Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když má ten motor RC8c aktuálně zdvihový objem 947 cm3, byla by v kategorii "adventure" škoda přeskočit slavné jméno "KTM 950 Adventure" - řekněme pro roky 2025 a 2026 - a až dojde k navýšení objemu o půl deci, mohla by být teprve "KTM 990 Adventure".
Je ovšem možné, že číslo 950 už visí u stropu haly "KTM Motohall" v Mattighofenu (podobně jako od neděle 18. února 2024 visí dres Jardy Jágra s číslem 68 pod stropem haly Tučňáků v Pittsburghu) a marketing KTM už tedy s devětsetpadesátkou nepočítá.
Kdyby vazila do 180kg a stala min nez Aprilka RSV, tak bych si ji s tim vykonem 128koni koupil. Pokukuju po necem, co bude silnejsi nez 82kw, ale skok na 200 koni a vice se mi zda az moc (i cenove - zzivat se na okruhu s motorkou za 650tis)...
KTM našla díru v segmentu, kterou celej ten rok, co budou v KTM vymejšlet novej odstín oranžový barvy, bude Yamaha zhusta plnit se svou XSR900GP, která je krásná (což KTM určitě nebude, protože ještě nikdy žádná nebyla) a skvěle jezdí. Good luck!
>> KTM našla díru v segmentu, kam RC R poslala. Na trhu jsou teď prý buď sportovně-cestovní kapotované motorky, které jsou moc cestovní, pak jsou tu začátečnické supersporty, které jsou moc začátečnické, a nakonec „ostré“ supersporty a superbiky, které jsou zase moc vyhraněné.
a tak se vrati prostredni trida "750tek", která se pred několika lety opustila kdy marketing tvrdil že to preci nikdo nechce ?
Ktm chce do wss!
V civilu na malou panigale mít vykonove asi nebude.
Další litrová šestka. Ach jo.
Když má ten motor RC8c aktuálně zdvihový objem 947 cm3, byla by v kategorii "adventure" škoda přeskočit slavné jméno "KTM 950 Adventure" - řekněme pro roky 2025 a 2026 - a až dojde k navýšení objemu o půl deci, mohla by být teprve "KTM 990 Adventure".
Je ovšem možné, že číslo 950 už visí u stropu haly "KTM Motohall" v Mattighofenu (podobně jako od neděle 18. února 2024 visí dres Jardy Jágra s číslem 68 pod stropem haly Tučňáků v Pittsburghu) a marketing KTM už tedy s devětsetpadesátkou nepočítá.
Kdyby vazila do 180kg a stala min nez Aprilka RSV, tak bych si ji s tim vykonem 128koni koupil. Pokukuju po necem, co bude silnejsi nez 82kw, ale skok na 200 koni a vice se mi zda az moc (i cenove - zzivat se na okruhu s motorkou za 650tis)...
představoval bych si že to bude mít třeba 180 koní ne 128. Možná tam melo byt 128kw místo koní
KTM našla díru v segmentu, kterou celej ten rok, co budou v KTM vymejšlet novej odstín oranžový barvy, bude Yamaha zhusta plnit se svou XSR900GP, která je krásná (což KTM určitě nebude, protože ještě nikdy žádná nebyla) a skvěle jezdí. Good luck!
2 reakce
>> KTM našla díru v segmentu, kam RC R poslala. Na trhu jsou teď prý buď sportovně-cestovní kapotované motorky, které jsou moc cestovní, pak jsou tu začátečnické supersporty, které jsou moc začátečnické, a nakonec „ostré“ supersporty a superbiky, které jsou zase moc vyhraněné.
a tak se vrati prostredni trida "750tek", která se pred několika lety opustila kdy marketing tvrdil že to preci nikdo nechce
?
Pecka
Co ta kyvka z 390?
3 reakce
Chlapi já jsem asi debil, ale na který fotce je kyvka z 390???