Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
za 5 mega snad všech 35 kusů franc.vol.vé,jinak je to stejně nesmysl,bavor je ten správný boxer! Jinak za 5 mil,mám dvě nádherný corvetty a ještě zbude na benzín!!
Pane Poduška. Článek mne potěšil a motorka jistě patří k těm o kterých má smysl psát. Jen tedy nevidím tu podobnost s Voxanem. Tedy krom dvou kol a řídítek... a typu stroje- naked.
miluju francouzký impresionismus, ale zde raději BMW R nine T (osa kliky podél - kardan, dokonce i design tohoto bavora mě oslovuje víc ...) //www.motorkari...inet-2014-26657.html
...si nemůžu pomoct, ale těm frantíkům tam vždycky něco chybí resp. působí nedotaženě nebo divně... Jako celek na první dojem bomba a pak, když to člověk rozpytvá, tak má pocit, že to je tak nějak porůznu podomácku poskládaný...u Voxanu a dalších to je stejný...
Tak tohle je po dlouhé době tady opravdu umělecký skvost. Palec nahoru francouzským designérům
Jedna z mála věcí, u kterých mě mrzí, že na to fakt nenašetřím.
miduál...a co slavná midalů? Kde ty je konec?
Myslim, ze to byl dost zajimavej koncept, kerej by si urcite naky fajnsmekry nasel i za ty nesmyslny prachy... Docela skoda narvat takovej balik do vyvoje, takovyho casu a pak nic...Celkem sem se na to tesil.
Mit ty prachy vedel bych o daleko lepsi investici:
[url]//imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/745/zPoI9K.jpg[/url]
Btw. nevali se nekomu doma predvalecny Vincent i v mizernem stavu ?
je to nádhera ale za 5 mega to nestojí, to bych si radši za ty peníze ze srandy koupil zzr1400 a třeba i 2 kompresorama jí nafoukal na 500 jednočožců, pohrál si s designem, doladil podvozek a hotovo. Tedy, kdybych měl volnejch 5 mega..
Jak je to něco co vybočuje z řady, tak mě to hned zajímá. Podélný boxer je zajímavej. Výkon taky tak nějak v normálu a vzhled pěkný. Pak jsem se dočetl kolik to stojí a bylo Škoda.. ale zas lepší něž jich vyrobit 350ks za půl míče (pro výrobce samozřejmě ). Ale pokud vymyslí podélného boxera s tím, že si slibují odstranění klopného momentu oproti příčně uloženému, tak to moc nechápu. On je ten klopný moment snad nějaký problém, že kvůli tomu vymýšlím motor podélně ? To asi těžko a kdo někdy sedlal příčného boxera, tak mu je jeasné, že nějaký "klopný moment" problém ve slutečnosti není. Spíš jde o tu odlišnost a vystoupit z davu, protože to tu nějak rozšířené není a vzhledově to je atraktivní Kdo si potrpí na čistotu, tak to bude chtít dlouhý blatníček, aby si věčně nekropil tu přední hlavu
A uvidímě jak rozdílné budou třeba ventilové vůle u chlazené a "nechlazené" hlavičky, ale tohle nebude mašina co jsi dá 20tis.km za rok, tak asi bezpředmětné
Midual? Hned mě napadla paralela s FGR Midalu.
Kolikpak firma Midual dostala na projet peněz z evropských fondů?
FGR dostalo dost a vzhledem k nulovému výsledku lze považovat peníze za rozkradené.
Ale stejně koukám že jako FGR, Midual je "inovativní" za každou cenu.
Za čtvrtinové peníze ych si radši koupil něco od renomovaného výrobce, jako třeba CRS nebo Confederate. Ti jsou na trhu dlouho a alespoň zajistí nějaký servis.
Midual prodá svých 35 kusů a nakásně můžou zabalit krám. Případné závady se pak můžou řešit na šrotišti
Mrdózní moto, stejně jako mrdózní cena...
t_freedom: máš recht, mám to obráceně a alepoň někdo to po mě dočetl
Každopádně to podstatné o vibracích z toho snad poznat je
Kabriolin ...když už ses tak rozepsal. Ten co máš ty...je podélnej...ten co je tady v článku je příčnej
za 5 mega snad všech 35 kusů franc.vol.vé,jinak je to stejně nesmysl,bavor je ten správný boxer!
Jinak za 5 mil,mám dvě nádherný corvetty a ještě zbude na benzín!!
Pane Poduška. Článek mne potěšil a motorka jistě patří k těm o kterých má smysl psát. Jen tedy nevidím tu podobnost s Voxanem. Tedy krom dvou kol a řídítek... a typu stroje- naked.
Dejf. Jestli se nepleu, je Midalu pořád k dispozici.
Jedna z nejzajímavějších mašin, co jsem za poslední roky viděl. Parádní moderní klasika.
miluju francouzký impresionismus, ale zde raději BMW R nine T (osa kliky podél - kardan, dokonce i design tohoto bavora mě oslovuje víc ...)
