Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Reálně to žádný přínos nemá,jen více offroad vzhled Za ty peníze by byla CB500X i s nějakou výbavou, která je kromě vyšší hmotností ve všem lepší, takže bych do KTM asi nešel
skoro 200 litrů... A stejně jenom 19/17. To je inovace
Podvozek tvrdej jak prkno.
Oni nás ty tradiční výrobci donutí opravdu snad kupovat Číňany nebo Indy ,když nejsou schopný udělat něco jako 450 ccm , 21/18, min 200mm zdvihy.
beru crf 300 jako druhou moto ke 4válci , Trochu si ji vytuním a Tím končím čekání na jednorožce
Kdysi dávno, dávno disky z lehkých slitin za moc nestály, ale to je doba co si pamatuji prvních Felícíí s neoriginálními disky. Tady se mě nabízí otázka, zda to k něčemu je, krom zdůvodnění vyšší ceny. Já osobně preferuji právě kola z lehkých slitin, protože špice se musí pravidelně seřizovat, jinak jsou po čase uvolněné a dochází k jejich abnormálnímu přetížení. Následně pak začínají praskat.
Dráty versus loukotě:
- při předpokladu, že potřebuji dráty, protože enduro v lese, skoky přes pařezy, kameny v lomu, možná,
- rozbitá asfaltka 4. třídy, běžné chorvatské šotoliny, loukotě neřeším, pak je to stejně jak umělé řasy na modelce.
Co je blbě:
- nízká světlá výška motorky, tedy jen pro holky pod 60 kg, protože šusplech (za příplatek) měníte po každém hard výjezdu do přírody (dobře, tam se stejně nesmí) a to nikdo z redaktorů, testovatelů apod., neřešil (pokud se pletu, pošlete odkaz).
Resumé:
Projel jsem Pamír Highway, kolem čínské a afgánské hranice:
- MG Stelvio - ne NTX na drátech - výměna pmeumatik - "To není možné, téměř bez olova, při 80 000 km?:", řekl mechanik.
- BMW 650 GS - měl jsem v kufru tří dráty do foroty na stejnou cestu, nakonec bych potřeboval 6 (u místních by to zřejmě nahradily švajsdráty), kdyby bylo nejhůř.
- žena vážila 65 kg
- po návratu, jsem doplnil dráty, kola musel sám vycentrovat, protoře to běřný motopneuservis neumí
- potkal jsem motorkáře na BMW GS 1200, kteří čekali na koplé kolo na drártech (2 týdny na místě)´
Tak nevím. Možná je to jen o materiálu.
Stejná cesta, stejné rolety, stejný nájezd, stejné díry.
A nakonec, když máte blbé lepidlo na řasy, stejně se z krásky stane "obyčejná"!
Reálně to žádný přínos nemá,jen více offroad vzhled
Za ty peníze by byla CB500X i s nějakou výbavou, která je kromě vyšší hmotností ve všem lepší, takže bych do KTM asi nešel
Takže zase nic
Čeho se KTM bojí?
3 reakce
Dráty nedráty...kdyz už tomu konečně nasadí 21" a 18" kola a hlavně pořádný podvozek ???
1 reakce
Vcelku často se tu objevuje stesk po enduru na značkách kolem objemu 450 - 500
Vzpomněl si někdo, že Kawa prodává KX 450 X za 250 tis. na značkách?? ?
5 reakcí
skoro 200 litrů... A stejně jenom 19/17. To je inovace
Podvozek tvrdej jak prkno.
Oni nás ty tradiční výrobci donutí opravdu snad kupovat Číňany nebo Indy ,když nejsou schopný udělat něco jako 450 ccm , 21/18, min 200mm zdvihy.
beru crf 300 jako druhou moto ke 4válci , Trochu si ji vytuním a Tím končím čekání na jednorožce
Kdysi dávno, dávno disky z lehkých slitin za moc nestály, ale to je doba co si pamatuji prvních Felícíí s neoriginálními disky. Tady se mě nabízí otázka, zda to k něčemu je, krom zdůvodnění vyšší ceny. Já osobně preferuji právě kola z lehkých slitin, protože špice se musí pravidelně seřizovat, jinak jsou po čase uvolněné a dochází k jejich abnormálnímu přetížení. Následně pak začínají praskat.
Dráty versus loukotě:
- při předpokladu, že potřebuji dráty, protože enduro v lese, skoky přes pařezy, kameny v lomu, možná,
- rozbitá asfaltka 4. třídy, běžné chorvatské šotoliny, loukotě neřeším, pak je to stejně jak umělé řasy na modelce.
Co je blbě:
- nízká světlá výška motorky, tedy jen pro holky pod 60 kg, protože šusplech (za příplatek) měníte po každém hard výjezdu do přírody (dobře, tam se stejně nesmí) a to nikdo z redaktorů, testovatelů apod., neřešil (pokud se pletu, pošlete odkaz).
Resumé:
Projel jsem Pamír Highway, kolem čínské a afgánské hranice:
- MG Stelvio - ne NTX na drátech - výměna pmeumatik - "To není možné, téměř bez olova, při 80 000 km?:", řekl mechanik.
- BMW 650 GS - měl jsem v kufru tří dráty do foroty na stejnou cestu, nakonec bych potřeboval 6 (u místních by to zřejmě nahradily švajsdráty), kdyby bylo nejhůř.
- žena vážila 65 kg
- po návratu, jsem doplnil dráty, kola musel sám vycentrovat, protoře to běřný motopneuservis neumí
- potkal jsem motorkáře na BMW GS 1200, kteří čekali na koplé kolo na drártech (2 týdny na místě)´
Tak nevím. Možná je to jen o materiálu.
Stejná cesta, stejné rolety, stejný nájezd, stejné díry.
A nakonec, když máte blbé lepidlo na řasy, stejně se z krásky stane "obyčejná"!
A protoze oficialne odpiskali KTM 490 a odepsali cca 1 miliardu za vyvoj za poslednich 6 let, tak jedina novinka jsou tedy ty rafky v tehle kategorii
4 reakce
Ještě by mohli vylepšit ten vosí ksicht aspoň jak u 790/890, pak už by to bylo i docela pěkné.
1 reakce
Proc konecne neudelaji neco lehkeho s rafky 21/18 jako bylo DRZ 400? Krome SWM, CRF450L (tech je jen par) zadna takova motorka neni.
5 reakcí