Znovuzrozené Malaguti a Lambretta, objemnější Brixton, to jsou novinky KSR Group
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: KSR Group | Zveřejněno: 11.11.2018 | Zobrazeno: 10 670x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: KSR Group | Zveřejněno: 11.11.2018 | Zobrazeno: 10 670x
Pokud jde o "znovuzrození" Malaguti, tak jde v mých očích spíše o zklamání. Vzít několik modelů od Aprilie a nalepit na to loga Malaguti, no...
Ale nějak se holt začít musí a možná za pár let přijdou i se skutečnými pokračovateli modelů Madison a Spidermax. Hlavně ať jsou stále k dispozici díly na Pana Mopadžiho, víc k mýmu moto štěstí nepotřebuju
Mam maly cafe racer Brixton 125 R a jsem za ty penize spokojenej, docela i premejslim ze kdyz silnejsi tak zase Brixton kdyz bude moznost.
Nové Malaguti? Alebo kompletne rebrandované Derbi s modelmi z pred takmer 10 rokov?
RS 125 pěkný,Madison 300 taky jedině dobře,bo to je pro mě jeden z nejhezčích středněobjemných skútrů
Lambretta taky.Historický kořeny ten design má a konkurence je jedině dobře.Jako zastánce Vespy bych se už rozmejšlel..
BRIXTON nevypadá zle prostě retro letí
Ta šedá dvěpade s hrazďákama se mi líbí...Pro důchodce ideální motorka.
Brixton v 125kách je stejně drahej jako Honda nebo Yamaha. Pravda, rozmanitější modelovou řadu mají ale tím jakákoli výhoda končí.Ty 250 ky se při jejich cenách a jejich výkonu ,soudím,prodávat taky nebudou. Benelli to umí líp a odhaduju levněji,i když přiznávám,ta 250 se mně líbí.
Z číny či asie je drtivá většina těhle maloobjemů (taky se tam prodávají násobně víc), takže geografii opravdu řešit netřeba. Ale kdo za tim stojí a která čínská firma to vyrábí, nám už napoví o dodávkách ND a kvalitě stroje. Ta záplava čínských značek v eu je tak velká, že to trhu dvác už neprospívá. Je v tom pro laika zmatek, každého modelu se pak v čr prodá třeba jen pár kusů a malý dovozce nenabízí leteckou urgentní dopravu dílů a školení všech mechaniků. Pak čekáš na lodní kontejner, nebo spíš zánik dovozu.
U těhle ostatků derbi to snad neplatí, piaggio má v tom východním závodě 45%. Že je ale zongshen asi "vypekl" a nabízí téměř shodné endurko i pod mondial, um, malaguti, je pěknej guláš, co značce aprilia moc nepomůže. I díky tomu má jen 3 autorizáky v republice. Brixton500 je zase kopie cb500f v husqvarna vzhledu.
Každý výrobek, který skutečně vypadá jako motocykl a je cenově dostupný
pro většinu bajkerů, je vítán
Hlavně že takovéto iniciativy nejsou poplatné současnému tlaku
na "elektromobilitu"
Ona totiž těžba lithia a výroba těchto baterií ve velkém
není ani zdaleka tak "zelená", jak se nám současný mejnstrím
usilovně snaží "nacpat do hlavy" . . .
Vypadají dobře a je fajn, že značky zcela nevymizely. Nechci řešit to, že za nimi nestojí ta nebo či osoba, případně že jsou jakkoliv spojeny s výrobci z východu. Tak, jako jde někdo po určité technice, výkonu a dalších položkách, tak pro někoho je zase srdeční záležitostí určitá značka, země původu, design.Prostě hodnoťme, jak je který model té které značky spolehlivý, vybavený, jak se na něm jezdí, jaké má zázemí a dostupnost ND, a neřešme, jak tu je často zvykem, zda v tom mají prsty Číňani nebo Rakušáci, zda jde jen o reinkarnaci zašlé slávy nebo aby dříve zaniklé značky by raději neměly zůstat "spát" a nové si vydobyly svoje místo samy, bez použití jména dříve známého výrobce. Důležité je, zda nové stroje budou spolehlivé, kvalitní, dobře vybavené, zda ND budou dodány včas a zázemí bude takové, jaké potřebujeme. To je důležité. Představené stroje vypadají dobře, tak jim popřejme, ať se jim daří a majitelé dojedou vždycky v pořádku domů.