yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pycha (12) napsal 14.11.2016 v 14:32-1

Nejhorší je že těm jedinej člověk o kterém mluvíte to vůbec ale vůbec neumí. A pravděpodobně celou značku MV Agusta v Cr dokurvil on. Divím se, že mu to Hudeček nechá takhle kurvit, ale asi má radši Ducati. Jestli potřebuješ něco na MV tak jedině k Vojtovi do motoxn. Já jdu do Tuona.

martinn1313 (55) napsal 14.11.2016 v 12:55

HoumrFbi: jasně, trochu flame . Je pravda, že na GB kvalitě Exploreru mi odešla v prvních dvou letech převodovka, čidlo kvaltu a tekla vidlice. V prvním roce DE kvality BMW XR mi odešel zadní tlumič (vůle, rány do rámu, výměna). Takže je to dneska skoro jedno. A je pravda, že bych reálně uvažoval dokonce o Tuonu. Na druhou stranu něco na té itálii bude a pokud by to mělo být ještě horší ...
Po zkušenostech je pro mě důležitá dostupnost servisu. Explorera jsem vozil do DE. 4-5 servisáků, do týdne mě objednali na počkání, předání a převzetí v rodinném duchu a rychle, bez čekání. BMW Stratos mám sice blízko, ale 1,5 servisáka, objednání tak 3 týdny i na banality, i přes objednání na čas čekám 20 min, na počkání to není, vyzvednout musím v termínu - málo místa na uskladnění moto. Takže po záruce asi pa pa.
Podle mě je potřeba mít alternativu. Pokud dělá MV reálně jeden člověk, připomíná mi to situaci s FOX na biku - oficiálně pouze nějaký pán z Písku ... (Samozřejmě to tam nikdy nešlo).

HoumrFbi (1) napsal 13.11.2016 v 20:42

Martinn1313 - tema servis :) celkem by me zajimalo slovo "kazdeho servisaka" :D kdyz to tu realne servisuje pouze Ondra Metela z Decina. zbytek si na to mozna hraje (soude i podle mnozstvi prodanych kusu za delery v CR) .Za me , lonskou brutale mam namotano skoro 10 tis (okruh+bezne jezdeni na silnici) , bez jedine zavady.Vse funguje jak ma. Kazdopadne souhlasim ze pri brzdach mi vzdy lezou gule ocima :D Agusta Rules :D

pycha (12) napsal 10.11.2016 v 21:47







To je ta svine co tam překáží. Dokonce jsem si ji vyfotil jak mě tam srala

pycha (12) napsal 10.11.2016 v 21:06

Můžu potvrdit seikose ta hrana je první věc co mě srala. Opravdu to tam překáží. A třeba když chce člověk sevrit moto nohama např při brzdění tak to i bolí

martinn1313 (55) napsal 10.11.2016 v 09:37

Chápu Seikose. I když do kolene mě ukrutně tlačil spíše rám na Stradale (je tam zrovna spoj a s delšíma nohama je potřeba řešit, jestli mít kolena nad ním nebo pod ním - nenašel jsem řešení). U Brutale / Dragster mám jiný problém. Sedlo tvarované do ďolíku, takže nepříjemný posez na výbavě ... Koleny se to za mě nedá udržet, každé ostré brzdění ukrutně bolí ...
Brutale je fakt hodně malá. Ale nebýt toho, problému s tvarem sedla a varováním prakticky každého servisáka, šel bych do ní. Nejhezčí stroj.

Petta (377) napsal 10.11.2016 v 09:24

Nadherna masina. Minula RR nema problem asi pumpou ani se trmenama, na okruhu fungovala perfektne. Zadny hruzny detaily jsem nenasel. Mam 180 cm a zadny problem s vyliskem jsem nemel ani v zatackach. A taky to nechce mit vnejsi nohu, tedy spicku na stupacce. Mimo drnceni zrcatek, ktery Ondra vyresi v zaruce, nemam ty masine co vytknout.

Mig_35 (416) napsal 10.11.2016 v 08:59

Seikos, že ty máš v kolonce povolání uvedeno "škarohlíd"?
jednoznačně nejhezčí nahatec současnosti, možná Monster mu trochu konkuruje. pro mně by si mohli odpustit jen tu trojkoncovku výfuku:)

seikos (976) napsal 10.11.2016 v 08:24+2

Mno, ono leccos na obrazku vypada docela dobre. Pak si na to sednete, zakoukate se do detailu a ono to mistama je i docela hruza. Nebo alespon neadekvatni ke zbytku. Uvedu priklad. Italska motorka a koukate na levnou spojkovou a brzdovou pumpu od Nissinu. Vzadu Nissin brzdovy trmen. Vpredu Brembo Sice Brembo, ale totalne socialni model M34, na motorce co stoji 400 tis a ma 140 koni. Nekterych takovych veci je na tech motorkach vic. Vcetne ergonomie. Mate dlouhe nohy a nechcete jezdit na lachtana? Mate problem dostat nohu pod vylisek nadrze. Chcete jezdit ostreji a obcas hodit telo vic do zatacky? Vnejsi koleno se vam opira o nesmyslnou designovou hranu, coz docela boli.
Takze ono neni vsechno zlato co se trpyti a porno to je jen na prvni pohled a kousek z dalky.

crxjet (258) napsal 10.11.2016 v 07:24

pornooooo

Dablicek200Mph (306) napsal 09.11.2016 v 21:24+1

Tohle by sem měli radší dávat až po 22té hodině. Bože.
Nejvyladěnější italský porno té nejvyšší kvality. Neskutečné klenoty, co ta Agusta dělá.
Až mi tečou sliny.

vonRammstein (68) napsal 09.11.2016 v 21:10

To vypadá DOBŘE!

LuckyGhost (9) napsal 09.11.2016 v 20:05

Ta motorka snad ani jinej název jak Brutale nemůže mít.

pycha (12) napsal 09.11.2016 v 18:19

Tak já tam zítra letím kuli nové brutale 1000 a ona bude jen 800rr. Teď už jsem na 95 procent rozhodnutej jít do nového tuona. I když co se tíče designu je brutale ulně někde jinde. Je to nejhezčí naháč na trhu a ty parametry taky nejsou vůbec špatné.

Trinnlee (50) napsal 09.11.2016 v 18:18+1

Všichni vyrábějí motorky...MV vytvari umění...

dejf. (1341) napsal 09.11.2016 v 16:51

Posledni dobou bylo ty AUgusty, podle myho nazoru, vsude nejak moc. A uz me to moc nebavilo. Ale novou "malou" brutale musim vocenit. Moc pekny Aneb i v dnesni dobe, lze delat svezi a nadcasovej design elegantne a s absenci scifi transformers prvků...

Frankie (851) napsal 09.11.2016 v 16:20

To je nádhera !
Jednoznačně nejhezčí motorka z představených novinek. Škoda jen, že je budoucnost továrny momentálně nejistá, jak už to u italských značek občas bývá...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist