá to velmi zajímavo !!!konečne 2T ktorý nebude mať doprevalovaný výfuk ozaj dobré vyriešene!!! Ktm je trocha prispata v poslednej dobe!!!táto koncepcia mi pripomenula noví husaberg 4T tam je to tiež podobne riešne a úspech bol tiež velky !!nechajme sa prekvapiť!!!

Yankee_BiG (1) napsal 12.11.2011 v 16:16

Sákra po dlouhé době konečně zajímavej stroj takovou nějakou sem si představoval novodoubou jawu tak za kilopade by byla doma aji na splátky jako hned no je to aspoň ze španělska a ne ze číny tak by to kvalitativně mohlo být gut, vzhledově a prakticky je to

P666 (0) napsal 12.11.2011 v 11:41

marko- v ktm to pochopili (myslim tu kyvku) pri chujovine s nazvom pds co nastastie v tomto pripade nebolo pouzite lepsie sa pozri ,je tam velmi zaujimavo urobene prepakovanie a v tom pripade nemusi byt tlmic umiestneny nevyhnutne v strede

lukas_bur (0) napsal 11.11.2011 v 17:52

Ahoj, všechny motorky OSSA jsou s homologací, takže nebude problém je přihlásit. Motor i rám Exploreru je stejný jako u trialovýho modelu TR280i. Těch už u nás pár jezdí a není problém se na to mrknout, případně se i svézt ;)

marko (0) napsal 11.11.2011 v 15:27

A kde tu cenu vidíš za enduro,je tam jen cena exploreru, hybridu trialky a mota(běžná cena za trialku je 120-150t.kč)

Košulič (0) napsal 11.11.2011 v 12:47

I ta cena za 2T vás zaujala??

marko (0) napsal 11.11.2011 v 10:36

Nemá to kopačku a vstřiku taky neholduji(uběhly 4 roky v sériji a pořád problémy,jak to bude s mazáním,asi oil master co).Ta kivka jednostranně namáhaná taky hloupost i v KTM to pochopili po x letech.Rám taky nepůsobí pevnostně nejlíp(snad maj odpovídající pevnostní profily).Ale je krása se na ni koukat,protože to vymýšleli hlavně pro perfektní použití v terénu,to těžiště,háklivé místa schována,vodní pumpa dostupná,spojka mimo řetěz,koleno,nádrž až dole(zase tam ale vznik ostrý rám),filtr v nádrži schován,úchyty na podsedláku,ohlinsy,pěkný vzhled i barvy,váha,zdvihy.No uvidíme co ukáže ve světě 2012.Každopádně fandím jim,kus práce.

Troj11 (4) napsal 11.11.2011 v 10:18

WOW! SUPER! konečně motorka dle mých představ, nádrž nízko pro lepší těžiště, skvěle seskládanej motor, nerozbitnej výfuk uvnitř motorky.. tohle byl můj sen již dávno a když vidím ty choboty na konkurenčních tříkilech je mi blivno.. moc tomu fandím a rád bych se dožil seriové výroby a hlavně rozšíření tohoto motocyklu.. bohužel všichni tihle začínající výrobci to mají hrozně těžké prosadit se masověji na trh a i lidi jako já, který tuhle konstrukci berou jako dar z nebes, si tu motorku jako první nekoupí, protože prostě na experimenty nemají love a potřebujou něco co zaručeně funguje a co zaručeně za X let prodaj...

bledemon (131) napsal 11.11.2011 v 10:01

dotaz: musí i nehomologované stroje (croosky,pitbike) splňovat "silniční" emisní a hlukové euronormy?

privateer (-8) napsal 11.11.2011 v 07:51

Ale u toho Exploreru bych asi trošku zvedl ten blatník nad předním kolem,ale to je to nejmenší-jinak je to pecka

privateer (-8) napsal 11.11.2011 v 07:35

To se mě líbit to já chtít-asi se podívám do banky,jak moc mě mají rádi
Chápu správně část věty, že to patří i do města-tak že to bude homologovaný?

AKRO (-498) napsal 11.11.2011 v 00:24

Vypadá to pěkně a zajímavě!

Balouch (327) napsal 10.11.2011 v 22:28

To je boží stroj...

Venda (32) napsal 10.11.2011 v 21:33

Hodně zajimava koncepce rozložení.

Humusus (25) napsal 10.11.2011 v 21:30

Explorer vypadá pěkně něco mezi trialem a endurem

sxs525 (138) napsal 10.11.2011 v 18:47

radost se na to dívat

markus (17) napsal 10.11.2011 v 14:58

to přepáčko je taky zajímavý, ale myslím, že utrpěla tuhost kyvky. Vlastnosti a konstrukce motoru by mě moc zajímala, ono zřejmě opět nepůjde o přímý vstřik, který je cvajtaktáři tolik vzývaný, ale bude zřejmě obdoba vstřiku do sání, které bylo použito na trialce Ossy. Jestli o tom motoru někdo víte víc, dejte vědět

SirIndy (56) napsal 10.11.2011 v 14:18

Btw Spanele - myslim ze Gas Gasu by se sakra vyplatilo je koupit

PetrAT (74) napsal 10.11.2011 v 14:18

na stará kolena si snad koupím něco co jsem v mládí obdivoval a pak to zmizelo ze světa - Ossa, Fantic, Bultaco ...
Konečně něco zajímavého.
Na rozdíl od toho co předvádí na Eicma Japonsko

FilipTenere (31) napsal 10.11.2011 v 14:14

Sakra, to enduro mě zaujalo! jak drzá a při tom originální myšlenka, umístění výfuku, nádrže atd. Po dlouhý době skutečně něco originálního. Mě se to líbí

SirIndy (56) napsal 10.11.2011 v 13:57

Vespa: Ted jsem chtel neco podobneho napsat. Tohle ma sanci se uchytit, u extremnich enduro zavodu jsem videl i jak jedou s prorazenejma kolenama, nemluve o promackanejch...

Vespa (0) napsal 10.11.2011 v 13:35

Ten výfuk je pecka!!! tohle vždycky všichni dvoutaktáři chtěli! konec vyfukování rozbitích kolen




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist