Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nepochybuju o bezmála motardových schopnostech Duka 790, ale jako mnohým tady se mi nelíbí. Prototyp i velká bestie mně připadnou jako hezčí stroje. Moc se těším na srovnání se Street Triplem RS, který je teď podle mne etalonem třídy a při o 3kg menší suché váze má 20k navrch. Věřím že KTM má ještě něco v rukávu. Dakar speciál super a na 790 Adventure si počkáme.
Duke 790 pecka. Přes 100 koní v podlitrovym dvouválu, to bude nirvána. Přesně ideální kompromis mezi jednoválcovou 690 a přehnanym nesmyslem 1290. Škoda jen nevalné pověsti rakouských krásek, co se týče spolehlivosti a neschopného českého zastoupení
Hmmm... Kde udělali soudruzi z eRÖ chybu. V konceptu ten Duke 790 vypadal tak nějak...mnohem líp. Když si sériovou Duke 790 postavím vedle Duke 390, bude vypadat jako chudý příbuzný. Skoro, jako nějaká Honda. Tradiční trubkový rám je skoro neviditelný. Podsedlový rám nahradil jakýsi odlitek. Dopředu trčí spousta plastu. To už mě, navzdory tomu, že jsem dliuholetý fanda KTM a na Dukovi 690 jezdím, víc vzala za srdce Benelli 752s (v té zelené je prostě k sežrání).
Po technické stránce asi není moc co vytknout, ale ten design mně osobně vůbec nesedí. Jelikož motorku člověk (alespoň já) kupuje hlavně srdcem, tak by měla člověka za srdíčko chytit ... bohužel mne KTM za srdíčko nechytila a tak se naše životní dráhy asi neprotnou. Nikdy ale neříkej nikdy.
Advik je luxusni. To je presne ono co potrebuju
Muzete si rikat jak je to svetlo hnusny, ale ono funguje. Tady teda spis hrozi rozbiti vzhledem k velikosti a urceni stroje.
Novej osmičkovej Duke mě loni hodně zaujal. Jak teď ale koukám, ušel od konceptu zase kus cesty. Akorát na špatnou stranu. A takový to byl předtím nářez.
Nepochybuju o bezmála motardových schopnostech Duka 790, ale jako mnohým tady se mi nelíbí. Prototyp i velká bestie mně připadnou jako hezčí stroje. Moc se těším na srovnání se Street Triplem RS, který je teď podle mne etalonem třídy a při o 3kg menší suché váze má 20k navrch. Věřím že KTM má ještě něco v rukávu. Dakar speciál super a na 790 Adventure si počkáme.
Duke 790 pecka. Přes 100 koní v podlitrovym dvouválu, to bude nirvána. Přesně ideální kompromis mezi jednoválcovou 690 a přehnanym nesmyslem 1290. Škoda jen nevalné pověsti rakouských krásek, co se týče spolehlivosti a neschopného českého zastoupení
Řekl bych, že sračku Beneli nemůžeš s Duke srovnávat
Mě vadí jen ty zrcátka v řidítkách a docela si i zvykám na kudlanka světlo .
Ale na čem bych se rozhodně chtěl svézt je 790 Adventure
Čekám trpělivě až to KTM dotáhne dokonce a jakou nasadí cenovku a kde se usadí hmotnost motorky.
Hmmm... Kde udělali soudruzi z eRÖ chybu. V konceptu ten Duke 790 vypadal tak nějak...mnohem líp. Když si sériovou Duke 790 postavím vedle Duke 390, bude vypadat jako chudý příbuzný. Skoro, jako nějaká Honda. Tradiční trubkový rám je skoro neviditelný. Podsedlový rám nahradil jakýsi odlitek. Dopředu trčí spousta plastu. To už mě, navzdory tomu, že jsem dliuholetý fanda KTM a na Dukovi 690 jezdím, víc vzala za srdce Benelli 752s (v té zelené je prostě k sežrání).
Po technické stránce asi není moc co vytknout, ale ten design mně osobně vůbec nesedí. Jelikož motorku člověk (alespoň já) kupuje hlavně srdcem, tak by měla člověka za srdíčko chytit ... bohužel mne KTM za srdíčko nechytila a tak se naše životní dráhy asi neprotnou. Nikdy ale neříkej nikdy.
Návrat Rotaxu do KTM.
Advik je luxusni. To je presne ono co potrebuju
Muzete si rikat jak je to svetlo hnusny, ale ono funguje. Tady teda spis hrozi rozbiti vzhledem k velikosti a urceni stroje.
...video luxusní
jsem zvedavej jaka bude hmotnost 790 adventure.
Nic moc hezkého...jako každá KTM
A s tím konceptem, tak to si dělají asi z lidí p... spolu s Yamahou ovšem
Novej osmičkovej Duke mě loni hodně zaujal. Jak teď ale koukám, ušel od konceptu zase kus cesty. Akorát na špatnou stranu. A takový to byl předtím nářez.