globalmoto_kveten




KTM kupuje část MV Agusty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RVR (0) napsal 06.11.2022 v 20:29

No tak to je pecka . Jdu blejt. KTM má už čtvrté ochrané zbarvenî .

Brukev (853) napsal 06.11.2022 v 17:45

Bych tedy poprosil jednu 1290 SAD v designu MV

Mig_35 (347) napsal 06.11.2022 v 09:55+2

Vy všichni kňouralové, určitě jste si jednu MV Agustu koupili a tak jí zachránili od ekonomických problémů

PetanB (9) napsal 05.11.2022 v 17:08

Už je to tady. Peníze totiž kapitál rozhodují o všem bez ohledu na značku, tradici atp, všichni budeme jezdit na CF moto, Hodně nebo podobné majoritní značce ať se nám to líbí nebo nelíbí. Malé evropské značky budou pohlceny velkými koncerny a s našimi evropskými bude konec, takže kupujme je dokud existují.

deluxa (347) napsal 04.11.2022 v 20:02+1

Ano to je zarucene spravna cesta vpred do svetlych zajtrajskov,,,,,

Vyberiem jeden odsek z clankov tu napisanych aby som zvyraznil tu dnesnu absurdnost a do neba volajucu hlupost.
...rok 1967 (to uz bolo davno po vojne..) a situacia na trhu 125 1V endur v Europe.
"okrem Ducati 23!!! jiných výrobců od Ancilotti po Zündapp, a to přes Aprilii, Betu, Fantic, Montesu, SWM či Sachs... mali v ponuke minimalne jeden model. Tz. aktivne a fungujuce Europske znacky.

Dnes jeden "pan prstenov" za vyraznej nepochopitelnej pomoci retardovanej europskej legislativy, schvalne likvidujucej male a stredne podnikanie (to plati nie len pre motocyklovy trh a je to zarucena cesta do pekla) nam tu zostane co presne? Cinsky plastovy oranzovy (uz to prelepuju do inych nalepsiek aby to nebolo tak do oci bijuce) sh...it...

opic26 (470) napsal 04.11.2022 v 14:48-2

Hodně smutné že Timur vyměkl. Tuším že se zanedlouho dočteme o nákupu majoritní části MV Agusty. Pierer Mobility systematicky likviduje/nakupuje konkurenci. Ducati je další na řadě..
Ještě jim chybí zahradní technika a bude z rakušáků druhá Honda.

RomanSS (512) napsal 04.11.2022 v 14:38

Tak je dobře, že je to pořád v Evropě...
Třeba to jak dopadla Bimota po přechodu na japonskou techniku, to je k zblití...

Frankie (734) napsal 04.11.2022 v 13:54

Vždycky když jim dojdou prachy, prodají kus firmy. Nebo rovnou celou
Uvidíme co z toho bude, snad ne další KTM, jen pod jiným názvem...

koki888 (160) napsal 04.11.2022 v 12:04+3

Preboha len nech z MV nespravia ďalšiu Husquarnu, Gas Gas s motormi s KTM ! Jeden motor jeden rám … nie nechcem. Dosť že KTM zarezalo Husaberg.

gresini (4563) napsal 04.11.2022 v 09:33

O MV se dlouho mluví jako o poruchových a nespolehlivých motorkách,navíc s nespolehlivými dodávkami náhr.dílů a servisem,ale pořád když se řekne MV Agusta,tak je to pojem . Bylo by dobrý,pokud by MV byla v Moto GP

afro-r1 (514) napsal 04.11.2022 v 09:27+2

Uvidime, treba se dockame cervenostribrne Brutale 125, 390, 690, 890, 1290...

3 reakce

Honzis
Honzis 04.11.2022 v 09:39

Afro, to ale vůbec není vtipný, co říkáš!


traki (122) napsal 04.11.2022 v 08:50+3

Aby se nemusel pakovat pan Kiska - ty jeho muší ksichty na Kačenách jsou hnus a naopak Italové mají design většinou vypiplaný.




TOPlist