Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To nemohli R-ku rally režim nechať? Na druhej strane to aspoň môže znamenať, že cena 790 tak neklesne, čo ma teší, lebo som ju kúpil pred pár mesiacmi.
Inak "Tiger 900" mal asi byť "Tiger 800", 900-ka je tohtoročný model a v dobe uvedenia 790-ky na trh nebol.
No kdyby tyhle 890 srazily cenu 790 tak bych si tu 790 docela uměl představit v garáži, ale to se nestane.
Jsem velmi zvědav na produkční Norden 901, ale ten bude mimo můj finanční dostřel, protože očekávám ještě vyšší cenu než téhle 890 R a ta bude tak 359 tis
Ty nádrže dole jsou pěkně na ráně! už vidím, jak si s tím někdo ustele, protrhne nádrž o asfalt a jisrky pěkně zapálí benzín :D Bez padacího rámu to ani nemá smysl vyjíždět. Ale teď vážně - s těmi nádržemi dole to vypadá jak křeček, co má právě nakřečkováno
Postavili "menší" adventure protože ta velká už byla tak velká, silná a drahá že s tím nikdo v terénu nejezdil. Teď tu menší párkrát zvětší až bude zase moc velká, silná a drahá na to aby s tím někdo jezdil do terénu. proto se ponuse směrem k cestování po silnici a za pár let představí novou "menší" adventure?
Motorky asi skvěle vybavené, o tom žádná... Ale 200 kg suché váhy do offroadu? No, to asi (i kvůli ceně) nebude úplně masovka... ale pro pestrost nabídky je to fajn....
To nemohli R-ku rally režim nechať?
Na druhej strane to aspoň môže znamenať, že cena 790 tak neklesne, čo ma teší, lebo som ju kúpil pred pár mesiacmi.
Inak "Tiger 900" mal asi byť "Tiger 800", 900-ka je tohtoročný model a v dobe uvedenia 790-ky na trh nebol.
No kdyby tyhle 890 srazily cenu 790 tak bych si tu 790 docela uměl představit v garáži, ale to se nestane.
Jsem velmi zvědav na produkční Norden 901, ale ten bude mimo můj finanční dostřel, protože očekávám ještě vyšší cenu než téhle 890 R a ta bude tak 359 tis
Ty nádrže dole jsou pěkně na ráně! už vidím, jak si s tím někdo ustele, protrhne nádrž o asfalt a jisrky pěkně zapálí benzín :D Bez padacího rámu to ani nemá smysl vyjíždět. Ale teď vážně - s těmi nádržemi dole to vypadá jak křeček, co má právě nakřečkováno
4 reakce
Postavili "menší" adventure protože ta velká už byla tak velká, silná a drahá že s tím nikdo v terénu nejezdil. Teď tu menší párkrát zvětší až bude zase moc velká, silná a drahá na to aby s tím někdo jezdil do terénu. proto se ponuse směrem k cestování po silnici a za pár let představí novou "menší" adventure?
si rakušáci celkem fandí s těma cenama, tak snad už zamakali na kvalitě, tam dost pokulhávaj
Já ratši tu Afriku.Mnoho nářku kolem kejtí em ohledně spolehlivosti.
Záver napísaný tak, že asi si idem tú limitku Rally objednať /presvedčil ma redaktor/.
1 reakce
Pěkně to předělali.
Teď už jen podle stejného návodu představit 390 Adventure R a jdu si pro ní hned
super fotky
Motorky asi skvěle vybavené, o tom žádná... Ale 200 kg suché váhy do offroadu? No, to asi (i kvůli ceně) nebude úplně masovka... ale pro pestrost nabídky je to fajn....
2 reakce
Tak pokud to s tou spotřebou a parametry dopadne i v reálu je to další kandidát vedle Husqvarny Norden na přesedlání z mé F800GS
1 reakce
HMMMM,to už je zajímavý,pěkné
Rally super ale ta barevná kombinace
Černá oranžová a karbonove doplňky a bylo by to
Tak ta cena je opravdu slušná a to jsem měl výčitky, kolik jsem vypláznul já
No pěkné
, jen mít na to prachy