Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Lumino ztmavne poměrně rychle, rozjasnění trošku trvá, ale je to v rámci komfortu odpustitelné. Byl jsem překvapený z reakce ve výšce asi 2000 mnm, kdy v husté mlze bylo ztmavené. V takové výšce se dá opalovat i v mlze
//img8.rajce.idnes.cz/d0801/5/5219/5219291_6c1d1a1128ee4a4d15ba7253df421bbb/images/P1050881.jpg
deep-sk
měl jsem z toho obavy, ale jel jsem v mlze a za deště v podvečer z Passo Gavia a i když se to díky UV ve výškách ztmavilo, pořád to bylo na solidní úrovni viditelnosti, jen v tunelu při vjezdu z prudkého slunce do tmy jsem si ho musel pootevřít, což není problém. V dešti po rakouské dálnici v noci a opět se to dalo, ono tam zůstává asi 10% zatmavení, ale je to přijatelné.
//www.youtube.com/watch?v=9CoLJh6aWss
Myslím, že měl udělovat individuálně a ne paušálně, ale kdo ví co je za tím, co tím chtěl spláchnout ...90-té divoké privatizační léta apod...
je to špatně, ale HOWK k tématu
Monaco je špica, ventilace výborná, vyvážená a oproti C3 nikde netlačí, hlučnost solidní (170km/h),pinlock 100%. A navíc má přípravu pro komunikátor, ale ten je u nás díky výše zmíněnému zastoupení nedostupný...uvidíme, jestli se to zlepší
gssg - toto by ma fakt zaujimalo... je to Lumino plexi naozaj tak dobre? ako rychlo to reaguje?
napad je to zaujimavy, ale v reale som to este nikdy nevidel...
samostatny sun vizor (ako ma vacsina dnesnych prilieb) ma tu vyhodu ze si to mozes ovladat sam kedy ako potrebujes...
napr. pocas slnecneho dna vbehnes medzi stromy alebo do tunela tak si mozes sun vizor zdvihnut a nemas problem...
V Lazer Monacu z carbonu mám už najeto 12000 km a musím říct, že jsem spokojen.Po ročním hledání nové helmy byla právě ta, která mi sedla. To co předcházelo nákupu, díky "laxnímu" přístupu výhradního zastoupení pro ČR ale nechci komentovat. Nákup jsem pak uskutečnil českým prodejcem přes Německo. A nebyl jediný prodejce, kdo měl negativní zkušenost s výhradním cz zastoupením.
Za mě,Lazer Monaco lumino plexi
Jen doplnim ty důvody:za minulého režimu to byly jedny z mála "dostupnejch" kvalitních přileb.Většinou to kupovali nadšenci od zahraničních závodníků na okruhu.Strejda jako bejvalej závodník taky občas kámošům nějakou sehnal.V tu dobu se občas v boxech bohužel i stávalo,že "zápaďáci" hodili hrst samolepek mezi děti a natáčeli si,jak se o ně perou...
Jsme pravděpodobně jediná země,kde se jeansům říká rifle (podle it. fy Rifle tehdy z Tuzexu) a integrálám belina dle Ivanem uvedenejm důvodům.Jestli se nepletu,tak to byly první uzavřený helmy.
Se situací na našem trhu je to smutný,ale co naplat,když to každej dovozce chce dělat bez jakýhokoli naskladnění a pomalu z kuchyně...
co viem tak helmy BELL mala v ponuke Brnenska firma Motozoom ale ako tak pozeram tak uz ich (aspon na stranke) nemaju...
Ak je to tak ako pise Ivan tak sa tomu ani moc nedivim...
To ale neznamená, že integrálky BELL nejsou té nejvyšší
kvality a především provedení Carbon(bez barevného laku)
svojí bezkonkurenčně nejnižší hmotností 1000 gramů (!)
odpovídá její dost vysoké ceně
Když jsem v r.1993 nastupoval do zaměstnaneckého poměru ve
firmě Sumoto Brno, byla tato dealerem Suzuki a tak jsem tam prostě "musel být"
Jako"věno"jsem přinesl kontakty na výrobce BELL v USA, poně-
vadž moje SuzukiFamily jezdila odjakživa výhradně v přil-
bách BELL. Tehdy americký výrobce právě předával výrobu
MOTOCYKLOVÝCH přileb do Itálie. Moje kontakty výrazně přis-
pěly k tomu,že Sumoto získalo výhradní zastoupení pro ČR.
