Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypadá tedy úplně jak skůtr Tatran, co měl kdysi můj bratr. Byla to 125-ka, celkem málo spolehlivá, ale motor byl dosti živý, pokud běžel tak mi připadal dobrý, byl to takový podčtvercový divoch. Myslím, že hlavní problémy u něj byly s elektrikou. Mám dojem, že byl potom základem pro motory do soutěžní motorek třídy 125, nebo 175 ccm...
Kyvná vidlice je tažená, neboť osa kola je za čepem otáčení kyvného ramene (rameno od svého připojení otočným čepem k nosné trubce, vede za tento čep).
Mohlo by to být zajímavé obohacení třístovkové kategorie skůtrů .
Vypadá tedy úplně jak skůtr Tatran, co měl kdysi můj bratr. Byla to 125-ka, celkem málo spolehlivá, ale motor byl dosti živý, pokud běžel tak mi připadal dobrý, byl to takový podčtvercový divoch. Myslím, že hlavní problémy u něj byly s elektrikou. Mám dojem, že byl potom základem pro motory do soutěžní motorek třídy 125, nebo 175 ccm...
Parada
Vypadají luxusně. Pěkný kus práce ?
Kyvná vidlice je tažená, neboť osa kola je za čepem otáčení kyvného ramene (rameno od svého připojení otočným čepem k nosné trubce, vede za tento čep).
.
Mohlo by to být zajímavé obohacení třístovkové kategorie skůtrů
1 reakce