husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RostaZahel (6) napsal 23.10.2008 v 18:02

ahoj, není nad KTM, :-o( my co máme stroj pro radost, .

smazany10160 (0) napsal 12.05.2005 v 21:35

na hpecko si neseha

R. (-2) napsal 12.05.2005 v 13:30

Max rychlost na Dakaru se ma pro motocykly omezit myslim na 150km/h.

sqwer (12) napsal 12.05.2005 v 10:57

A propo PetrXRV: DAKAR2006 se o5 pojede na 1V do 450ccm, ale už se proslýchá, že chtějí zase povoolit 2V - důvod??? Důvod je jasnej... Pokud na startu bude HP2 a KTM LC8 Adventure S (lehké úporavy na Dakakr vždy měla) nebo tato novinka stává se závod zase atraktivnější bo je konkurence... Důvody proti jsou jasné též = letět po dunách 200km/hod jako to dělával Fabrizio na LCacht je prostě nebezpečný...

sqwer (12) napsal 12.05.2005 v 10:53

Ale pánové-.)))<br />
Je vidět, že Vaše obzory se zužují jen a pouze na tiskové zprávy ze SETTE-)) tento bike je znám už minimálně měsíc, jen musíte hledat a koukat na ty správnější weby-))... Tento bike je opravdu odezvou na HP2... Oni totiž BMWáci neudělil odpovědníka (krásné PL slovo, že???) ke LC8 - 1200GS tím rozhodně není... A tímto udělali jakoby krok před LCacht a Mattig zareaogval tím, že srovnal lajnu... Uvedl toto... Osobně sice nevím kolik lidí si toto koupí a kolik HP2 (ten má stát kolem 15.000,- Eur = pálka jako prase!!!)... Tohle nejsou motorky na cestování, ale ostré krosky s kurva velkými válci... nic víc nic míň... Takže pokud budeme do Tuniska jezdit dodávkou a v ní mít HP2 nebo KTM tak ano, ale pokud si tam chceme dojet po vlastní ose nebude tohle ta nej volba... Ale rozumím, že někteří HARDexoti (mimouch ) zde budou ve velkém rozporu-))

PetrXRV (0) napsal 12.05.2005 v 09:30

Proč nevyužít fantastický motor, který mají k více účelům. Adventure si kupují i lidi, co nikdy neopustí asfalt (v ČR se myslím takoví nenajdou, ale Německo je větší trh), proto ta &quot;změkčená&quot; varianta. A to že na Dakaru nejezdí dvouválce, toho se nemohou držet. Už za rok se mohou rozhodnout motorky na Dakaru zrušit úplně... <br />
Bude to určitě skvělá motka a těším se na ni, i když pro mne osobně to nebude takovým přínosem - malá nádrž a ...kam dám kufry?

mimouch (12) napsal 12.05.2005 v 09:28

Závody Baja nejsou o nic krosovější než Dakar, jsou to stejný dálkový soutěže pro auta, motorky i kamiony, jen se to myslím nepočítá do MS rally maratonů. <br />
<br />
Pokud by to byla pravda, myslím, že by šlo spíš o aktivitu nějakýho soukromýho týmu, továrna už se závodním nasazením dvouválců nepočítá a v jejich vývoji nepokračuje.<br />
<br />
Ale nechme se překvapit.

FilipT (16) napsal 12.05.2005 v 09:21

Zatim jde o famu, nicmene uz ji zverejnili na nekolika duveryhodnych serverech... <br />
Je to urceny na ty souteze Baja (tbw nemate nekdo link na tuhle soutez?), to snad je neco vic crossovyho nez Dakar...

mimouch (12) napsal 12.05.2005 v 09:13

To jsou věci.<br />
<br />
Na tiskové konferenci KTM se mluvilo spíše o &quot;změkčení&quot; modelu Adventure 950 s tím, že terénní linii bude držet Adventure 950 S, u kterého zůstane zachována současná podoba.<br />
<br />
Také se mluvilo o tom, že na závodním poli se bude po úpravách pravidel Dakaru nadále pracovat jen s jednoválci....<br />
<br />
Filipe, odkud máš ty informace?

Matis-SV1000 (0) napsal 12.05.2005 v 09:05

Zdarec lidi. Doufám že toto enduro natře prdel Baworáku. I ten vzhled je lepší než u BMW.




TOPlist