//www.motorkari...inet-2014-26657.html
...si nemůžu pomoct, ale těm frantíkům tam vždycky něco chybí resp. působí nedotaženě nebo divně... Jako celek na první dojem bomba a pak, když to člověk rozpytvá, tak má pocit, že to je tak nějak porůznu podomácku poskládaný...u Voxanu a dalších to je stejný...
Krásná. Ale radši bych si koupil Horex. Na ten by se snad dalo i ušetřit
Dobře jsou přístupné svíčky,
na rozdíl od mého Fároše.
Jen ta cena.
Tak tohle je po dlouhé době tady opravdu umělecký skvost. Palec nahoru francouzským designérům
Jedna z mála věcí, u kterých mě mrzí, že na to fakt nenašetřím.
miduál...a co slavná midalů? Kde ty je konec?
Myslim, ze to byl dost zajimavej koncept, kerej by si urcite naky fajnsmekry nasel i za ty nesmyslny prachy... Docela skoda narvat takovej balik do vyvoje, takovyho casu a pak nic...Celkem sem se na to tesil.
další předraženej zmrd midalí famílie někdy mě fakt připadá že těm tvůrcům muselo pěkně houknout 5 míčů za takove slepenec
Mit ty prachy vedel bych o daleko lepsi investici:
[url]//imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/745/zPoI9K.jpg[/url]
Btw. nevali se nekomu doma predvalecny Vincent i v mizernem stavu ?
Nějak mi unikla pointa tohoto výtvoru.
netradiční technické řešení boží, design strašný.
... a stejně na to nemám
je to nádhera ale za 5 mega to nestojí, to bych si radši za ty peníze ze srandy koupil zzr1400 a třeba i 2 kompresorama jí nafoukal na 500 jednočožců, pohrál si s designem, doladil podvozek a hotovo. Tedy, kdybych měl volnejch 5 mega..
nic moc nového
//en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Model_W
//www.motorcyclemuseum.org/asp/classics/bike.asp?id=13
a i ta cena bude možná podobná
Jak je to něco co vybočuje z řady, tak mě to hned zajímá. Podélný boxer je zajímavej. Výkon taky tak nějak v normálu a vzhled pěkný. Pak jsem se dočetl kolik to stojí a bylo
Škoda.. ale zas lepší něž jich vyrobit 350ks za půl míče
(pro výrobce samozřejmě
). Ale pokud vymyslí podélného boxera s tím, že si slibují odstranění klopného momentu oproti příčně uloženému, tak to moc nechápu. On je ten klopný moment snad nějaký problém, že kvůli tomu vymýšlím motor podélně ? To asi těžko a kdo někdy sedlal příčného boxera, tak mu je jeasné, že nějaký "klopný moment" problém ve slutečnosti není. Spíš jde o tu odlišnost a vystoupit z davu, protože to tu nějak rozšířené není a vzhledově to je atraktivní
Kdo si potrpí na čistotu, tak to bude chtít dlouhý blatníček, aby si věčně nekropil tu přední hlavu
A uvidímě jak rozdílné budou třeba ventilové vůle u chlazené a "nechlazené" hlavičky, ale tohle nebude mašina co jsi dá 20tis.km za rok, tak asi bezpředmětné
Vypadá dobře!
Midual? Hned mě napadla paralela s FGR Midalu.
Kolikpak firma Midual dostala na projet peněz z evropských fondů?
FGR dostalo dost a vzhledem k nulovému výsledku lze považovat peníze za rozkradené.
Ale stejně koukám že jako FGR, Midual je "inovativní" za každou cenu.
Za čtvrtinové peníze ych si radši koupil něco od renomovaného výrobce, jako třeba CRS nebo Confederate. Ti jsou na trhu dlouho a alespoň zajistí nějaký servis.
Midual prodá svých 35 kusů a nakásně můžou zabalit krám. Případné závady se pak můžou řešit na šrotišti
Hele, Jakenta
Z historického hlediska nic nového, "otočený" flat-twin dělal sériově dávno před válkou Douglas nebo Victoria. Inovativní je ovšem cena!
Absolutně nesmyslná cena i řešení. Být jiný za každou cenu ...
Technicky zajímavé, ale cena je podle mě blábol. Než jsem se dočetl k ceně tak jsem to odhadoval na milion
Konstrukce motoru fajn, ale příšerný výfuky a ten bordel na nádrži...fuj
.
No a cena? Chápu, že někteří s hóóóódně malinkym pérem pořebujou masivní prodloužení. 5 mílí to splní.
I když tento projekt zřejmě nemá ekonomickou šanci na přežití, stále je to krása
Mňam, jen malinko jiný výfuky by to chtělo a ta cena je vražedná
Technické umělecké dílo! Nádhera !