Hlavním byznysem Sumota se staly,tehdy prakticky bezkonku-
renční modely pro motokros, enduro a plochou dráhu. Integ-
rálky a přilby Jet měly pomalejší nástup v prodejích .
S Italy nebyly vztahy vůbec jednoduché a pozdní dodávky by-
ly hlavní příčinou, že zastoupení BELL po několika letech
převzal ing.Pavlíček z Brna, úspěšně podnikající v zastou-
pení I VÝROBĚ přileb LAZER(v Prostějově). I on si na dodáv-
ky z Itálie stěžoval a po několika letech předal zastoupení
BELL jedné malé firmě v Brně,která nedlouho poté co zjis-
tila skutečnou situaci, taky přestala přilby BELL prodá-
vat... Tehdy jsem se vzdal naděje,že moje(v mládí)oblíbená
značka obnoví (v ČR!)svůj původní věhlas.
Připouštím,že v současnosti nejsem stoprocentně informován,
ale ani s libereckou firmou, která údajně prodej přileb
BELL jako další v řadě nabízela, nebyly ze strany zákazníků dobré zkušenosti.
BOHUŽEL
Škoda, že už hooodně dlouho nemají funkční webové stránky s katalogem přileb a ceníkem. Na netu jsou 2 weby, 4moto.cz a 4-moto.cz a nikde nic. Staré lazerhelmets.cz už jsou uplně KO.
Lumino ztmavne poměrně rychle, rozjasnění trošku trvá, ale je to v rámci komfortu odpustitelné. Byl jsem překvapený z reakce ve výšce asi 2000 mnm, kdy v husté mlze bylo ztmavené. V takové výšce se dá opalovat i v mlze
//img8.rajce.idnes.cz/d0801/5/5219/5219291_6c1d1a1128ee4a4d15ba7253df421bbb/images/P1050881.jpg
deep-sk
měl jsem z toho obavy, ale jel jsem v mlze a za deště v podvečer z Passo Gavia a i když se to díky UV ve výškách ztmavilo, pořád to bylo na solidní úrovni viditelnosti, jen v tunelu při vjezdu z prudkého slunce do tmy jsem si ho musel pootevřít, což není problém. V dešti po rakouské dálnici v noci a opět se to dalo, ono tam zůstává asi 10% zatmavení, ale je to přijatelné.
//www.youtube.com/watch?v=9CoLJh6aWss
Myslím, že měl udělovat individuálně a ne paušálně, ale kdo ví co je za tím, co tím chtěl spláchnout
...90-té divoké privatizační léta apod...
je to špatně, ale HOWK k tématu
Monaco je špica, ventilace výborná, vyvážená a oproti C3 nikde netlačí, hlučnost solidní (170km/h),pinlock 100%. A navíc má přípravu pro komunikátor, ale ten je u nás díky výše zmíněnému zastoupení nedostupný...uvidíme, jestli se to zlepší
Prosím komentuje pouze k článku, k amnestii je možné diskutovat ve foru > Smetiště. Díky.
gssg - toto by ma fakt zaujimalo... je to Lumino plexi naozaj tak dobre? ako rychlo to reaguje?
napad je to zaujimavy, ale v reale som to este nikdy nevidel...
samostatny sun vizor (ako ma vacsina dnesnych prilieb) ma tu vyhodu ze si to mozes ovladat sam kedy ako potrebujes...
napr. pocas slnecneho dna vbehnes medzi stromy alebo do tunela tak si mozes sun vizor zdvihnut a nemas problem...
V Lazer Monacu z carbonu mám už najeto 12000 km a musím říct, že jsem spokojen.Po ročním hledání nové helmy byla právě ta, která mi sedla. To co předcházelo nákupu, díky "laxnímu" přístupu výhradního zastoupení pro ČR ale nechci komentovat. Nákup jsem pak uskutečnil českým prodejcem přes Německo. A nebyl jediný prodejce, kdo měl negativní zkušenost s výhradním cz zastoupením.
lumino plexi
Za mě,Lazer Monaco
4 MOTO s.r.o.. U sídliště 229. Liberec 463 12. Czech Republic. Výhradní zastoupení motocyklových přileb. LAZER Helmets na Facebooku. BELL Helmets ...
Už toho nechám. Ta hořkost se i po těch letech vrací
Ano, deep, Motozoom už objednával z Liberce
a raději "to"(přilby BELL) TAKY nechal plavat ...
Jen doplnim ty důvody:za minulého režimu to byly jedny z mála "dostupnejch" kvalitních přileb.Většinou to kupovali nadšenci od zahraničních závodníků na okruhu.Strejda jako bejvalej závodník taky občas kámošům nějakou sehnal.V tu dobu se občas v boxech bohužel i stávalo,že "zápaďáci" hodili hrst samolepek mezi děti a natáčeli si,jak se o ně perou...
Jsme pravděpodobně jediná země,kde se jeansům říká rifle (podle it. fy Rifle tehdy z Tuzexu) a integrálám belina dle Ivanem uvedenejm důvodům.Jestli se nepletu,tak to byly první uzavřený helmy.
Se situací na našem trhu je to smutný,ale co naplat,když to každej dovozce chce dělat bez jakýhokoli naskladnění a pomalu z kuchyně...
co viem tak helmy BELL mala v ponuke Brnenska firma Motozoom ale ako tak pozeram tak uz ich (aspon na stranke) nemaju...
Ak je to tak ako pise Ivan tak sa tomu ani moc nedivim...
To ale neznamená, že integrálky BELL nejsou té nejvyšší
kvality a především provedení Carbon(bez barevného laku)
svojí bezkonkurenčně nejnižší hmotností 1000 gramů (!)
odpovídá její dost vysoké ceně
Když jsem v r.1993 nastupoval do zaměstnaneckého poměru ve
firmě Sumoto Brno, byla tato dealerem Suzuki a tak jsem tam prostě "musel být"
Jako"věno"jsem přinesl kontakty na výrobce BELL v USA, poně-
vadž moje SuzukiFamily jezdila odjakživa výhradně v přil-
bách BELL. Tehdy americký výrobce právě předával výrobu
MOTOCYKLOVÝCH přileb do Itálie. Moje kontakty výrazně přis-
pěly k tomu,že Sumoto získalo výhradní zastoupení pro ČR.
Hlavním byznysem Sumota se staly,tehdy prakticky bezkonku-
renční modely pro motokros, enduro a plochou dráhu. Integ-
rálky a přilby Jet měly pomalejší nástup v prodejích .
S Italy nebyly vztahy vůbec jednoduché a pozdní dodávky by-
ly hlavní příčinou, že zastoupení BELL po několika letech
převzal ing.Pavlíček z Brna, úspěšně podnikající v zastou-
pení I VÝROBĚ přileb LAZER(v Prostějově). I on si na dodáv-
ky z Itálie stěžoval a po několika letech předal zastoupení
BELL jedné malé firmě v Brně,která nedlouho poté co zjis-
tila skutečnou situaci, taky přestala přilby BELL prodá-
vat... Tehdy jsem se vzdal naděje,že moje(v mládí)oblíbená
značka obnoví (v ČR!)svůj původní věhlas.
Připouštím,že v současnosti nejsem stoprocentně informován,
ale ani s libereckou firmou, která údajně prodej přileb
BELL jako další v řadě nabízela, nebyly ze strany zákazníků dobré zkušenosti.
BOHUŽEL
Škoda, že už hooodně dlouho nemají funkční webové stránky s katalogem přileb a ceníkem. Na netu jsou 2 weby, 4moto.cz a 4-moto.cz a nikde nic. Staré lazerhelmets.cz už jsou uplně KO.