KTM nabídne novou Bestii, zvětšený Skalpel a adventuru pro mladé
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: KTM | Zveřejněno: 5.11.2019 | Zobrazeno: 14 854x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: KTM | Zveřejněno: 5.11.2019 | Zobrazeno: 14 854x
Ta 390 Adventure má 172kg?
2 reakce
Jinak podle Joachima Sauera (KTM produkt manager) sice neuvažují o R verzi ale drátěná kola budou volitelná výbava.
Kaldanetus: Máš recht!. Letos v Lednu jsem si ve svých 48 pořídil,...jsem chtěl prostě nějakou hračku-KTM 390 Duke a takový zábavy co jsem si přes léto užil, jsem si dlouho neužíval.
Když bylo hezky, celej den jsem se v práci těšil na odpoledne. Než jsem jí pořídil, četl jsem nějakou recenzi, kde někdo psal, že je strašně návyková. Jsem si to nějak nedokázal přesně představit,...motorek už jsem měl požehnaně. Ale pochopil jsem.
Mám kamaráda co také vlastní nějaký dvanáctistovkový báwo a jak může, sjíždí Evropu. Když jsem mu jednou Duka půjčil, tak se tak jako culil co mu to cpu za kolobrndu, ale po chvíli přijel s hubou od ucha k uchu a prej "týýý vole, to je kurva zábavný tehleto".
Musím říct, že taky nerozumím tomu škatulkování. Je mi 47 a pořídil jsem si Duka 390 a konečně jsem našel motorku se kterou se dokážu mimořádně sžít. Do tramtárie bych na tom asi nejel ale když se jdu jen tak projet, je to paráda. Na báwu 1150 R jsem si to zdaleka takhle neužil. Ale každej to má jinak, to je jasný. A myslím, že přijde i ta R verze, která bude víc do terénu. Jako u 790.
Mladí stále čekají na 390 SMC/401 Supermoto, která ne a ne přijít.
390 ADV má podle mě dva společný body s Ténéré 700
a) na obě se dlouho čekalo
b) ani u jedný z nich se to čekání nevyplatilo
2 reakce
Zase remcy typu, nemá to dost velký přední kolo a dráty..
Sem čekal víc
Achjo, Češi.. Za mě KTM- supr! 890 je mega a 390 Adv taky. Určitě by stejně prodali víc kousků pro turisty než pro puristy..
1 reakce
S tím Dukem 890R by mohlo být na silnici hodně, hodně, hodně , ale fakt hodně srandy. Umím si ji představit na rychlé dojetí do práce a pak hodně dlouhou cestu z práce.
V kolik jsi končíl?
Ve tři
Ale teď je půl osmé, kde jsi byl
Skoro to na mně působí dojmem, že skutečně terénní modely začne vyvíjet KTM pod hlavičkou HQ... jinak po roce zvýšení objemu ze 790 na 890 je překvapivé, ale vítané:) 120 koní je podle mého tak akorát pro nakeda:)
390 ADV
Mohli zkusit 390 enduro R, to by možná nepos...
390 AlpenToure jedným slovom? : Škoda
1290 SD prosím pod stromeček , děkuji
390 adv bude pro mlade dobrej stroj cena/vykon.
890 duke slusnej upgrade. Zajimavejsi to bude za rok zbytek 890 rady.
KTM celkově trochu zklamání čekal jsem víc.
Tak konečně to enduro 390 s váhou 130 :D
Adventure mě docela zklamal... těšil jsem se na enduro podvozek, nízkou váhu a nerozbitnost
Ani jedno se moc nekoná, je z toho duke scout...
390 Adventure nevypadá vůbec špatně ale R-ko s delšímy zdvihy a 21" kolem by bylo ještě lepší.
Pro redakci (a novináře obecně): Můžete z čehokoliv co nemá litr a 100 koní přestat dělat tříkolku pro děti? Mě to přijde jako konečně rozumná náhrada za starý jednoválcový endura jako F650GS nebo KLR650.
Adv390 výborný nápad, teď už jen pořádnou verzi do terénu s 21" kolem vpředu, drátěnými koly a vyššími zdvihy.
Duke 890 vypadá moc zajímavě.
A 1290 ? Ta roura od výfuku vypadá hrozně - první co mě napadlo
390 ADV je pro mě velké zklamání. Doufal jsem v zaměření na terén.
adventure 390 je dobrej nápad, na fb sem narazil na plno lidí co cestuje na duke 390, mohl by o ní být slušný zájem
Ta 390 Adventure vypadá pěkně
Ještě aby přišli s verzí Adventure R s většími enduro koly a bude vše dokonalé.