MV Agusta Lucky Explorer 5.5 a 9.5 ve stopách Dakaru
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: MV Agusta | Zveřejněno: 23.11.2021 | Zobrazeno: 12 223x
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: MV Agusta | Zveřejněno: 23.11.2021 | Zobrazeno: 12 223x
presunuto jinam
Nějak jsem nepochopil větu:
"Standardem je také systém výsuvných brašen, což je řešení, které nenarušuje design kola."
Jaké brašny? A jaký design kola?
To má být zmínka o držáku spodních kufrů? Fakt nevím.
…ve spolupráci s Čínou.Takovou emvé agustu chci.Další činský krám na který stačí pověsit italské logo a hned je přidaná hodnota dvakrát vyšší.
Lucky Explorer je krasavice. Trochu se bojim cisla v kolonce hmotnost.
Za 9,5 palec nahoru kvůli designu, fakt pecka
I ta 5,5 je moc pěkná ale po zjištění váhy mi bylo hned jasné že vítr vane z Číny. Ale je rozhodně hezčí než dárce orgánů TRK. Když už si dali práci s designem tak mohli dát kola 21" a 18" na podvozku se zdvihy 200 mm..... škoda
Já chápu, že každý musí mít dnes svoje "cestovní enduro", ale za mě by se měli držet silnice, to jim jde podstatně líp
Hm, tak u té 5.5 po počátečním nadšení po prohlédnutí obrázků následovalo celkem zklamání po seznámení se s podrobnostmi.
puvodni vede na cele care
1 reakce
na rovinu čekal jsem od MV trochu více ,řekněmě téměř "tuctový " desing , ale pořád docela svůj ,Veloce se mi líbí daleko víc.
1 reakce
Kdyby se ta 5.5 jmenovala Cagiva ještě bych to chápal. Ale jako MV Agusta to bude pošpinění image luxusní značky budované několik desetiletí. To už nebude ferrari motosvěta. Navíc to není ani vlastní vývoj-výroba, ale jen překabátěný čínský těžký výrobek.
Jestlipak to vědí u benelli, že jejich majitel-dodavatel bude posílat do itálie konkurenci. No stejně s tim nic nezmůžou a číňanům je to jedno.
1 reakce
Za mě dělá Agusta suprovej design ať už se jedná o Brutale, Veloce, tak i tady ta endura zavánějí klasikou, nemusí to nutně vypadat jak z Hvězdných válek - nový Tuareg.
1 reakce
Takže 5.5 je vlastně (pro mě) hezčí verze Benelky TRK, bez zobáku s upraveným motorem. Tak to jsem zvědavej na tu provozní hmotnost! Jestli to bude podstatně těžší než Honda CB500X (jako to TRK), tak je to kurňa velká škoda, protože hezká ta mašina je. A další otázkou je cenovka. Zdvihy neznáme, ale to asi taky nebude nic většího než u těch standardních krosoverů TRK, CBX (140-150mm). Nicméně k tomuto modelu by byla fajn i "R" varianta, právě s většími zdvihy a 21 př. kolem.
Ale nebudeme předjímat. Jsou to jen prototypy
3 reakce
Nova Benelka foto

… no souhlas, ta malá kola, ach jo. A to sedlo, proč není rovné když je to jako Rally motorka
1 reakce
A ja porad cekal, ze se na letosni EICME objevi endurko na pomezi dualsportu a adv, neco jako Suzuki DR-Z400, ktera se uz bohuzel do EU nedovazi.
Zazraku v podobe jeji homologace, nebo neco noveho od Yamahy (T3), KTM/Husq (490 Adv, 501), Hondy (CRF450Rally) se asi nedockame.
Adv segment techto “strednich" mastodontu je naslapnutej, ale kdyz chce clovek neco okolo 130-150Kg suche vahy, 21 a 18 koly, delsim servisnim intervalem a alespon papirove obcasne jizdy s batuzkem, nezbyva uz prakticky nic jineho, nez CRF300 Rally, nebo Husq 701.
7 reakcí
Já nevim, proč všichni výrobci, jakmile dělaj malý cenduro kolem 500ccm, tak ho hned hodí na "malý" 19/17 kola.
Mě by třeba na to moje plácání 35kW stačilo, ale 21" vpředu je něco, čeho se nechci vzdát.
5 reakcí
Velká pecka
Tak toto se mě fakt líbí
to je len asi taký priezor na tú spojku... alebo je to originál suchá spojka?
Lebo suchá spojka + off Road sa spolu nekamarátia.
1 reakce