Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nedavno jsem si koupil katalog 019 a po projiti sekce supersport musim konstatovat ze ze supersportu se stava luxusni zbozi pro vyvolene. Letr kterej se da novej prijatelne koupit je gsxr a zx10. Jinak vse vysoko nad 500 litru. Jsou to vykladni skrine techniky na kterou se jinde teprve dostane.
Ale musim rict ze spatruju budoucnost tehle kategorie v motorkach 800 az 1000 s vykonem okolo 150 koni. To se da relativne normalne provozovat i bez kdovijakejch asistentu. Mam r1 011 relativne dost poladenou a jede jako prase. Obcas si rikam ze az moc. Proto jsem koupil karburator z roku 2000 a ta motorka ma smysl. Jede krasne vykon vic nez dostatecnej podvozek jak prvomajovy mavatko a jizdu si uzivam. Motorka abych se trochu zklidnil ale stale jede moc. To jen zamysleni nad timhle konceptem a nejen od ktm.
Panigale v4 je krasna ale moc. 959 ma vetsi smysl. Kone super a tak. F3 800 je taky masina na jezdeni.
nevim, supersportovni sestky a sedmpade skoro vsichni prestali delat a urcite ne kvuli tomu, ze se skvele prodavali Kazdej vzdycky nadsenej ale koupil litra. Stredni nahace, endura a polokapoty je neco jinyho
Problem je hlavne v architekture motoru. KTM dela sama endura - siroka plocha vana, spojka dole, stojaty valec, sani dozadu... Dat to do kapot je jen z nouze ctnost. A pro silnicni motor nemaji dost derivatu.
Tady podobne srovnani i s obrazky:
https://blog.ktm.com/moto3-vs-mx2-just-dirt-bike-engines-in-a-grand-prix-chassis/
Možná by nebylo špatný od KTM udělat přestavbový kity na RC790 a bylo by vymalováno a nemuseli by nic víc vymýšlet.Jó to by byl pěknej sport !
Zajochu dobrej článek. dík
KTM nedávno prohlásilo, že 200koňový supersporty prostě na normální silnici nepatří a tak je dělat neboudou a pak vydali SuperDuka
Doufám, že tu sedmdevade budou sekat i v kapotě, páč na co jinýho by pak kuci po RC390 měli přesedat, když chtěj zůstat věrný oranžovejm??
tahle supersportovní kategorie je dávno v agonii, ještě žije jen kvůli okruhářům a ruku na srdce lepší než R6 ani nic podobnýho to nebude. Takže se stačí podívat na čísla prodejů a je jasný proč se jim do toho nechce, ikdyž základ mají...
Ja cekam, kdy konecne prijdou s nastupcem RC8R s motorem 1290 z velkyho duka. A nebo se mozna ceka rovnou na plnotucnou V4 po vzoru panigale s ambicema na wsbk:)...
hezky
Nedavno jsem si koupil katalog 019 a po projiti sekce supersport musim konstatovat ze ze supersportu se stava luxusni zbozi pro vyvolene. Letr kterej se da novej prijatelne koupit je gsxr a zx10. Jinak vse vysoko nad 500 litru. Jsou to vykladni skrine techniky na kterou se jinde teprve dostane.
Ale musim rict ze spatruju budoucnost tehle kategorie v motorkach 800 az 1000 s vykonem okolo 150 koni. To se da relativne normalne provozovat i bez kdovijakejch asistentu. Mam r1 011 relativne dost poladenou a jede jako prase. Obcas si rikam ze az moc. Proto jsem koupil karburator z roku 2000 a ta motorka ma smysl. Jede krasne vykon vic nez dostatecnej podvozek jak prvomajovy mavatko a jizdu si uzivam. Motorka abych se trochu zklidnil ale stale jede moc. To jen zamysleni nad timhle konceptem a nejen od ktm.
Panigale v4 je krasna ale moc. 959 ma vetsi smysl. Kone super a tak. F3 800 je taky masina na jezdeni.
nevim, supersportovni sestky a sedmpade skoro vsichni prestali delat a urcite ne kvuli tomu, ze se skvele prodavali Kazdej vzdycky nadsenej ale koupil litra. Stredni nahace, endura a polokapoty je neco jinyho
Sem s ní.
Problem je hlavne v architekture motoru. KTM dela sama endura - siroka plocha vana, spojka dole, stojaty valec, sani dozadu... Dat to do kapot je jen z nouze ctnost. A pro silnicni motor nemaji dost derivatu.
Tady podobne srovnani i s obrazky:
https://blog.ktm.com/moto3-vs-mx2-just-dirt-bike-engines-in-a-grand-prix-chassis/
OK. Už to tady bylo také napsáno. Tohle na silnici nepatří. S tím se podle předpisů jezdit nedá. Pak je to špatně nebo na okruh. A to mě neoslovuje.
jak bata,radsi 799,mozna 821,co treba 859,53
jak se to povede ze
dvojvalcovy supersport na cesty, lahucky s mohutnym spodkom. Ma zmysel!
na ceste rozhodne pouzitelnejsie ako stvorvalec!
Možná by nebylo špatný od KTM udělat přestavbový kity na RC790 a bylo by vymalováno a nemuseli by nic víc vymýšlet.Jó to by byl pěknej sport !
Zajochu dobrej článek. dík
Vzhledem k tomu, že na RC8 nikdo nikdy nic nezajel, tak proč ne tentokrát znovu a hlavně lépe.
...orangeshitsfromreichass
Ale jasne, chceme to.
RC390 > RC790 , jak píše Kacob
čekám, jestli nebude supermoto s motorem Duke/RC 390, to bych
Ne, že by Duke byl špatnej, ale je na mě malej, nízkej a vzhledově moc kosmo...
kdyz vezmu RC390 ADAC CUP tak pokud by neco podobneho bylo v RC790 tak bych v hlave mel chvili dilema mezi RC790 a R6 ...
rozumne, nerozumne, vyplati se, nevyplati se, at je to jak chce, jedno se neda uprit. je fakt krasna.
KTM nedávno prohlásilo, že 200koňový supersporty prostě na normální silnici nepatří a tak je dělat neboudou a pak vydali SuperDuka
Doufám, že tu sedmdevade budou sekat i v kapotě, páč na co jinýho by pak kuci po RC390 měli přesedat, když chtěj zůstat věrný oranžovejm??
Radši něco čtyrválcového 600 ccm nebo 1000 ccm.
Snaha se cení, ale tohle vidím jako výkřik do tmy v kategorii, kde ve sportech nikdo není.
tahle supersportovní kategorie je dávno v agonii, ještě žije jen kvůli okruhářům a ruku na srdce lepší než R6 ani nic podobnýho to nebude. Takže se stačí podívat na čísla prodejů a je jasný proč se jim do toho nechce, ikdyž základ mají...
Ja cekam, kdy konecne prijdou s nastupcem RC8R s motorem 1290 z velkyho duka. A nebo se mozna ceka rovnou na plnotucnou V4 po vzoru panigale s ambicema na wsbk:)...