Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak to jsem si Sirre špatně vyložil a omlouvám se.
Protože řeči, že bude vyprodaná díky dobrému marketingu (a vůbec ne kvůli jejím kvalitám) a řeči o tom, že z nikoho lepšího jezdce neuělá (to si snad probůh ani nikdo nemyslí) by tak mohly působit.
To mi Johnny křivdíš.
V ideálním světě vidím krásné auto a je mi jedno, kolik stojí. Vím, že je to spousta úsilí inženýrů, dokonalá technika, krásný design atd. Tudíž nemám zapotřebí říkat: "beztak má malé péro, něco si dokazuje, neumí s tím stejně jezdit" a podobné pindy. Protože takové řeči jsou jenom závist a "hejty". Ty hrozny jsou prostě sladké a že je zrovna jí někdo jinej na tom nic nezmění.
A sám pocházím z poměrně skromných poměrů a nikdy bych takový termín nepoužil.
Moje velmi velmi oblíbená bajka, navíc v krásném jazyce českém:)
Liška běžela mimo vinný vysoký keř, a vidouci, že na něm hrozny zralé visí, zachtělo se jí jích. I hledala rozličných cest, jak by těch hroznův dojíti mohla, s rozbížkou i s doskokem. Ale tak jsou vysoko byli, že jich nikterakž dojíti nemohla. A porozuměvši tomu, že nic nezpůsobí, odtud preč běžela, a obrátila své pokoušení a k těm hroznům chtivost v radost, řkouci: "Však jsou ti hroznové ještě kyselí, protož já jich jísti nechci, ač bych jich proto dojíti mohla." Tato báseň znamená, že muž moudrý má se tak ukázati, jako by toho nechtěl ani žádostiv toho byl, čehož míti nemůže.
Motorka slušná... , cena bude jistě 500+ a marketing zajistí, že bude dopředu vyprodaná ...
Ví někdo přesně, jak často je předepsaný servis tlumičů Cone Valve a kolik stojí jejich servis ???
Leč, tahle motorka z nikoho lepšího "ofroudáka" stejně neudělá...
Migu, znam strelce co obleknul H701 komplet do rally kitu od Omegy a gumy prezul na MT90, protoze ty chlupaty “byly v naklonu nestabilni”
Tim chci rici, ze vse ma sveho kupce
To kolem ceho se tu ale cyklime je holy fakt, ze pro ty, kteri to mysleli s motorkou typu ADV opravdu vazne, mela fabrika reseni formou standardni erkove verze s vyssimi zdvihy za pomerne priznivy peniz. Dnes jen predni vidle stoji 120k + (ano, kvalita je o level vys, ale stejne...)
@pernik: ja nevim jestli bych poznal 3cm pri bezne jizde. Tezko rict. Tech 8 navic oproti serii uz poznas stopro, ale pro beznou jizdu jsou spis na obtiz. Jak jsem psal, zadek mam 28, predek 30 (brejle posunuty o 1,5cm dolu), tam kde se mi na 950 omylem podarilo jit na dorazy, tak rady krasne jemne jako v perine. Mit tak v hlave vymleto, ze bych dokazal jit na limity podvozku, to by pak byla velka parada... No pravdou taky je, ze nahoru se pri svych 181cm dostavam pres stupacku
K čemu potřebujete vyšší zdvihy??
Ja motorka je o cca 30-40 kg lehčí než velká Adventure R, a spolu s nižším těžištěm musí mít mnohem lepší ovladatelnost než velké erko.
Opravdu při běžné jízdě poznáte rozdíl 3cm zdvihu???
Mě nepřijde ze by Mig přehnaně kritizoval. Proste popsal realitu.
Nic to nemění na tom, ze je to určitě prima stroj. Jen ty zdvihy co byly standardem u Adv eRka jsou dnes k dispozici buď jako “limitka” nebo jako přestavba, což cenu posouvá kapku jinam.
Sám vím o cem mluvím, na 1190R mám 300vpredu a 280vzadu.
O tom, ze se to bude prodávat nepochybuju. KTM tohle umí.
