yamaha_demo_tour




Kymco má čtyři skútrové novinky, nechybí tříkolka nebo zajímavá elektrika

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 02.12.2020 v 23:30

Krv bych za rozumne kacky adoptoval. 125 je i do mesta dolni hranice a v kopcovitem profilu to muze byt problem. Plechovkari pochopitelne dostanou verzi se 125ccm. ;)

plejtvak (79) napsal 28.11.2020 v 23:41

.

pajapaja (37) napsal 28.11.2020 v 19:00+1

rkv --a proč ne 175 ccm? pokud někdo s normálníma notama vybírá něco na lítání do práce a pro rohlíky tak za stejný prachy raději sáhnu po 17ti koňové 175ce než po 12ti koňová 125ce.Honda v evropě prodala hafo 150tek skůtrů SH,PCX,zavináčů,a pod a kupříkladu SH(měl jsem) nejen že líp jede ale i míň žere než 125ka

blackblues (1507) napsal 26.11.2020 v 21:43-2+1

Elektriku nebrat.
Nekupujte to lidi!!!
Nulova podpora evropskeho terorismu!

Kulasec (56) napsal 26.11.2020 v 20:08+1

Kymco rolls.
Kvalita dobrá akorát už dávno nejsou za hubičku. Ale pokud jde o koupi z druhé roky tak na rozdíl např. od Hondy díky ztrátě hodnoty představuje Kymco snad nejlepší poměr cena/výkon.

Jejich marketing u nás snad ani neexistuje. Ale jděte se podívat do Itálie kolik jich tam jezdí!

neznamyScooterD (1088) napsal 26.11.2020 v 19:31

kymco by místo chrlení novejch modelů mělo trošku zredukovat tu přebujelou nabídku a zapracovat na některých trzích na propagaci svých produktů...

KARING (245) napsal 26.11.2020 v 19:30+1

Elektrika...

JoskaH (444) napsal 26.11.2020 v 18:16-1+1

Jednotka kůň samozřejmě existuje a používá se úplně běžně.
Tady někdo zjevně hledá problém tam, kde není...

CR500 (142) napsal 26.11.2020 v 17:08+1

175 mozna zni pro funglovku skutra jako hloupost v CR... ale presne toho jsem vyuzil, kdyz jsem tatovi shanel ojetyho skutra honda sh 150i... kazdoapdne diky rovne podlazce me prakticnosti tak na okolni popojizdky okouzlil. Ze sem jsem si pred tydnem privezl pro sebe="motoracera co by na skutra nesedl" stejneho sh300i (28k) . Kazdopadne kontrola trakce mi prijde i trebas pro >300ccm skutra fakt ulet, priste jeste i laptimer kdyz uz se to bere scooter tak profi

rousini (156) napsal 26.11.2020 v 15:46+3

Samozřejmě, že koně jsou konina z doby koně. Jednotky SI, které se používají několik dekád nic takového neznají. Je to hlavně pro ty, kteří věří, že cena pixle brzdovky s nápisem BIKE má právo na dvojnásobnou cenu.
A tak výrobci to tam odvozeně perou čistě jako marketing neboť ten výkon v koních je víc adidas...
A výkon v koních u elektromotoru, to je na metál

Kohlstein (104) napsal 26.11.2020 v 15:16+2

Kdo neví nebo si neumí představit, kolik je 1000W neboli 1 kilowatt, tomu nemá cenu říkat ani nic o koních. Kůň je jednotka zastaralá, asi stejně tak, jako když se v Británii uvádí hmotnost člověka v něčem, co se jmenuje stone. V každé vesnici mají ten stone jinak velký, podle toho, co našli v příkopu a dotáhli na náves jako etalon pro vážení všeho, co se na trhu objevilo.
Ty uvedené koně jsou ty, které jsou odvozené od zvedání břemena vážícího 550 liber do výšky 1 stopy za jednu sekundu, a nebo 75kg do výšky 1 metr? A při jakém tíhovém zrychlení to je?
A co na to elektrikáři, taky budou uvádět na elektrickém topení příkon v koních, když kilowattům tady nikdo nerozumí?

JoskaH (444) napsal 26.11.2020 v 14:47+2

Taky jsem netušil, že už se "nesmí" používat kůn coby jednotka výkonu
A to prosím pěkně existuje pěkná řádka lidí, kterým řeknete "Má to 50 kilowatt a oni "Tvl, já nevím co to znamená, řekni, kolik to má koní! "

Kohlstein (104) napsal 26.11.2020 v 12:41-7+3

Ta elektrická F9 je super!
Ale proboha! Přestaňte už převádět kilowatty na koně! A u elektromotoru už vůbec ne! A taky nemá smysl z PR slepě opisovat u elektrických pohonů moment v Nm, protože to je parametr vhodný pro hodnocení spalovacího motoru, když je znám zdvihový objem, spolu s otáčkama.




TOPlist