motopoint_unor_shad




KTM 990 Duke R chce být největším rváčem střední váhy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brukev (989) napsal 02.11.2024 v 06:47+1

Tak tedy ještě k tématu : Měj jsem Suzuki, 3xYamahu, 2x Triumph, 1x Ducati, 4x KTM … a jediné co se mi kdy rozbilo bylo dobíjení na Speedovi z roku 2006 který byl ale evidentně poskládaný třeba ze 3 motorek a měl cca 50000 najeto ( mmj tu motorku miluju ) … takže to nechci nějak zakřiknout ale takhle to mam já … jo a ta Multistrada 1200 byla rok 2010 ( takže myslím první rok toho modelu ) , měla najeto 50tis a šlapala jak hodinky … ono se všude píše spis o těch negativech a hledaj se mouchy …. Tak nehledat a tahat …

Simčo (19) napsal 01.11.2024 v 21:32+2

Mal som 1090, mal som 790 adventure r 2019,mám 690 enduro r 2023, nikdy som nemal žiaden problém. Mám Guzzi a tiež žiaden veľký problém. Asi je to o tom, ako sa o moto staráš. A kam chodíš na servis.
?TM sú super motorky...

skaza55 (9) napsal 01.11.2024 v 18:27-1

Tady jde o důvěru ke značce. Jestli ti nejlepší kámoš bude brousit holku tak podle tvé logiky pořád bude nejlepší kámoš a pořád mu budeš věřit. Jestli se ta značka jednou takhle zachová k zákazníkovi, tak to udělá kdykoliv znovu.

skaza55 (9) napsal 01.11.2024 v 18:07-1

Pokud ten problém fabrika ignoruje několik roků tak aspoň u mě ztrácí kredit a nemám jistotu že případný další problém i u jiného modelu nebude ignorovat stejným způsobem.

K167 (2084) napsal 01.11.2024 v 17:16

Vzhledem k již značné nepřehlednosti této diskuse, dovolím si – i když to jinak nemám rád – založit její nové vlákno. Téma vlákna je „Životnost vačkových hřídelí“.

Hned úvodem bych chtěl požádat ty čtenáře, kteří za svůj život už alespoň jednu vačkovou hřídel vyměnili vlastníma rukama, aby mi to skoukli a pokud tam najdou faktické chyby, napsali to sem.

Co má podle mého názoru vliv na životnost vačkových hřídelí?
1) Konstrukce – samotný návrh vačkové hřídele
2) Výroba – dodržení technologických postupů
3) Výroba/oprava – správná montáž
4) Údržba – použití předepsaného motorového oleje (kvalitativní specifikace a viskozita) a filtru motorového oleje
5) Údržba – dodržení předepsaného intervalu výměny motorového oleje a filtru motorového oleje
6) Údržba – dodržení správného postupu výměny motorového oleje a filtru motorového oleje
7) Údržba – dodržení správného intervalu kontroly ventilových vůlí
8) Údržba – dodržení správného postupu seřízení ventilových vůlí
9) Údržba – dodržení předepsaného intervalu výměny/údržby vzduchového filtru
10) Údržba – použití správného vzduchového filtru

Kromě jiných motocyklů jsem majitelem jednoho motocyklu KTM, konkrétně KTM 790 Adventure rok výroby 2020. Jako majitel tohoto motocyklu jsem dostal e-mail, kde se píše o tom, že motocykly KTM 790 Adventure a KTM 790 Duke roků výroby 2018 – 2020 mohou mít problémy s kvalitou vačkových hřídelí a pokud mám jakoukoli pochybnost, mám navštívit autorizovaný servis za účelem kontroly a případně opravy. E-mail jsem dostal až letos a mám k tomu tuto poznámku: „No to to trvalo!“ Pokud je mi známo, nebyl dodržen technologický postup výroby vačkových hřídelí (tedy 2. bod výše).

Opakovaně jsem se v diskuzi zde na M.cz dotazoval majitelů KTM 790 Adventure/Duke, KTM 890 Adventure/Duke, CFMOTO 800MT od roku výroby 2021 všech těchto motocyklů, zda měli na svých motocyklech problém v vačkovými hřídelemi. Neozval se mi ani jeden.

