Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A propo PetrXRV: DAKAR2006 se o5 pojede na 1V do 450ccm, ale už se proslýchá, že chtějí zase povoolit 2V - důvod??? Důvod je jasnej... Pokud na startu bude HP2 a KTM LC8 Adventure S (lehké úporavy na Dakakr vždy měla) nebo tato novinka stává se závod zase atraktivnější bo je konkurence... Důvody proti jsou jasné též = letět po dunách 200km/hod jako to dělával Fabrizio na LCacht je prostě nebezpečný...
Ale pánové-.)))<br />
Je vidět, že Vaše obzory se zužují jen a pouze na tiskové zprávy ze SETTE-)) tento bike je znám už minimálně měsíc, jen musíte hledat a koukat na ty správnější weby-))... Tento bike je opravdu odezvou na HP2... Oni totiž BMWáci neudělil odpovědníka (krásné PL slovo, že???) ke LC8 - 1200GS tím rozhodně není... A tímto udělali jakoby krok před LCacht a Mattig zareaogval tím, že srovnal lajnu... Uvedl toto... Osobně sice nevím kolik lidí si toto koupí a kolik HP2 (ten má stát kolem 15.000,- Eur = pálka jako prase!!!)... Tohle nejsou motorky na cestování, ale ostré krosky s kurva velkými válci... nic víc nic míň... Takže pokud budeme do Tuniska jezdit dodávkou a v ní mít HP2 nebo KTM tak ano, ale pokud si tam chceme dojet po vlastní ose nebude tohle ta nej volba... Ale rozumím, že někteří HARDexoti (mimouch ) zde budou ve velkém rozporu-))
Proč nevyužít fantastický motor, který mají k více účelům. Adventure si kupují i lidi, co nikdy neopustí asfalt (v ČR se myslím takoví nenajdou, ale Německo je větší trh), proto ta "změkčená" varianta. A to že na Dakaru nejezdí dvouválce, toho se nemohou držet. Už za rok se mohou rozhodnout motorky na Dakaru zrušit úplně... <br />
Bude to určitě skvělá motka a těším se na ni, i když pro mne osobně to nebude takovým přínosem - malá nádrž a ...kam dám kufry?
Závody Baja nejsou o nic krosovější než Dakar, jsou to stejný dálkový soutěže pro auta, motorky i kamiony, jen se to myslím nepočítá do MS rally maratonů. <br />
<br />
Pokud by to byla pravda, myslím, že by šlo spíš o aktivitu nějakýho soukromýho týmu, továrna už se závodním nasazením dvouválců nepočítá a v jejich vývoji nepokračuje.<br />
<br />
Ale nechme se překvapit.
Zatim jde o famu, nicmene uz ji zverejnili na nekolika duveryhodnych serverech... <br />
Je to urceny na ty souteze Baja (tbw nemate nekdo link na tuhle soutez?), to snad je neco vic crossovyho nez Dakar...
To jsou věci.<br />
<br />
Na tiskové konferenci KTM se mluvilo spíše o "změkčení" modelu Adventure 950 s tím, že terénní linii bude držet Adventure 950 S, u kterého zůstane zachována současná podoba.<br />
<br />
Také se mluvilo o tom, že na závodním poli se bude po úpravách pravidel Dakaru nadále pracovat jen s jednoválci....<br />
<br />
Filipe, odkud máš ty informace?
na hpecko si neseha
Max rychlost na Dakaru se ma pro motocykly omezit myslim na 150km/h.
A propo PetrXRV: DAKAR2006 se o5 pojede na 1V do 450ccm, ale už se proslýchá, že chtějí zase povoolit 2V - důvod??? Důvod je jasnej... Pokud na startu bude HP2 a KTM LC8 Adventure S (lehké úporavy na Dakakr vždy měla) nebo tato novinka stává se závod zase atraktivnější bo je konkurence... Důvody proti jsou jasné též = letět po dunách 200km/hod jako to dělával Fabrizio na LCacht je prostě nebezpečný...
Ale pánové-.)))<br />
)) tento bike je znám už minimálně měsíc, jen musíte hledat a koukat na ty správnější weby-
))... Tento bike je opravdu odezvou na HP2... Oni totiž BMWáci neudělil odpovědníka (krásné PL slovo, že???) ke LC8 - 1200GS tím rozhodně není... A tímto udělali jakoby krok před LCacht a Mattig zareaogval tím, že srovnal lajnu... Uvedl toto... Osobně sice nevím kolik lidí si toto koupí a kolik HP2 (ten má stát kolem 15.000,- Eur = pálka jako prase!!!)... Tohle nejsou motorky na cestování, ale ostré krosky s kurva velkými válci... nic víc nic míň... Takže pokud budeme do Tuniska jezdit dodávkou a v ní mít HP2 nebo KTM tak ano, ale pokud si tam chceme dojet po vlastní ose nebude tohle ta nej volba... Ale rozumím, že někteří HARDexoti (mimouch
) zde budou ve velkém rozporu-
))
Je vidět, že Vaše obzory se zužují jen a pouze na tiskové zprávy ze SETTE-
Proč nevyužít fantastický motor, který mají k více účelům. Adventure si kupují i lidi, co nikdy neopustí asfalt (v ČR se myslím takoví nenajdou, ale Německo je větší trh), proto ta "změkčená" varianta. A to že na Dakaru nejezdí dvouválce, toho se nemohou držet. Už za rok se mohou rozhodnout motorky na Dakaru zrušit úplně...
<br />
Bude to určitě skvělá motka a těším se na ni, i když pro mne osobně to nebude takovým přínosem - malá nádrž a ...kam dám kufry?
Závody Baja nejsou o nic krosovější než Dakar, jsou to stejný dálkový soutěže pro auta, motorky i kamiony, jen se to myslím nepočítá do MS rally maratonů. <br />
<br />
Pokud by to byla pravda, myslím, že by šlo spíš o aktivitu nějakýho soukromýho týmu, továrna už se závodním nasazením dvouválců nepočítá a v jejich vývoji nepokračuje.<br />
<br />
Ale nechme se překvapit.
Zatim jde o famu, nicmene uz ji zverejnili na nekolika duveryhodnych serverech... <br />
Je to urceny na ty souteze Baja (tbw nemate nekdo link na tuhle soutez?), to snad je neco vic crossovyho nez Dakar...
To jsou věci.<br />
<br />
Na tiskové konferenci KTM se mluvilo spíše o "změkčení" modelu Adventure 950 s tím, že terénní linii bude držet Adventure 950 S, u kterého zůstane zachována současná podoba.<br />
<br />
Také se mluvilo o tom, že na závodním poli se bude po úpravách pravidel Dakaru nadále pracovat jen s jednoválci....<br />
<br />
Filipe, odkud máš ty informace?
Zdarec lidi. Doufám že toto enduro natře prdel Baworáku. I ten vzhled je lepší než u BMW.