Eicma: Kymco inovovalo oblíbené stopětadvacítkové skútry
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Kymco | Zveřejněno: 9.11.2016 | Zobrazeno: 9 648x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Kymco | Zveřejněno: 9.11.2016 | Zobrazeno: 9 648x
kdyby zustali s cenou na stavajici urovni, hlavne treba u toho Like, tak by to mohl byt prodejni hir, i kdyz bych se tomu spis divil
tak kufr měl people v základu i ten poslední, to není moc novinka, podstatně zajímavější je přesunutí nádrže zpodsedla do podlahy po vzoru sourozence PeopleOne
Myslím, že kdyby si s tím ještě malinko vyhráli, tak by měli těžce nadstandartní zavazadlák v této kategorii... Ale i tak
chtel jsem rict, e to jsou marketingove kecy o tom vylepseni motoru a je to furt starej "dobrej" exHondackej tedcinan co montuji vsichni, ale jestli poskocili z 8,5 kone na 11,5 tak tam nejake zmeny fakt probehly. Snad to vypocitali dobre, aby se jim to uchladilo.
Beverlyman: to se ti nezda. Kymco Like nebo Sym Fiddle jsou zamerne kopie Vespy. Jen za jinou cenu no
Připomíná mi to tak nějak Vespu...nebo Kentoyu Lion...
v jakym vztahu je euro 4 norma a chlazení vzduchem?