Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Design je opravdu super. Osobně mám skútra na kochací jízdy a výlety ve dvou. Tady ale na spolujezdce nějak zapomněli ne? Výkonu není nikdy dost, ale sportovní skútry moc nechápu. Podle mě to ztrácí smysl skútrů což je pohodlí, úložné prostory a tak. Když chci závodit, tak si můžu koupit supersport.
Každopádně by mě zajímalo, jak je řešena spojka. Silné skútry mají totiž problém v tom, že spojkují cca do 30 km/h. Když máte vyjet v plné polní výjezd od hotelu, nebo popojíždět na strešní parkoviště Kauflandu, tak na 30 m se spojka hned smaží. Čím silnější stroj, tím větší problém.
snad nedopadne jako myroad, kterýho představili, pak se tři roky dostával do Evropy a jak se sem dostal se zjistilo, že ho vůbec nikdo nechce Ve francii už dostává kymco slušně na prdel i od SYMu ale jestli tohle zlepší image značky? 530ku to neohrozí, to se ještě nestalo, aby něco byť je zacloumalo tímto majestátem
A co na to koukat,jako na předjezdce novýho velkýho skútru od Kawasaki.Přístrojovka trochu Zeda připomíná,motor by mohl bejt z R-6N/Versys.
J300,nebo jak se to jmenuje je taky překapotovaný Kymco
pokud to bude mit cenovku řekněme že bych si představoval okolo 170 tisic a aspon trochu podobne parametry t-maxu tak není o čem...šel bych do skoro o 100tisic levnějšího kymca... za mě super pocin
Zatím je těžké cokoliv s čímkoliv porovnávat, protože se zatím neprodává a tak zkušenosti=0. Až bude běžně v prodeji a bude možno dát řeč s majiteli, teprve pak se uvidí a bude možno dělat závěry. Teď je to teoretizování, nic víc. Pokud je po technické stránce zcela srovnatelný s ostatními stroji v jeho kategorii, je zcela v pořádku, pokud výrobce chce stejné peníze. Kdyby to totiž bylo jinak, každý by si řekl, že je to "stále jen druhořadý výrobce, který je pořád někde v pozadí". U motorek dochází k neustále větší unifikaci, jednotlivé značky a modely odlišují často jen loga výrobců. Takže pokud dojde u výrobců skůtrů k podobné věci, tzn. kvalita, vybavení, servis, % poruchovosti atd. se "srovnají", tak je zcela normální, pokud i cenově si budou podobní. A není důvod, proč by zrovna ta či ona značka měla prodávat pomalu se strátou jen proto, že "je jen taiwanec". A toto rozhodně vypadá dobře. Jde vidět, že se snaží.
ked to ma byt konkurencia T-Maxu, chapem preco tam davaju technologie ake tam davaju... len ostava otazkou aka bude cena... ak to bude okolo 7K ewri, tak sa to predavat urcite bude, kedze T-Max zacina niekde na 11K
Otazkou ale ostava ci to bude naozaj porovnatelne s T-Maxom, ale to sa ukaze az ked sa na tom bude dat previezt. Lebo napriek faktu ze T-Max je neskutocne draha zlezitost na to ze je to skuter, jazdnymi vlastnostame je niekde uplne inde ako drtiva vacsina skutrov inych znaciek.
Když tu byla recenze na nový T Max, psal jsem, že přístrojovka = hnus. No ale toto je ještě něco daleko horšího. Co na plat, že skútr vypadá pěkně, jenže když na něm jedu, vidím jen přístrojovku a na tohle se fakt koukat nedá. Nechápu, kam ten pokrok spěje? Není nad klasický ručičkový tachometr + otáčkoměr. Jinak nemám obavy, že by se konkurence měla třást - cenová politika Kymca je podivná. Kdo bude mít 250 000 korun, byl by blázen, dát to za Kymco, když na trhu jsou za stejné peníze maxiskútry daleko zvučnějších jmen...
jean 192: ja som nic o ziadnom mercedese nepisal,heh
sasos69: Ja sa na to pozeram uplne...je to moj subjektivny pohlad...Mozno keby tam nedavali zbytocnosti ako tie radialne brzdy, ktore to jednak predrazia, jednaj su totalne zbytocne...Ktore tak max vyuzije niekto na supersporte aj to len na okruhu..Tak by cena nemusela byt taka vysoka...A vzdy to bude len skuter...osobne mam rad skutre, odkladaci priestor, ochrana pred vetrom, dazdom...Ale beriem to len ako doplnkovu zabavku, mestske priblizovadlo k motorke...Nikdy to nebudem povazovat za plnohodnotnu motorku, ci uz vyzorom, jazdnymi vlastnostami, posedom a pod. Tak preto si myslim ze by cena mala byt rozhodne nizsia ako motorka...Ale ako vravim, kazdy nech si kupi to co jemu vyhovuje
Tommy911 - ale nie všetci chcú motorku! Je kopec ľudí, čo chcú vyslovene skúter (veľký a pohodlný do mesta ale aj na cestovanie vo dvojici). A pre nich by mal prečo stáť dvojválec ako na motorke, rám ako na motorke, väčšie množstvo plechov ako na motorke, integrovaný kufor na rozdiel od motorky, väčšie plexi ako na motorke, 2 kolesá atď. o polovicu menej ako na motorke?
libi a pochvala za ten remen, stale totiz nechapu, proc bych si mel koupit skutra, kde se budu muset otravovat (cistit a mazat) s retezem, jako to ma treba aprilka
Zahadny motor pres 500ccm a 270° klikou bude nejspis prevzaty z BMW, do kterych prave Kymco pohonne jednotky vyrabi. Jedina uprava bude uprava na remen misto retezu.
