Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako vždy..někdo se v tý po... Americe probudil podíval se k Japoncům a do Evropy co se tady vyrábělo už před 100 lety a teď to budou prodávat jako vlastní nápad.. ať si ten krám za ty nesmyslný prachy nechaj. No coment hodnocení toho krámu na to snad není ani stupnice
Tak nevím k čemu je to dobré? Dělají cestáky a ku*va nikdo to nedělá mimo holandu(eva track)min rok na to chtěli 21tis Ojro v dieselu a stejně krachli někde pak sehnali love na rozjetí prodeje a náhradní díly, když už takové monstum , tak at to nežere. Nevím na co stále čekají, proč se motky na cestování nedělají v naftě a krásná spotřeba na turboD třeba kolem 3,5l/100 by byl argument, vdyt ty technologie jsou a mají je a pořád vymýšlejí tvary ale aby to udělali i ekonomické, za ty USD je to děs. Motorka k ničemu a drahá, za mě tedy.
No, žádný designový skvost to teda není. Z bočního pohledu je ta čelní polokapota tak 10 let pozadu. BMW nebo Moto Guzzi se mi teda líbí více. Za ty prachy...
Cena je 31 000 USD za MST a 37 000 USD za MST-R. Za ty peníze mohli to uchycení kufrů udělat bez té ohyzdné konstrukce. Pokud jde o prodej v Evropě, pak je otázkou, zda se výrobci vyplatí podstoupit homologační byrokracii s ohledem na předpokládané prodeje. Přidejte k té ceně ještě DPH. To už bude muset být opravdu zapřísáhlý nadšenec a ve vatě k tomu, kdo si to koupí.
Zeb*il bych se nad některými (skoro všemi) stavbami třeba od OCC, ale tohle, jakožto sériová motorka pro běžné ježdění se mi prostě líbí! ! !
Jako vždy..někdo se v tý po... Americe probudil podíval se k Japoncům a do Evropy co se tady vyrábělo už před 100 lety a teď to budou prodávat jako vlastní nápad.. ať si ten krám za ty nesmyslný prachy nechaj. No coment hodnocení toho krámu na to snad není ani stupnice
Prijde mne, ze to ma predni svetlo z KTM 950.
neviem načo okrem dialnice /nemeckej/ by mi bola taká kubatúra
Strašnej kentus a zkopírovaná hromada motorek
.
Nevypadá to špatně ale za ty peníze to budou mit problém prodávat i v USA
Tak nevím k čemu je to dobré? Dělají cestáky a ku*va nikdo to nedělá mimo holandu(eva track)min rok na to chtěli 21tis Ojro v dieselu a stejně krachli někde pak sehnali love na rozjetí prodeje a náhradní díly, když už takové monstum , tak at to nežere. Nevím na co stále čekají, proč se motky na cestování nedělají v naftě a krásná spotřeba na turboD třeba kolem 3,5l/100 by byl argument, vdyt ty technologie jsou a mají je a pořád vymýšlejí tvary ale aby to udělali i ekonomické, za ty USD je to děs. Motorka k ničemu a drahá, za mě tedy.
...nebude od těch rour trochu teplo na nožičky???
Zlaty nadherny Guzzi, i kdyz nemaji takovej motor.
Nechajte si ten grc za mlákou!!
31/37kUSD v zemi kde 1198 stála 22kUSD a nová Multistrada nebude daleko ... zvláštní lidi ...ale zvuk je fakt libovej
maj teda odvahu ti američani co
také americké...aj cena...
No, žádný designový skvost to teda není. Z bočního pohledu je ta čelní polokapota tak 10 let pozadu. BMW nebo Moto Guzzi se mi teda líbí více. Za ty prachy...
Cena je 31 000 USD za MST a 37 000 USD za MST-R. Za ty peníze mohli to uchycení kufrů udělat bez té ohyzdné konstrukce. Pokud jde o prodej v Evropě, pak je otázkou, zda se výrobci vyplatí podstoupit homologační byrokracii s ohledem na předpokládané prodeje. Přidejte k té ceně ještě DPH. To už bude muset být opravdu zapřísáhlý nadšenec a ve vatě k tomu, kdo si to koupí.
Však ona vás přejde chuť až na to lípnou cenovku
ten zvuk je boží...
Z těch nechráněných svodů na obou bocích jde opravdu strach
To vypadá přímo skvěle
To nevypadá věru zle!