Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Znamej si poridil exc 250 2T tal sem se na tom mel moznost povozit tam kde to mam najety a tim primo sledovat jak se to jevy a je to bomba.podvozek pro me jako hobila s necelymi 90 kilo naprosto vyhovujuci motor ma pekne vyhlazenou krivku a jede az az a celkem si necha libyt i podtoceni.seriove pneu mi moc nevoni a volil bych mekci smes od mitasu.do zatacek de sama a je z ni citit picitova lehkost.jediny co bych si tam pridal jsou nadstavce riditek o 2 cm a vic ji nemam co vytknout.po svezeni na 250 pro me 3kilo straci smysl a ne poprve se mi pptvrdilo ze 250 2T je proste nej.tot jen muj subektivni nazor.
Este ste zabudli na krasne oranzove frezovane (ako vy hovorite) "bryle" , na rafkoch su nadpisy sixdays+ pneu je specialna sixdays edicia, to logo six days je aj na volante. 450 exc ma celohlinikove chranice ruk a upravene sedadlo Vytunena do maxima Som z Kosic tak som videl na pretekoch vsetky verzie na zivo asi okrem 500ky. Vsetky su nadherne do detailu prepracovane motorky za tie prachy by mi bolo luto na tom jazdit a nicit to niekde v blate. To je sen kazdy rok vyskusat novy model ale to by som musel zit v inom vesmire. Zatial som nevidel sixdays ediciu co by sa mi nepacila takze asi to robia dobre
JohnyLuka: Místo toho, aby ses sám zastyděl jak píšeš, tak ještě budeš obhajovat nečeštinu? Špatná čecha v diskuzi se dá občas tolerovat, avšak redaktor by si mohl po sobě text přečíst - je to přece jen jeho práce
ty voe tady už se slejzá víc učitelů češtiny než motorkářů. v každém druhém fóru někdo někoho poučuje jak se co píše,místo toho aby mu poradil a ted už se hledaj chyby i v článkách. asi by se to tu mělo přejmenovat na češtináři.cz
Znamej si poridil exc 250 2T tal sem se na tom mel moznost povozit tam kde to mam najety a tim primo sledovat jak se to jevy a je to bomba.podvozek pro me jako hobila s necelymi 90 kilo naprosto vyhovujuci motor ma pekne vyhlazenou krivku a jede az az a celkem si necha libyt i podtoceni.seriove pneu mi moc nevoni a volil bych mekci smes od mitasu.do zatacek de sama a je z ni citit picitova lehkost.jediny co bych si tam pridal jsou nadstavce riditek o 2 cm a vic ji nemam co vytknout.po svezeni na 250 pro me 3kilo straci smysl a ne poprve se mi pptvrdilo ze 250 2T je proste nej.tot jen muj subektivni nazor.
Este ste zabudli na krasne oranzove frezovane (ako vy hovorite) "bryle" , na rafkoch su nadpisy sixdays+ pneu je specialna sixdays edicia, to logo six days je aj na volante. 450 exc ma celohlinikove chranice ruk a upravene sedadlo Vytunena do maxima
Som z Kosic tak som videl na pretekoch vsetky verzie na zivo asi okrem 500ky. Vsetky su nadherne do detailu prepracovane motorky za tie prachy by mi bolo luto na tom jazdit a nicit to niekde v blate. To je sen kazdy rok vyskusat novy model ale to by som musel zit v inom vesmire. Zatial som nevidel sixdays ediciu co by sa mi nepacila takze asi to robia dobre
JohnyLuka: Místo toho, aby ses sám zastyděl jak píšeš, tak ještě budeš obhajovat nečeštinu? Špatná čecha v diskuzi se dá občas tolerovat, avšak redaktor by si mohl po sobě text přečíst - je to přece jen jeho práce
Ale ano.
//prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=kolene&Hledej=Hledej
ty voe tady už se slejzá víc učitelů češtiny než motorkářů. v každém druhém fóru někdo někoho poučuje jak se co píše,místo toho aby mu poradil a ted už se hledaj chyby i v článkách. asi by se to tu mělo přejmenovat na češtináři.cz
...karbonový chránič velkého kolene výfuku. Koleno - vzor město, kolene jako měste? To snad ne ...