Ano, Honda a Yamaha mají míň, ale KTM je špička, ne? a dřív měli a dnes nemají? Chápu, že bojují s hmotností a povinným ABS a že motorka je těžší, než srovnatelné Superenduro, ale výška zdvihů snad není problém zachovat. nebo ano?
mám Cone valve + trax na dvou motorkách a jednoznačně jsou to špičkové tlumiče a byl by to pro mě argument ke koupi. A pokud by cena nebyla pouhým součtem příplatků, potom by to mohlo být zajímavé. Ovšem slovo "limitka" ve mě budí obavy, že půjde o součet a něco navíc, takhle se to totiž běžně dělá. Six days je marketingový tah, tam dostaneš hezčí plasty:)
Naschval som si tie zdvihy pozrel, 990R mala rozne zdvihy podla roku 240-265, terajsia konkurencia (nova tenere alebo africa) maju okolo 200-210 a ty tu riesis ze 270 je malo ? Tu sa musi furt kritizovat. Tak je to tu mentalne nastavene.
Okrem toho ten podvozok je cone valve, z tovarnych moto (plus 5000€), ani ostre endura to nemaju, a predpokladam, ze spolu s akrapom a inými doplnkami bude celý ten balik stáť menej ako to kupovať zvlásť. Podobne ako majú EXC 6 Days. Samozrejme kto chce len podvozok, tak si to da na normalne Rko a pod.
V kazdom prípade nikoho to nenútia kupovať, a predpokladám, že po týchto 500 ks sa vo svete len zapráši, samozrejme na motorkari.cz urcite nie, tu sa len kritizuje
No... upřímně... tohle je verze R, verze R je verze S a 790 Adventure je prostě základ. Protože zdvihy 270 měly u 990ky verze R.
Jsem zvědavý na cenovku, ta limitka je prostě vyšlechtěná verze R a když počítám podvozek 5000 EUR, Akrap dalších 1000 tak se to nebezpečně blíží 500+
Tak to jsem si Sirre špatně vyložil a omlouvám se.
Protože řeči, že bude vyprodaná díky dobrému marketingu (a vůbec ne kvůli jejím kvalitám) a řeči o tom, že z nikoho lepšího jezdce neuělá (to si snad probůh ani nikdo nemyslí) by tak mohly působit.
Prej závist...
Migu uz ses natom jak ten Janek...
To mi Johnny křivdíš.
V ideálním světě vidím krásné auto a je mi jedno, kolik stojí. Vím, že je to spousta úsilí inženýrů, dokonalá technika, krásný design atd. Tudíž nemám zapotřebí říkat: "beztak má malé péro, něco si dokazuje, neumí s tím stejně jezdit" a podobné pindy. Protože takové řeči jsou jenom závist a "hejty". Ty hrozny jsou prostě sladké a že je zrovna jí někdo jinej na tom nic nezmění.
A sám pocházím z poměrně skromných poměrů a nikdy bych takový termín nepoužil.
jj, Migova oblíbená mantra vo tom, že socky maj držet hubu a krok, to tu dlouho nebylo...
Moje velmi velmi oblíbená bajka, navíc v krásném jazyce českém:)
Liška běžela mimo vinný vysoký keř, a vidouci, že na něm hrozny zralé visí, zachtělo se jí jích. I hledala rozličných cest, jak by těch hroznův dojíti mohla, s rozbížkou i s doskokem. Ale tak jsou vysoko byli, že jich nikterakž dojíti nemohla. A porozuměvši tomu, že nic nezpůsobí, odtud preč běžela, a obrátila své pokoušení a k těm hroznům chtivost v radost, řkouci: "Však jsou ti hroznové ještě kyselí, protož já jich jísti nechci, ač bych jich proto dojíti mohla." Tato báseň znamená, že muž moudrý má se tak ukázati, jako by toho nechtěl ani žádostiv toho byl, čehož míti nemůže.
Motorka slušná...
, cena bude jistě 500+ a marketing zajistí, že bude dopředu vyprodaná ...
Ví někdo přesně, jak často je předepsaný servis tlumičů Cone Valve a kolik stojí jejich servis ???
