globalmoto_duben_nolan




KTM RC 790 – Měli bychom?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kerut (51) napsal 28.01.2019 v 14:16

hezky

charon87 (101) napsal 26.01.2019 v 14:27+2

Nedavno jsem si koupil katalog 019 a po projiti sekce supersport musim konstatovat ze ze supersportu se stava luxusni zbozi pro vyvolene. Letr kterej se da novej prijatelne koupit je gsxr a zx10. Jinak vse vysoko nad 500 litru. Jsou to vykladni skrine techniky na kterou se jinde teprve dostane.
Ale musim rict ze spatruju budoucnost tehle kategorie v motorkach 800 az 1000 s vykonem okolo 150 koni. To se da relativne normalne provozovat i bez kdovijakejch asistentu. Mam r1 011 relativne dost poladenou a jede jako prase. Obcas si rikam ze az moc. Proto jsem koupil karburator z roku 2000 a ta motorka ma smysl. Jede krasne vykon vic nez dostatecnej podvozek jak prvomajovy mavatko a jizdu si uzivam. Motorka abych se trochu zklidnil ale stale jede moc. To jen zamysleni nad timhle konceptem a nejen od ktm.
Panigale v4 je krasna ale moc. 959 ma vetsi smysl. Kone super a tak. F3 800 je taky masina na jezdeni.

zzzmrzlinar (471) napsal 26.01.2019 v 01:10

nevim, supersportovni sestky a sedmpade skoro vsichni prestali delat a urcite ne kvuli tomu, ze se skvele prodavali Kazdej vzdycky nadsenej ale koupil litra. Stredni nahace, endura a polokapoty je neco jinyho

Dablicek200Mph (298) napsal 26.01.2019 v 01:01

Sem s ní.

afro-r1 (512) napsal 25.01.2019 v 22:11

Problem je hlavne v architekture motoru. KTM dela sama endura - siroka plocha vana, spojka dole, stojaty valec, sani dozadu... Dat to do kapot je jen z nouze ctnost. A pro silnicni motor nemaji dost derivatu.
Tady podobne srovnani i s obrazky:
https://blog.ktm.com/moto3-vs-mx2-just-dirt-bike-engines-in-a-grand-prix-chassis/

1scooter (6) napsal 25.01.2019 v 21:09

OK. Už to tady bylo také napsáno. Tohle na silnici nepatří. S tím se podle předpisů jezdit nedá. Pak je to špatně nebo na okruh. A to mě neoslovuje.

jungen (7) napsal 25.01.2019 v 18:03+1

jak bata,radsi 799,mozna 821,co treba 859,53 jak se to povede ze

Destroyer (237) napsal 25.01.2019 v 16:14

dvojvalcovy supersport na cesty, lahucky s mohutnym spodkom. Ma zmysel! na ceste rozhodne pouzitelnejsie ako stvorvalec!

LAJWEC (380) napsal 25.01.2019 v 15:44

Možná by nebylo špatný od KTM udělat přestavbový kity na RC790 a bylo by vymalováno a nemuseli by nic víc vymýšlet.Jó to by byl pěknej sport !
Zajochu dobrej článek. dík

radi5 (73) napsal 25.01.2019 v 14:58

Vzhledem k tomu, že na RC8 nikdo nikdy nic nezajel, tak proč ne tentokrát znovu a hlavně lépe.

Fusioon (-19) napsal 25.01.2019 v 13:43-1+1

...orangeshitsfromreichass

nevo7 (94) napsal 25.01.2019 v 13:34

Ale jasne, chceme to.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 25.01.2019 v 11:53

RC390 > RC790 , jak píše Kacob

callowsick (463) napsal 25.01.2019 v 10:19+2

čekám, jestli nebude supermoto s motorem Duke/RC 390, to bych
Ne, že by Duke byl špatnej, ale je na mě malej, nízkej a vzhledově moc kosmo...

Kamikadze-Ace (3350) napsal 25.01.2019 v 09:59+1

kdyz vezmu RC390 ADAC CUP tak pokud by neco podobneho bylo v RC790 tak bych v hlave mel chvili dilema mezi RC790 a R6 ...

Eso_Rimmer (383) napsal 25.01.2019 v 09:54+1

rozumne, nerozumne, vyplati se, nevyplati se, at je to jak chce, jedno se neda uprit. je fakt krasna.

Jacob82 (141) napsal 25.01.2019 v 09:38+3

KTM nedávno prohlásilo, že 200koňový supersporty prostě na normální silnici nepatří a tak je dělat neboudou a pak vydali SuperDuka
Doufám, že tu sedmdevade budou sekat i v kapotě, páč na co jinýho by pak kuci po RC390 měli přesedat, když chtěj zůstat věrný oranžovejm??

Georgio88 (1219) napsal 25.01.2019 v 09:36

Radši něco čtyrválcového 600 ccm nebo 1000 ccm. Snaha se cení, ale tohle vidím jako výkřik do tmy v kategorii, kde ve sportech nikdo není.

neznamyScooterD (1088) napsal 25.01.2019 v 09:26+2

tahle supersportovní kategorie je dávno v agonii, ještě žije jen kvůli okruhářům a ruku na srdce lepší než R6 ani nic podobnýho to nebude. Takže se stačí podívat na čísla prodejů a je jasný proč se jim do toho nechce, ikdyž základ mají...

dejf. (1341) napsal 25.01.2019 v 09:06

Ja cekam, kdy konecne prijdou s nastupcem RC8R s motorem 1290 z velkyho duka. A nebo se mozna ceka rovnou na plnotucnou V4 po vzoru panigale s ambicema na wsbk:)...




TOPlist