Tommy911, síce tvrdíš, že prečo si mám kúpiť E mercedes, ked si môžem kúpiť porsche 911, ale budiž.
Len by som potreboval vysvetliť, ako má podľa teba výrobca dosiahnuť polovičnú predajnú cenu v porovnaní s ostatnými, ak predáva produkt z porovnateľných materiálov?
Naozaj je krasny, ta tyrkysova farba...Vyzera uzasne.
Bohuzial to ze sa tu vytesujete nad tym radialnimi brzdami za to si Kymco necha pekne zaplatit.
Momentalne sa ich 400 maxiskuter predava za 6 tisic a 700 dokonca za 9 tisic...Takze cena bude kolko?8,9, tisic? mozno viac...Za 500 a skuter?...Dakujem ale za 10 tisic mam novy sporster 900 a kopec inych motoriek. Trebars MT07 je za menej ako 6 tisic a to ani nepotrebujem radialne brzdy.
Ak by ceny tychto skutrov boli okolo 4 tisic eciek...tak idealne do mesta a na cestovanie.
Design je opravdu super. Osobně mám skútra na kochací jízdy a výlety ve dvou. Tady ale na spolujezdce nějak zapomněli ne? Výkonu není nikdy dost, ale sportovní skútry moc nechápu. Podle mě to ztrácí smysl skútrů což je pohodlí, úložné prostory a tak. Když chci závodit, tak si můžu koupit supersport.
Každopádně by mě zajímalo, jak je řešena spojka. Silné skútry mají totiž problém v tom, že spojkují cca do 30 km/h. Když máte vyjet v plné polní výjezd od hotelu, nebo popojíždět na strešní parkoviště Kauflandu, tak na 30 m se spojka hned smaží. Čím silnější stroj, tím větší problém.
snad nedopadne jako myroad, kterýho představili, pak se tři roky dostával do Evropy a jak se sem dostal se zjistilo, že ho vůbec nikdo nechce
Ve francii už dostává kymco slušně na prdel i od SYMu ale jestli tohle zlepší image značky? 530ku to neohrozí, to se ještě nestalo, aby něco byť je zacloumalo tímto majestátem
Ajajaj, další plastové dobrodružství
A co na to koukat,jako na předjezdce novýho velkýho skútru od Kawasaki.Přístrojovka trochu Zeda připomíná,motor by mohl bejt z R-6N/Versys.
J300,nebo jak se to jmenuje je taky překapotovaný Kymco
pokud to bude mit cenovku řekněme že bych si představoval okolo 170 tisic a aspon trochu podobne parametry t-maxu tak není o čem...šel bych do skoro o 100tisic levnějšího kymca...
za mě super pocin
Moc pěkný, líbí se mi. Použitá technika, fakt dobrý. Nevidím v tom již číňana.
No je to krasavec! Design i válečné zbarvení se jim povedl..
super to oznaceni K50, ze to paradne zmate strazniky kdyz to bude stat na chodniku
Zatím je těžké cokoliv s čímkoliv porovnávat, protože se zatím neprodává a tak zkušenosti=0. Až bude běžně v prodeji a bude možno dát řeč s majiteli, teprve pak se uvidí a bude možno dělat závěry. Teď je to teoretizování, nic víc. Pokud je po technické stránce zcela srovnatelný s ostatními stroji v jeho kategorii, je zcela v pořádku, pokud výrobce chce stejné peníze. Kdyby to totiž bylo jinak, každý by si řekl, že je to "stále jen druhořadý výrobce, který je pořád někde v pozadí". U motorek dochází k neustále větší unifikaci, jednotlivé značky a modely odlišují často jen loga výrobců. Takže pokud dojde u výrobců skůtrů k podobné věci, tzn. kvalita, vybavení, servis, % poruchovosti atd. se "srovnají", tak je zcela normální, pokud i cenově si budou podobní. A není důvod, proč by zrovna ta či ona značka měla prodávat pomalu se strátou jen proto, že "je jen taiwanec". A toto rozhodně vypadá dobře. Jde vidět, že se snaží.
ked to ma byt konkurencia T-Maxu, chapem preco tam davaju technologie ake tam davaju... len ostava otazkou aka bude cena... ak to bude okolo 7K ewri, tak sa to predavat urcite bude, kedze T-Max zacina niekde na 11K
Otazkou ale ostava ci to bude naozaj porovnatelne s T-Maxom, ale to sa ukaze az ked sa na tom bude dat previezt. Lebo napriek faktu ze T-Max je neskutocne draha zlezitost na to ze je to skuter, jazdnymi vlastnostame je niekde uplne inde ako drtiva vacsina skutrov inych znaciek.