Závěr: domnívám se, že pokud dojde k nadměrného opotřebení vačkových hřídelí na jakémkoli motoru (nejen u KTM a CFMOTO), nedá se rozhodně tvrdit, že je vždy příčinou právě 2. bod. Je potřeba se podívat i na ostatní body.

Brukev (989) napsal 01.11.2024 v 07:57+3

Jo k tomu tématu … Super stroj

Brukev (989) napsal 01.11.2024 v 07:56+2

A z5 k tématu jo … nevím esli KTM dělá nejlepší motorky … ale rozhodně dělá nejlepší videa … ja se budu opakovat ( ted mam 2 KTM na bazaru tak chci zvednout jejich hodnotu ) ale mel jsem 4 KTM ( 990 SD, 1190 SAS,1290 SAS,1290 SDR ) a nikdy se mi nic nepokazilo … a to ze mi bliknul displej ??? Ano stalo se … dal sem kvalitní baterku a od te doby vuuuubec nic … taky sem mel Ducati MTS 1200 co měla najeto 55 000 aaaaa …. Motorka šlapala jak nova … kurde tu sem miloval

Mig_35 (416) napsal 01.11.2024 v 07:39-1


sakra sakra nějak ti to nesedí ty ročníky:)

skaza55 (9) napsal 01.11.2024 v 07:20+1

Když majitel ktm napíše že Japonec je nudná matka bez charakteru tak je to ok, ale když někdo napíše něco o ktm tak je oheň na střeše. Nejlepší tady na fórech je jak někteří majitelé pěkně startují. Stačí jen drcnout a už mají 10000 otáček

skaza55 (9) napsal 01.11.2024 v 07:13

Já chápu že jsi tu motorku koupil a až časem zjistil že máš černého petra. Teď se ten krám snažíš prodat a jakýkoliv negativní komentář ti snižuje cenu a komplikuje prodej. Ale tak to je, taky jsem se spálil u ktm a triumph a od té doby nekoupím nic než japonce. Taky mají svoje mouchy ale i když mě baví šroubovat tak ještě víc mě baví na motorce jezdit.

skaza55 (9) napsal 01.11.2024 v 05:45

Já nevím jestli je problém, vačky na ktm, trapný ale asi ten problém existuje aspoň u některých ročníků když jsou na to fotky. Nebo to mám chápat tak že si ty vačky majitel dojebal schválně, stejně si pár lidí svoji ktm zapálilo pro pobavení publika?

SuperSic58 (1447) napsal 31.10.2024 v 21:58-1

Jo asi to pojede epesně, ale koukat se na to nedá A už KTM pořešila ty jejich čokoládový vačky a strkání hlavu do písku před svými zákazníky?

opic26 (525) napsal 31.10.2024 v 21:28+1

Pěkná zbraň . Výrazně lepší rozvržení barev. Jsem zvědavý jestli nebude to 8,8" kino zavazet.

bruttopyr (420) napsal 31.10.2024 v 21:06+2

Světla všech starších KTM ve tvaru "piteček" se mi nikdy nelíbily, ale s příchodem současné generace těchto světel s "vybrakovaným" vnitřkem už to má tak zvrácený design, až je to dokonalé a konečně se mít to líbí!
Herr Kiska- výborně!
Jelikož to taky výborně a agresivně pojede , tak si ji chci vyzkoušet!

K167 (2084) napsal 31.10.2024 v 20:47+5

Líbí se mi, že KTM na nějakou předstíranou korektnost z vysoka sere.

Prodám tchyni. Hůř chodí, ale výborně vaří. V terénu nejetá. Důvod prodeje: nákup 990 Duke R.

Romoto (64) napsal 31.10.2024 v 20:29

"Najviditeľnejšou" vonkajšou zmenou je takmer neviditeľná vzpera zadného pruženia, obr. č.17. Páči sa mi uhladený dizajn motora z oboch strán, je tam taký poriadok. Asi som suchár, lebo tá predná maska ma teda ale vôbec ne ...
Motorka to musí byť skvelá.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist