Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tooom: Ve Francii taky nižší cenový rozdíl 11.699 € (GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO) vs. 11.899 € (GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI), tj. rozdíl 200 €.
Guzzina vypadá fakt zajímavě a lákavě, jsem zvědavý na zkušební jízdu. Jen ten rozdíl ceny 20tisíc za lakování mi přijde přestřelený, když v it je rozdíl v ceně pouhých 200euro.
GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI : 11.740 EURO
GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO:11.590 EURO
Jsem zvedavej na spolehlivost. Jelikoz Guzzi hrozne dloho nebyla schopna z malyho bloku dostat rozumnej vykon a ted mi to prijde na vzduchac a dvouvalec v porovnani s konkurenci zase az moc dobry. Cekam na naked variantu v ojetine.
Super stroj ale původně jsem si myslel, že trubkový rám kolem sedla a předního světla bude plnit i nějakou funkci.. Přídavné světlomety mají stejně svůj vlastní hnus držák a ALU kufry taky (aspoň, že ty plastové ne). Možna si to člověk bude muset doladit sám ale příjde mi to trochu jako nevyužitý prvek.
Ta červenobílá Na jezdění ve dvou s haldou výkonu se vyrábí hromada motorek.Tohle je parádní svým způsobem.Přijde mi to jako poctivě udělaná motorka s motorem tak akorát na lehce svižnou jízdu,co bude mít docela levnej provoz a nesežere gumy každejch 5kkm.Nastavim si na ní jednou podvozek a pak už max utáhnu/povolim centrál a jen jezdim a občas pro radost umeju
Za mě - moc hezká motorka co už na pohled vezme za srdce. Ale nedělal bych z toho nějaké opravdové enduro. Je to prostě univerzální cestovní motorka s potenciálem na nějaké lehce teréní zkratky (polňačka - lesňačka) s přidanou hodnotou v podobě zajímavého vzhledu a techniky a proto bude mít zaručeně úspěch a to jí přeju
Když jsem viděl článek o příslušenství začal jsem doufat. Něco jako Sport Adventure Pack jsem hledal, ale obsah mě zklamal. To opravdu v Guzzině neumí vyrobit 21" kolo?
Pulcik- přesně tak!!! Nechápu jak někdo vůbec může mít pochybnosti že to nepojede ve dvou a s plnou bagazi...tady je to samej jezdec moto GP...v tom dnešní provozu už nevyužijeme pomalinku ani tenhle výkon...halt kdo neumí jezdit potřebuje litr a výš pro své ego...za mě super
Dneska by kazdej chtel 800 s vahou do 200kg a vykon min 120k aby to jelo nalozeny ve dvou
Za me posez paradni a ja se svyma 192cm jsem se na to poskladal paradne + krasne zpracovani, rozumny vykon tak akorat a kardan... Co vic? Bezet se svezt
Dokud si na ní nesednu nebudu hodnotit.
Stelvio mne sice dostalo na první dobrou, ale až svezení rozhodlo o tom, že bude doma.
Tyhle mašiny jsou strojovny - nejsou to párátka. Vydrží moc, ale na druhou stranu výkon není u stropu. Vydrží právě proto, že to není vyhnané k nebesům .
Ano - uznávám, že když se mašina zvedá na zadní i na trojku, tak je to opravdu zážitek, ale pro svižné ježdění v běžném provozu a pro denní porci 800 km a víc je rozhodující pohodlí a něco nad nad 50 koníků pro jednoho a nad 70 pro dva. Bohatě to stačí a píšu to s "plnou odpovědností" toho, kdo má víc.
Na stránkách Moto Guzzi je také 23 ltr. Motorka se myslím velmi povedla. Na cestování ve 2 s plnou bagáží to nebude nejvhodnější, ale určitě to nějak zvládne. Měla by to být motorka pro každý den a každou jízdu. Škoda je, že nemá semiaktivní odpružení, třeba jako volitelnou výbavu. Jestli dobře chápu v základu není ani regulovatelný zadní tlumič.
Těším se na první recenze, popř. na svezení.
Nějaké recenze už na webu jsou, jak články, tak videa, prakticky bez negativního hodnocení, jen v jedné jsem narazil přesně na to, co mi vadilo okamžitě, jak jsem na ni v Praze sedl, a to stísněný prostor kolem kotníků.
Tooom: Ve Francii taky nižší cenový rozdíl 11.699 € (GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO) vs. 11.899 € (GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI), tj. rozdíl 200 €.
Sorry 150euro
Guzzina vypadá fakt zajímavě a lákavě, jsem zvědavý na zkušební jízdu. Jen ten rozdíl ceny 20tisíc za lakování mi přijde přestřelený, když v it je rozdíl v ceně pouhých 200euro.
GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI : 11.740 EURO
GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO:11.590 EURO
Je krásná. Hned jak děcka dostudují a splatím hypotéku, jdu do ní. Snad se ještě bude vyrábět...
nie raz sa preberalo ze preco BMW nevyraba “malu” jednoduchsiu lacnejsiu gs s kardanom.
