husqvarna_svartpilen_801_2




Eicma: MotoGuzzi 2007

Další informace a fotografie z výstavy v Miláně.

Griso 8V


První novinkou je model Griso s novým motorem 1200 ccm s osmi ventily. Uvidíme, jestli i u Guzzi funguje rovnice "více ventilů = sportovnější motor", ale podle zveřejněných parametrů výkonu 110 koní a 110 Nm se zdá, že ano. Dá se očekávat, že tento motor se postupně objeví v dalších modelech. Mezi další nové rysy Grisa 8V patří radiální brzdy, divoký design výfuku - jedna velká bambitka s přilepeným menším bratříčkem - a nové sedlo s upraveným posazem díky změně polohy stupaček







940 Custom


Vývojem moderního modelu Breva s novým motorem, rámem i kardanem začala nová éra této italské značky. Na základě koncepce Brevy vznikly další moderní modely - Norge, Sport a do jisté míry i Griso.
Aby Guzzi nezkazila radost milovníkům dosavadní klasiky, uvedla vloni pokračování řady California s modelem Vintage a nyní potvrdila, že to myslí s klasikou v historickém stylu vážně. V Miláně předvedla nový model Moto Guzzi 940 Custom. Ten do jisté míry navazuje na původní tvary modelů Guzzi – hlavně tvarem nádrže. Vzpomínáte na modely Jackal a Stone?




Model Custom používá nový motor s objemem 940 ccm (oprava původní info) s novým kardanem používaným ostatními modely. Liší se především kratším rozvorem, posazem, ale hlavně celkovým stylem. Hlavně při pohledu z boku se nezapře jistá podoba se siluetou Sportster americké konkurence, kterým Custom takto může odlákat nějaké ty zákazníky. Potěší i informace, že by se mělo jednat o jeden z cenově dostupnějších modelů od Guzzi.


Norge 850


K posledním již potvrzeným novinám této italské značky je rozhodnutí o výrobě levnější verze cesťáku Norge s motorem 850 ccm, podobně jako je tomu u modelů Breva 850 a Griso 850. Je sympatické, že výrobce bere ohled i na příznivce značky s omezeným rozpočtem.


Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist