KTM upravila terénní 890 Adventure R, nabídne mód Demo na vyzkoušení elektroniky
Text: Jan Rameš | Foto: KTM | Video: KTM | Zveřejněno: 19.9.2022 | Zobrazeno: 12 438x
Text: Jan Rameš | Foto: KTM | Video: KTM | Zveřejněno: 19.9.2022 | Zobrazeno: 12 438x
Delet
Vypadá to, že konfigurátor na KTM 890 Adventure R/2023 je těsně před spuštěním:



Kdo se chystal KTM 890 Adventure R koupit a nebazíruje na vzhledu a úpravách novinky 2023, bude mít s největší pravděpodobností možnost koupit letošní skladovky za lepší cenu. Podle inzerce už to někde leze dolů (ceníková cena KTM 890 Adventure R/2022 byla 384900 Kč, KTM 890 Adventure/2022 356900 Kč).
3 reakce
Zmena je fajn, len KTM akosi často modernizuje. To pri zháňaní ND v budúcnosti bude trocha problém. Som zvedavý aká bude cenníková cena. Tento článok vyšiel akurát v deň ,keď som si rezervoval aktuálny model. Tie zmeny ma až tak nevzrušujú, skôr ma vytáča ta cena za Tech pack čo už mala mat motorka za takú cenníkovú cenu v základe a nie si za to priplácať
No vypadá to mnohem líp než předchozí verze světla,kámoš to vyřešil setem od RadeGarage a ta je fakt pěkná,druhý koupil jen to plégo.. no ale oba bude hlavně zajímat,na kolik válců tahle nová startuje
Konečně to vypadá jako rally motorka .. ta se jim povedla ..
teď jsem z toho yelen. Seikos na svých stránkách psal o těchhle upgradech pro 890 Rally, tady to vidím, že i pro normální 890ku. a na fotkách je i nová 890 Rally...
jinak ať se děje co se děje, pohlednosti staré 990ky ta motorka nedosahuje ani náhodou. o motoru už vůbec nemluvě
5 reakcí
Mají to pojmenovaný nějak naopak. Demo mode by se asi měl jmenovat spíš Trial mode nebo ještě líp Trial version. A Demo mode se z té motorky stane, až pokud po ujetí 1500km nezaplatíš
By mě zajímalo, jestli konečně po 4 letech vyřešili to, že po 20 000km je hlava motorky po smrti.. Trpěly na to 790 a trpí i 890.. Ale jinak facelift je hezkej, konečně je to opravdu pěkná motorka
4 reakce
Nepřestane mě udivovat, kolik lidí řeší vzhled motorky určené pro jízdu mimo silnici. Kdyby šlo o kategorii "heritage/retro" - jasně, "čopr/krujzr" - určitě, "kafíčko" ... ale u cestovního endura? Tam pokládám za důležitější poměr výkon/točivý moment/hmotnost/těžiště/nosnost ... ovladatelnost, ergonomie ... a když motorka dobře funguje, všechno to do sebe zapadá, tak je přece krásná tím. Tedy já to tak mám. Na krásu mám doma motorku z roku 1967.
6 reakcí
Predek bude hnusnej porad. Zadni tlumic mi moc nevyhovuje, zadni kolo odskakuje, ale spis se mi to zda polohou nez, ze by to slo naladit...
2 reakce
Jo toto se jim povedlo
a hlavně ta aerodynamika bude lepší ze strany cestovní pohody jezdce. Na stávající verzi se muselo pád věcí upravit, aby to trochu lépe fungovalo. Jinak po technické stránce málo která motorka nabídne stejné pramatry (výkon, možnosti nastavení, hmotnost ...)
Takže quickshifter je softwarová záležitost? Tempomat bych celkem chápal, ten prostě nebude fungovat, ale celkem by mě zajímalo, co přesně se stane po těch 1500km, když tam prdnu ze čtyřky trojku bez spojky.
3 reakce
Ale ne, že by jim někdo konečně řekl, že ta stávající verze je extrémně odporná???
R-ko ještě trochu jde, ale ta varianta s nizkým předním blatníkem je vážně hnus....
3 reakce
Zlatá Husqvarna Norden 901, tohle je strašný kočkopes..
1 reakce