A to mam doma GS
Tak teraz uz nemusi
Za mna motorka roka
Ještě škoda, že není jako barevná varianta čistě bílá v kontrastu s tím červeným rámem - to by se mi líbilo asi nejvíc
Jsem zvedavej na spolehlivost. Jelikoz Guzzi hrozne dloho nebyla schopna z malyho bloku dostat rozumnej vykon a ted mi to prijde na vzduchac a dvouvalec v porovnani s konkurenci zase az moc dobry. Cekam na naked variantu v ojetine.
Super stroj
ale původně jsem si myslel, že trubkový rám kolem sedla a předního světla bude plnit i nějakou funkci.. Přídavné světlomety mají stejně svůj vlastní hnus držák a ALU kufry taky (aspoň, že ty plastové ne). Možna si to člověk bude muset doladit sám ale příjde mi to trochu jako nevyužitý prvek.
Ta červenobílá
Na jezdění ve dvou s haldou výkonu se vyrábí hromada motorek.Tohle je parádní svým způsobem.Přijde mi to jako poctivě udělaná motorka s motorem tak akorát na lehce svižnou jízdu,co bude mít docela levnej provoz a nesežere gumy každejch 5kkm.Nastavim si na ní jednou podvozek a pak už max utáhnu/povolim centrál a jen jezdim a občas pro radost umeju
Mašina na cestu kolem světa
Chtělo by to zjistit ceny těch balíčků příslušenství... Alu kufry a hl. stojan je nutnost
Za mě - moc hezká motorka co už na pohled vezme za srdce. Ale nedělal bych z toho nějaké opravdové enduro. Je to prostě univerzální cestovní motorka s potenciálem na nějaké lehce teréní zkratky (polňačka - lesňačka) s přidanou hodnotou v podobě zajímavého vzhledu a techniky a proto bude mít zaručeně úspěch a to jí přeju
Když jsem viděl článek o příslušenství začal jsem doufat. Něco jako Sport Adventure Pack jsem hledal, ale obsah mě zklamal. To opravdu v Guzzině neumí vyrobit 21" kolo?
Pulcik- přesně tak!!! Nechápu jak někdo vůbec může mít pochybnosti že to nepojede ve dvou a s plnou bagazi...tady je to samej jezdec moto GP...v tom dnešní provozu už nevyužijeme pomalinku ani tenhle výkon...halt kdo neumí jezdit potřebuje litr a výš pro své ego...za mě super
Pěkná. I bez Arrow krásnej zvuk. Škoda těch dušovejch pneu.
Tahle guzzinka má potenciál být opravdovou vlajkovou lodí... Projedu se a uvidíme. Zatím jsem si na 99% jistej, že po Stelviu bude mou další motkou...
Dneska by kazdej chtel 800 s vahou do 200kg a vykon min 120k aby to jelo nalozeny ve dvou
Za me posez paradni a ja se svyma 192cm jsem se na to poskladal paradne + krasne zpracovani, rozumny vykon tak akorat a kardan... Co vic? Bezet se svezt
V MG mě dostali. Krásná moto
Řekl bych, že se u MG zrodila nová legenda
Dokud si na ní nesednu nebudu hodnotit.
Stelvio mne sice dostalo na první dobrou, ale až svezení rozhodlo o tom, že bude doma.
Tyhle mašiny jsou strojovny - nejsou to párátka. Vydrží moc, ale na druhou stranu výkon není u stropu. Vydrží právě proto, že to není vyhnané k nebesům .
Ano - uznávám, že když se mašina zvedá na zadní i na trojku, tak je to opravdu zážitek, ale pro svižné ježdění v běžném provozu a pro denní porci 800 km a víc je rozhodující pohodlí a něco nad nad 50 koníků pro jednoho a nad 70 pro dva. Bohatě to stačí a píšu to s "plnou odpovědností" toho, kdo má víc.
V85TT má 23 litrů z 5 litrů rezerva. Opraveno.
Na stránkách Moto Guzzi je také 23 ltr. Motorka se myslím velmi povedla. Na cestování ve 2 s plnou bagáží to nebude nejvhodnější, ale určitě to nějak zvládne. Měla by to být motorka pro každý den a každou jízdu. Škoda je, že nemá semiaktivní odpružení, třeba jako volitelnou výbavu. Jestli dobře chápu v základu není ani regulovatelný zadní tlumič.
Těším se na první recenze, popř. na svezení.
Na YouTube je v recenzi nádrž na 23L...tady píšete 21L
Nějaké recenze už na webu jsou, jak články, tak videa, prakticky bez negativního hodnocení, jen v jedné jsem narazil přesně na to, co mi vadilo okamžitě, jak jsem na ni v Praze sedl, a to stísněný prostor kolem kotníků.
Krásná mašinka,prý je o ni obrovský zájem.I já jsem uvažoval,ale myslím si,že ve dvou a naložená nebude mít dostatek sil
Krásný stroj a představené příslušenství je téměř veškeré nutností