Mnoho lidí co s nimi mluvím nechce o čínách,thaivanu,korei a vůbec asijských moto moc slyšet! Toto je velmi pěkný skůtr a myslím,že bude i dobrý
Když tu byla recenze na nový T Max, psal jsem, že přístrojovka = hnus. No ale toto je ještě něco daleko horšího. Co na plat, že skútr vypadá pěkně, jenže když na něm jedu, vidím jen přístrojovku a na tohle se fakt koukat nedá. Nechápu, kam ten pokrok spěje? Není nad klasický ručičkový tachometr + otáčkoměr. Jinak nemám obavy, že by se konkurence měla třást - cenová politika Kymca je podivná. Kdo bude mít 250 000 korun, byl by blázen, dát to za Kymco, když na trhu jsou za stejné peníze maxiskútry daleko zvučnějších jmen...
jean 192: ja som nic o ziadnom mercedese nepisal,heh
sasos69: Ja sa na to pozeram uplne...je to moj subjektivny pohlad...Mozno keby tam nedavali zbytocnosti ako tie radialne brzdy, ktore to jednak predrazia, jednaj su totalne zbytocne...Ktore tak max vyuzije niekto na supersporte aj to len na okruhu..Tak by cena nemusela byt taka vysoka...A vzdy to bude len skuter...osobne mam rad skutre, odkladaci priestor, ochrana pred vetrom, dazdom...Ale beriem to len ako doplnkovu zabavku, mestske priblizovadlo k motorke...Nikdy to nebudem povazovat za plnohodnotnu motorku, ci uz vyzorom, jazdnymi vlastnostami, posedom a pod. Tak preto si myslim ze by cena mala byt rozhodne nizsia ako motorka...Ale ako vravim, kazdy nech si kupi to co jemu vyhovuje
Měl jsem Downtowna 300 dvě sezóny a nedám na něj dopustit. Tohle se mě líbí moc,ale asi trochu pro mladší skůtristy. Já už jsem starej pes. Škoda
Tommy911 - ale nie všetci chcú motorku! Je kopec ľudí, čo chcú vyslovene skúter (veľký a pohodlný do mesta ale aj na cestovanie vo dvojici). A pre nich by mal prečo stáť dvojválec ako na motorke, rám ako na motorke, väčšie množstvo plechov ako na motorke, integrovaný kufor na rozdiel od motorky, väčšie plexi ako na motorke, 2 kolesá atď. o polovicu menej ako na motorke?
libi a pochvala za ten remen, stale totiz nechapu, proc bych si mel koupit skutra, kde se budu muset otravovat (cistit a mazat) s retezem, jako to ma treba aprilka
Zahadny motor pres 500ccm a 270° klikou bude nejspis prevzaty z BMW, do kterych prave Kymco pohonne jednotky vyrabi. Jedina uprava bude uprava na remen misto retezu.
Vlastním Kymco People GT 300i a naprostá spokojenost.
Tommy911, síce tvrdíš, že prečo si mám kúpiť E mercedes, ked si môžem kúpiť porsche 911, ale budiž.
Len by som potreboval vysvetliť, ako má podľa teba výrobca dosiahnuť polovičnú predajnú cenu v porovnaní s ostatnými, ak predáva produkt z porovnateľných materiálov?
Naozaj je krasny, ta tyrkysova farba...Vyzera uzasne.
Bohuzial to ze sa tu vytesujete nad tym radialnimi brzdami za to si Kymco necha pekne zaplatit.
Momentalne sa ich 400 maxiskuter predava za 6 tisic a 700 dokonca za 9 tisic...Takze cena bude kolko?8,9, tisic? mozno viac...Za 500 a skuter?...Dakujem ale za 10 tisic mam novy sporster 900 a kopec inych motoriek. Trebars MT07 je za menej ako 6 tisic a to ani nepotrebujem radialne brzdy.
Ak by ceny tychto skutrov boli okolo 4 tisic eciek...tak idealne do mesta a na cestovanie.
Doba kdy jsem hanil Kymco je pryc, fakt je to nadherny
fešák
Za mě dore a ma to v zadu vidlici pěkné
Pěkné, líbí se mi...
Pro mě teda Kymco sprosté slovo není...
Holt doba ide dopredu... Radialne Bremba som nemal ani na mojom litrovom Fazeri a teraz ich ma uz aj skuter z Taiwanu
V K2 moto v ulici Pod Harfou v Praze je teď zastávka Kymco Demo Tour, takže jsou tam předváděčky Kymco k zapůjčení, kdyby měl někdo zájem.
Toto bych si už koupil, líbí se mi.