motopoint_unor_shad




Nyní také do terénu. KTM představila malá endura 125 a 390

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Maleus (0) napsal 27.01.2025 v 07:30

ta Mitaska na zadku nějak nekoresponduje s ofiko údaji...ale pro úkony na videu se určitě hodí více

Vlnič (205) napsal 24.01.2025 v 10:02

Rád se na tom svezu, jestli bude kde. Jsem zvědav jak cenově posadí toho Advíka. Ale jak píše kolega v diskuzi u těch motárdů ten motor ... no

Jenik789 (14) napsal 24.01.2025 v 07:04

https://www.ktm.com/en-int/models/dual-sport/2025-ktm-390-enduror.html
a srovnani
https://www.motorkar...torek&technika=1

Orgovany (1155) napsal 23.01.2025 v 23:22

Jestli KTM do budoucna bude dělat tak to nekonkurenceschopné motorky tak se nemůžeme divit že krachuje .... . Jak může vážit 125ka 158 kg ?! Taková Aprilia RX 125 váží 134 kg včetně náplně. Atlantik enduro 125 dokonce jen 108 ale suchých tedy. Ani ta 390 mně příliš nenadchla.

Honza-K (892) napsal 23.01.2025 v 22:34+1

Mimochodem, to promo video je super, takhle to ma vypadat! To samy video s motardem, taky paráda...

tencotancismoto (120) napsal 23.01.2025 v 21:32+1

Bylo by y zajímavé, kdyby někdo postavil konkurenci 690...do cca 220 k. (mimo koncern)

mr.t (-1) napsal 23.01.2025 v 21:19

Jak to vypadá hezky když to sedlá profík

K167 (2084) napsal 23.01.2025 v 19:05+2

Vzhledem k diskusi níže, dovolil jsem si udělat následující přehled, jakou musí mít minimálně pohotovostní hmotnost motocykly, aby je bylo možné řídit s řidičským průkazem na A2, mají-li následující maximální výkon motoru:

- 35 kW - min. 175 kg (35/0,2=175)
- 34 kW - min. 170 kg (34/0,2=170)
- 33 kW - min. 165 kg (33/0,2=165)
- 32 kW - min. 160 kg (32/0,2=160)
- 31 kW - min. 155 kg (31/0,2=155)
- 30 kW - min. 150 kg (30/0,2=150)
- 29 kW - min. 145 kg (29/0,2=145)
- 28 kW - min. 140 kg (28/0,2=140)
- 27 kW - min. 135 kg (27/0,2=135)
...
atd. s každým jedním kW dolů to jde tedy dolů o 5 kg.

Tedy, pokud má například Aprilia RS 457 35 kW, nemůže vážit méně než 175 kg.

V článku zmiňovaná KTM 390 Enduro R 2025, která má 33 kW, nemůže vážit méně než 165 kg.

Oproti tomu Suzuki DR-Z4S 2025, která má 28 kW a podle údajů zde na M.cz má pohotovostní hmotnost
151 kg, by mohla vážit jenom 140 kg.

To, co je zde na M.cz uvedeno u KTM 390 SMC R 2025 (pohotovostní hmotnost 154 kg při výkonu 33 kW) je buď chybně, nebo se ten motocykl nemůže řídit s řidičákem na A2. 33/154=2,14 a to už je nad limit A2.

"Se skupinou A2 lze řídit motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu ke hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem."

SuperSic58 (1447) napsal 23.01.2025 v 17:18+1

Vypadá to nějak podivně, nevidím tam ty typický proporce endura a je to celkem těžký. Nový DR 400 je zas jen pětikvalt... Furt mi vychází nejlíp CRF 300L ..

Siki (72) napsal 23.01.2025 v 14:25+1

jasná volba kg u DR-Z Teď co na to ostatní, mohla by to být pro nás výhodná řežba. KTM vypadá jako silnice dodatečně upravená do offu

tencotancismoto (120) napsal 23.01.2025 v 12:22+1

To jako že 390 je těžší než 690? Kde udělali soudruzi z NDR chybu?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist