yamaha_demo_tour




KTM 390 Adventure dostane také vyplétané ráfky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cunado (184) napsal 04.02.2023 v 09:15

Reálně to žádný přínos nemá,jen více offroad vzhled Za ty peníze by byla CB500X i s nějakou výbavou, která je kromě vyšší hmotností ve všem lepší, takže bych do KTM asi nešel

SuperSic58 (1308) napsal 03.02.2023 v 14:56

Takže zase nic Čeho se KTM bojí?

Frankie (731) napsal 02.02.2023 v 19:48+2

Dráty nedráty...kdyz už tomu konečně nasadí 21" a 18" kola a hlavně pořádný podvozek ???

ST-M (43) napsal 02.02.2023 v 18:26-1+1

Vcelku často se tu objevuje stesk po enduru na značkách kolem objemu 450 - 500

Vzpomněl si někdo, že Kawa prodává KX 450 X za 250 tis. na značkách?? ?

Fyro (121) napsal 02.02.2023 v 18:07

skoro 200 litrů... A stejně jenom 19/17. To je inovace
Podvozek tvrdej jak prkno.
Oni nás ty tradiční výrobci donutí opravdu snad kupovat Číňany nebo Indy ,když nejsou schopný udělat něco jako 450 ccm , 21/18, min 200mm zdvihy.
beru crf 300 jako druhou moto ke 4válci , Trochu si ji vytuním a Tím končím čekání na jednorožce

Pixly (24) napsal 02.02.2023 v 17:49+3

Kdysi dávno, dávno disky z lehkých slitin za moc nestály, ale to je doba co si pamatuji prvních Felícíí s neoriginálními disky. Tady se mě nabízí otázka, zda to k něčemu je, krom zdůvodnění vyšší ceny. Já osobně preferuji právě kola z lehkých slitin, protože špice se musí pravidelně seřizovat, jinak jsou po čase uvolněné a dochází k jejich abnormálnímu přetížení. Následně pak začínají praskat.

Houslista (7) napsal 02.02.2023 v 17:31+2

Dráty versus loukotě:
- při předpokladu, že potřebuji dráty, protože enduro v lese, skoky přes pařezy, kameny v lomu, možná,
- rozbitá asfaltka 4. třídy, běžné chorvatské šotoliny, loukotě neřeším, pak je to stejně jak umělé řasy na modelce.
Co je blbě:
- nízká světlá výška motorky, tedy jen pro holky pod 60 kg, protože šusplech (za příplatek) měníte po každém hard výjezdu do přírody (dobře, tam se stejně nesmí) a to nikdo z redaktorů, testovatelů apod., neřešil (pokud se pletu, pošlete odkaz).
Resumé:
Projel jsem Pamír Highway, kolem čínské a afgánské hranice:
- MG Stelvio - ne NTX na drátech - výměna pmeumatik - "To není možné, téměř bez olova, při 80 000 km?:", řekl mechanik.
- BMW 650 GS - měl jsem v kufru tří dráty do foroty na stejnou cestu, nakonec bych potřeboval 6 (u místních by to zřejmě nahradily švajsdráty), kdyby bylo nejhůř.
- žena vážila 65 kg
- po návratu, jsem doplnil dráty, kola musel sám vycentrovat, protoře to běřný motopneuservis neumí
- potkal jsem motorkáře na BMW GS 1200, kteří čekali na koplé kolo na drártech (2 týdny na místě)´

Tak nevím. Možná je to jen o materiálu.
Stejná cesta, stejné rolety, stejný nájezd, stejné díry.

A nakonec, když máte blbé lepidlo na řasy, stejně se z krásky stane "obyčejná"!

puffybodie (390) napsal 02.02.2023 v 17:12+1

A protoze oficialne odpiskali KTM 490 a odepsali cca 1 miliardu za vyvoj za poslednich 6 let, tak jedina novinka jsou tedy ty rafky v tehle kategorii

xvasek (56) napsal 02.02.2023 v 15:33

Ještě by mohli vylepšit ten vosí ksicht aspoň jak u 790/890, pak už by to bylo i docela pěkné.

Jenik789 (12) napsal 02.02.2023 v 14:57

Proc konecne neudelaji neco lehkeho s rafky 21/18 jako bylo DRZ 400? Krome SWM, CRF450L (tech je jen par) zadna takova motorka neni.




TOPlist