Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To je jasný, KTM se tlačí do Superbiků, kde je objem 1200, proto je jim na prd cpat peníze do vývoje motoru 1000 i do 1200 ccm => zůstane jen dvanáctistovka.
á silničních 350ccm snad se přidaj i ostatní výrobci, 250tky nemaj krouťák, pětkila jsou už těžká. Ostatně připravované 35kw řidičáky by tomu nahrávaly.
at maji klidne dva litry ale je fakt ze se ty obsahy furt zvysujou ale takova 350 do mesta a i na okrsky to staci
Duke 350, to by mohla bejt nejiideálnější motorka vubec, pojede akorát, požere slzu, lehká, mrštná a určitě překrasná jako malej a velkej Duke
tá Duke 350 znie lákavo
To je jasný, KTM se tlačí do Superbiků, kde je objem 1200, proto je jim na prd cpat peníze do vývoje motoru 1000 i do 1200 ccm => zůstane jen dvanáctistovka.
Přesně tak , obsah nenahradíš...
Duke 350 dobrý, SuperDuke s RC8 R mazec, ale proč Adventure? Že by definitivně končily s litrama?
Jo,a v roce 2020 budou mít přes dva litry...
ja doufam ze motor bude jinej,jako myslim tim novej...mohlo by to byt ve třipade zajimavy.
á silničních 350ccm snad se přidaj i ostatní výrobci, 250tky nemaj krouťák, pětkila jsou už těžká. Ostatně připravované 35kw řidičáky by tomu nahrávaly.
SuperDuke je už teď nehorázný peklo No a s motorem z RC8 R si to ani neumím přeedstavit. Si bude ty streetfightery dávat k snídani
To me zajima jak ten tocivej nespolehlivej motor z krosove 350 upravej pro civilni pouziti. Pokud ho tedy vubec pouziji...