Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc se mi líbí ten nápad s počtem ulic do odbočení, otázka je ale, jak dobře to bude fungovat u nás, kde nemáme města stavěný za posledních pár let na zelený louce s "šachovnicovou" mapou..
zizour> Burgman 400 ten který máš v avataru měl v ABS verzi hmotnost kolem 220 kg tak kde jsi nabral těch rovných 200?,tolik neměl ani o dost lehčí předchozí model 03-06,ten měl 202 kg.
zizour: Burgman 400 2018 215kg přímo na stránkách Suzuki...
Tím, že se to něčemu podobá bych se příliš netrápil, motorky a skútry jaksi mají sklon se podobat a kopie to není
Kymco vyhlásilo T-maxům válku. Vdyť KA550 má jako podtext uvedeno "T-max killer". Snad tato Válka přinese i snížení cen. Výkon motoru 26kw vypadá dobře, je vidět, že na motorech zamaklai. I AK550 má 39kW a to je taky víc jak T-max. Otázkou bude životnost a spolehlivost. Hmotnost přes 200kg je dost vysoká. Můj Burgman 400 má rovných 200kg a to je jinej parník. Tím se dostávám k zavazadlovému prostoru. U 400 na jednu helmu je trapný. Já dám do Burgmana dvě integrálky, dvoje rukacice a ještě kalhoty a manželčinu bundu... Do přru pak 1,5l petku + další 3 schránky.
Užitná hodnota tak padá, když v té kapotáži nejsou schránky. Co tam vastně je?
Ale, ale... Pánové... Stačí si dát fotky vedle sebe a hned padnou do oka rozdíly. Jistě, takto je to hodně podobné, ale jde spíše o jízdní vlastnosti, výkon, spotřebu, rozmístění ovládání, atd. atd. než o podobnost. Na vzhled to nejezdí. A upřímně řečeno když je něco zrovna oblíbené, tak proč si z toho krajíce taky trochu neukousnout, že? Za mě vypadá dobře, jsou tam i věci, které mohou být považovány za plus (navigace, jiný ji zase naopak nebude potřebovat, to je věc názoru), uvidíme, jak si povede. Někdo preferuje japonské výrobce, ostatní zase zbytek světa, tak hlavně ať to každému jezdí a dojede v pořádku domů.
Tak v Kymcu asi zjistili, ze ten neustale omylany "originalni nemecky dizajn" jim zase tolik zakazniku neprinesl a tak se dozhodli tvrde opisovat od vyrazne uspesnesi konkurence. Spolecne s tim modelovym chaosem ve 125cach rekl bych nedobrota...
Chci skútr 400. Mám 193 cm. Poradíte mi, na který se vlezu?
kymco, x max, burgman, bmw (má být příští měsíc).
Dík
Moc se mi líbí ten nápad s počtem ulic do odbočení, otázka je ale, jak dobře to bude fungovat u nás, kde nemáme města stavěný za posledních pár let na zelený louce s "šachovnicovou" mapou..
165.000 vs. 250 za AK550.
Myslím, že výber môjho ďalšieho skútra ešte prehodnotím
zizour> Burgman 400 ten který máš v avataru měl v ABS verzi hmotnost kolem 220 kg tak kde jsi nabral těch rovných 200?,tolik neměl ani o dost lehčí předchozí model 03-06,ten měl 202 kg.
zizour: Burgman 400 2018 215kg přímo na stránkách Suzuki...
Tím, že se to něčemu podobá bych se příliš netrápil, motorky a skútry jaksi mají sklon se podobat a kopie to není
Kymco vyhlásilo T-maxům válku. Vdyť KA550 má jako podtext uvedeno "T-max killer". Snad tato Válka přinese i snížení cen. Výkon motoru 26kw vypadá dobře, je vidět, že na motorech zamaklai. I AK550 má 39kW a to je taky víc jak T-max. Otázkou bude životnost a spolehlivost. Hmotnost přes 200kg je dost vysoká. Můj Burgman 400 má rovných 200kg a to je jinej parník. Tím se dostávám k zavazadlovému prostoru. U 400 na jednu helmu je trapný. Já dám do Burgmana dvě integrálky, dvoje rukacice a ještě kalhoty a manželčinu bundu... Do přru pak 1,5l petku + další 3 schránky.
Užitná hodnota tak padá, když v té kapotáži nejsou schránky. Co tam vastně je?
Že to vypadá dobře a je to za polovinu originálu se přít nebudu. Jistě to bude mít úspěch.
Bohužel já tam jistou podobnost prostě vidím.
Ale, ale...
Pánové...
Stačí si dát fotky vedle sebe a hned padnou do oka rozdíly. Jistě, takto je to hodně podobné, ale jde spíše o jízdní vlastnosti, výkon, spotřebu, rozmístění ovládání, atd. atd. než o podobnost. Na vzhled to nejezdí. A upřímně řečeno když je něco zrovna oblíbené, tak proč si z toho krajíce taky trochu neukousnout, že? Za mě vypadá dobře, jsou tam i věci, které mohou být považovány za plus (navigace, jiný ji zase naopak nebude potřebovat, to je věc názoru), uvidíme, jak si povede. Někdo preferuje japonské výrobce, ostatní zase zbytek světa, tak hlavně ať to každému jezdí a dojede v pořádku domů.
Tohle Kymco našlo svou tvář v Tmaxu.
Dokonce i barvy napodobňujou.
Tohle si zase koupí všichni, kteří nemají na Tmaxe
Tak v Kymcu asi zjistili, ze ten neustale omylany "originalni nemecky dizajn" jim zase tolik zakazniku neprinesl a tak se dozhodli tvrde opisovat od vyrazne uspesnesi konkurence. Spolecne s tim modelovym chaosem ve 125cach rekl bych nedobrota...
Ahoj, mám ho od pondělka doma.
První zkušenosti - velmi dobrý!
Zatím nedošel manuál, takže navigace velká neznámá.