Leč, tahle motorka z nikoho lepšího "ofroudáka" stejně neudělá...
rychlořazení nahoru a dolů slušný
Migu, znam strelce co obleknul H701 komplet do rally kitu od Omegy a gumy prezul na MT90, protoze ty chlupaty “byly v naklonu nestabilni”
Tim chci rici, ze vse ma sveho kupce
Kdo chce dat za osmikilo půl míče? To tu řešíme.
To kolem ceho se tu ale cyklime je holy fakt, ze pro ty, kteri to mysleli s motorkou typu ADV opravdu vazne, mela fabrika reseni formou standardni erkove verze s vyssimi zdvihy za pomerne priznivy peniz. Dnes jen predni vidle stoji 120k + (ano, kvalita je o level vys, ale stejne...)
@pernik: ja nevim jestli bych poznal 3cm pri bezne jizde. Tezko rict. Tech 8 navic oproti serii uz poznas stopro, ale pro beznou jizdu jsou spis na obtiz. Jak jsem psal, zadek mam 28, predek 30 (brejle posunuty o 1,5cm dolu), tam kde se mi na 950 omylem podarilo jit na dorazy, tak rady krasne jemne jako v perine. Mit tak v hlave vymleto, ze bych dokazal jit na limity podvozku, to by pak byla velka parada... No pravdou taky je, ze nahoru se pri svych 181cm dostavam pres stupacku
K čemu potřebujete vyšší zdvihy??
Ja motorka je o cca 30-40 kg lehčí než velká Adventure R, a spolu s nižším těžištěm musí mít mnohem lepší ovladatelnost než velké erko.
Opravdu při běžné jízdě poznáte rozdíl 3cm zdvihu???
Mě nepřijde ze by Mig přehnaně kritizoval. Proste popsal realitu.
Nic to nemění na tom, ze je to určitě prima stroj. Jen ty zdvihy co byly standardem u Adv eRka jsou dnes k dispozici buď jako “limitka” nebo jako přestavba, což cenu posouvá kapku jinam.
Sám vím o cem mluvím, na 1190R mám 300vpredu a 280vzadu.
O tom, ze se to bude prodávat nepochybuju. KTM tohle umí.
Ano, Honda a Yamaha mají míň, ale KTM je špička, ne? a dřív měli a dnes nemají? Chápu, že bojují s hmotností a povinným ABS a že motorka je těžší, než srovnatelné Superenduro, ale výška zdvihů snad není problém zachovat. nebo ano?
mám Cone valve + trax na dvou motorkách a jednoznačně jsou to špičkové tlumiče a byl by to pro mě argument ke koupi. A pokud by cena nebyla pouhým součtem příplatků, potom by to mohlo být zajímavé. Ovšem slovo "limitka" ve mě budí obavy, že půjde o součet a něco navíc, takhle se to totiž běžně dělá. Six days je marketingový tah, tam dostaneš hezčí plasty:)
Naschval som si tie zdvihy pozrel, 990R mala rozne zdvihy podla roku 240-265, terajsia konkurencia (nova tenere alebo africa) maju okolo 200-210
a ty tu riesis ze 270 je malo ? Tu sa musi furt kritizovat. Tak je to tu mentalne nastavene.
Okrem toho ten podvozok je cone valve, z tovarnych moto (plus 5000€), ani ostre endura to nemaju, a predpokladam, ze spolu s akrapom a inými doplnkami bude celý ten balik stáť menej ako to kupovať zvlásť. Podobne ako majú EXC 6 Days. Samozrejme kto chce len podvozok, tak si to da na normalne Rko a pod.
V kazdom prípade nikoho to nenútia kupovať, a predpokladám, že po týchto 500 ks sa vo svete len zapráši, samozrejme na motorkari.cz urcite nie, tu sa len kritizuje
Klidne se hodi i tri verze, jen to nemusela byt limitka, takhle si na tom pekne namazou
No... upřímně... tohle je verze R, verze R je verze S a 790 Adventure je prostě základ. Protože zdvihy 270 měly u 990ky verze R.
Jsem zvědavý na cenovku, ta limitka je prostě vyšlechtěná verze R a když počítám podvozek 5000 EUR, Akrap dalších 1000 tak se to nebezpečně blíží 500+