yamaha_demo_tour




Moto Guzzi představuje řadu příslušenství pro V85 TT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vencysta (78) napsal 18.03.2019 v 13:38

Tooom: Ve Francii taky nižší cenový rozdíl 11.699 € (GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO) vs. 11.899 € (GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI), tj. rozdíl 200 €.

Tooom (1) napsal 13.03.2019 v 09:31

Sorry 150euro

Tooom (1) napsal 13.03.2019 v 08:01

Guzzina vypadá fakt zajímavě a lákavě, jsem zvědavý na zkušební jízdu. Jen ten rozdíl ceny 20tisíc za lakování mi přijde přestřelený, když v it je rozdíl v ceně pouhých 200euro.

GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI : 11.740 EURO
GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO:11.590 EURO

brzdimíň (157) napsal 12.03.2019 v 23:51

Je krásná. Hned jak děcka dostudují a splatím hypotéku, jdu do ní. Snad se ještě bude vyrábět...

alexa7 (101) napsal 12.03.2019 v 22:00+1

nie raz sa preberalo ze preco BMW nevyraba “malu” jednoduchsiu lacnejsiu gs s kardanom.
Tak teraz uz nemusi
Za mna motorka roka A to mam doma GS

Simier (142) napsal 12.03.2019 v 17:10

Ještě škoda, že není jako barevná varianta čistě bílá v kontrastu s tím červeným rámem - to by se mi líbilo asi nejvíc

Venda (33) napsal 12.03.2019 v 16:21

Jsem zvedavej na spolehlivost. Jelikoz Guzzi hrozne dloho nebyla schopna z malyho bloku dostat rozumnej vykon a ted mi to prijde na vzduchac a dvouvalec v porovnani s konkurenci zase az moc dobry. Cekam na naked variantu v ojetine.

.kOx. (0) napsal 12.03.2019 v 16:19

Super stroj ale původně jsem si myslel, že trubkový rám kolem sedla a předního světla bude plnit i nějakou funkci.. Přídavné světlomety mají stejně svůj vlastní hnus držák a ALU kufry taky (aspoň, že ty plastové ne). Možna si to člověk bude muset doladit sám ale příjde mi to trochu jako nevyužitý prvek.

zmulin (371) napsal 12.03.2019 v 14:53

Ta červenobílá Na jezdění ve dvou s haldou výkonu se vyrábí hromada motorek.Tohle je parádní svým způsobem.Přijde mi to jako poctivě udělaná motorka s motorem tak akorát na lehce svižnou jízdu,co bude mít docela levnej provoz a nesežere gumy každejch 5kkm.Nastavim si na ní jednou podvozek a pak už max utáhnu/povolim centrál a jen jezdim a občas pro radost umeju

Koudy01 (181) napsal 12.03.2019 v 12:00+2

Mašina na cestu kolem světa

Lucasbiker (175) napsal 12.03.2019 v 11:58

Chtělo by to zjistit ceny těch balíčků příslušenství... Alu kufry a hl. stojan je nutnost

Simier (142) napsal 12.03.2019 v 09:34+2

Za mě - moc hezká motorka co už na pohled vezme za srdce. Ale nedělal bych z toho nějaké opravdové enduro. Je to prostě univerzální cestovní motorka s potenciálem na nějaké lehce teréní zkratky (polňačka - lesňačka) s přidanou hodnotou v podobě zajímavého vzhledu a techniky a proto bude mít zaručeně úspěch a to jí přeju

Daryth (11) napsal 12.03.2019 v 06:34-2

Když jsem viděl článek o příslušenství začal jsem doufat. Něco jako Sport Adventure Pack jsem hledal, ale obsah mě zklamal. To opravdu v Guzzině neumí vyrobit 21" kolo?

ThomasHewitt (244) napsal 12.03.2019 v 06:04-1+2

Pulcik- přesně tak!!! Nechápu jak někdo vůbec může mít pochybnosti že to nepojede ve dvou a s plnou bagazi...tady je to samej jezdec moto GP...v tom dnešní provozu už nevyužijeme pomalinku ani tenhle výkon...halt kdo neumí jezdit potřebuje litr a výš pro své ego...za mě super

herbik (5) napsal 11.03.2019 v 20:20

Pěkná. I bez Arrow krásnej zvuk. Škoda těch dušovejch pneu.

spike-cz (137) napsal 11.03.2019 v 20:09

Tahle guzzinka má potenciál být opravdovou vlajkovou lodí... Projedu se a uvidíme. Zatím jsem si na 99% jistej, že po Stelviu bude mou další motkou...

Pulčík (0) napsal 11.03.2019 v 19:41

Dneska by kazdej chtel 800 s vahou do 200kg a vykon min 120k aby to jelo nalozeny ve dvou
Za me posez paradni a ja se svyma 192cm jsem se na to poskladal paradne + krasne zpracovani, rozumny vykon tak akorat a kardan... Co vic? Bezet se svezt

FilipTenere (31) napsal 11.03.2019 v 19:33

V MG mě dostali. Krásná moto

Alfonc (148) napsal 11.03.2019 v 19:19+1

Řekl bych, že se u MG zrodila nová legenda

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 11.03.2019 v 18:40+1

Dokud si na ní nesednu nebudu hodnotit.
Stelvio mne sice dostalo na první dobrou, ale až svezení rozhodlo o tom, že bude doma.
Tyhle mašiny jsou strojovny - nejsou to párátka. Vydrží moc, ale na druhou stranu výkon není u stropu. Vydrží právě proto, že to není vyhnané k nebesům .
Ano - uznávám, že když se mašina zvedá na zadní i na trojku, tak je to opravdu zážitek, ale pro svižné ježdění v běžném provozu a pro denní porci 800 km a víc je rozhodující pohodlí a něco nad nad 50 koníků pro jednoho a nad 70 pro dva. Bohatě to stačí a píšu to s "plnou odpovědností" toho, kdo má víc.

Jarda (281) napsal 11.03.2019 v 18:03

V85TT má 23 litrů z 5 litrů rezerva. Opraveno.

TRA (29) napsal 11.03.2019 v 16:50

Na stránkách Moto Guzzi je také 23 ltr. Motorka se myslím velmi povedla. Na cestování ve 2 s plnou bagáží to nebude nejvhodnější, ale určitě to nějak zvládne. Měla by to být motorka pro každý den a každou jízdu. Škoda je, že nemá semiaktivní odpružení, třeba jako volitelnou výbavu. Jestli dobře chápu v základu není ani regulovatelný zadní tlumič.
Těším se na první recenze, popř. na svezení.

Caveman (-14) napsal 11.03.2019 v 16:11

Na YouTube je v recenzi nádrž na 23L...tady píšete 21L

ant86 (3) napsal 11.03.2019 v 14:57

Nějaké recenze už na webu jsou, jak články, tak videa, prakticky bez negativního hodnocení, jen v jedné jsem narazil přesně na to, co mi vadilo okamžitě, jak jsem na ni v Praze sedl, a to stísněný prostor kolem kotníků.

31081 (670) napsal 11.03.2019 v 13:12-1+1

Krásná mašinka,prý je o ni obrovský zájem.I já jsem uvažoval,ale myslím si,že ve dvou a naložená nebude mít dostatek sil

Ondros (158) napsal 11.03.2019 v 12:32-1

Krásný stroj a představené příslušenství je téměř veškeré nutností




TOPlist