Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hele jako jo. Když vidím to video, hned bych to projel (což ve mě třeba video na výroční ducati scrambler nevyvolalo). A určitě se mi to líbí víc jak neustále omílané bmw gs.
Neviem, či od 2021 nejdu s tým dizajnom stále nižšie. To predné svetlo, také nezakryté, to by ma nebavilo umývať. Ale dúfam, že nejaké vylepšenia bude mať oproti predchodcovi /ergonómia, posed, vietor, krytie, .../.
Asi váhu nevieme, čo? Neviem, prečo ju KTM ešte neuvádza.
Velký Of-topic dneska jsem v Brně potkal - a říkal jsem si, to mě snad šálí zrak policajta na R1150GS oblepené modro-žlutou, to už jsou na tom tak špatně? Pravděpodobně někde zabavili v trestním řízení, jako to Ferrari, ale dvacet let stará motorka do služby? Budou jezdit časem ve Favoritech znovu?
Tome, Triumph dává do mašin 2,5l ( a to je defacto naháč/roadster … jinak odpověď na tvé 2 dotazy je 1. Ano využije a za 2 ano ta motorka to umí přenést na silnici … mel sem 1190 a tam se s tim trakce prala hodně ale na 1290 už je to mnohem lepší … možná zasahuje ale už o tom tolik nevíš. Určitě ten výkon neni potřeba ale je to super ho tam mít … taky je otázka kolik toho sežere Euro 5 . Na druhou stranu na Super Ďukovi už je to mimo okruh horší bo ten jede už moc a jak je to lehký a tvrdý tak upřímně přiznávám že to už je extrém … ale jinak bomba stroj
Kam až se chce tento moto svět dostat? Za chvilku budou dávat do mašin 2 - litry.
Nechápu, že lidi zapomněli, k čemu byla motorka předurčena.
Nyní mi to připadá spíš jako honič ega.
Mám teda také vyšší kubaturu baworáka, 1100, ale z roku 98. Do toho ten mastodontní kus železa pasuje a také to má smysl, protože se 300 kg váhy by měnší motor měl hodně práce. Ale dát 1300 kubíků do tohoto typu mašiny, tak to mi teda hlava nebere. Už o 1290 jsem si říkal, že je to úlet.
Využije ten výkon vůbec někdo? Dá se to přenést na vozovku? Nebo jde jen o číslo v techničáku a v realitě, když za to zatáhneš, elektronika ti omezí výkon aby jsi si nerozbil držku?
Mašina na Adventure má být lehká a ovladatelná. Na takové ježdění motor s dnešní elektronikou stačí i do 800 kubíků. Vždyž si vemte v devadesátkách už stroj s 800 kubíkama byl peklostroj. Takový Big od Suzuki.
Ale proti gustu žádný dišputát jak se říká.
Když to někdo chce, ať si to koupí. Ale jak pozoruju dnešní svět motorkářů, i tak má každý doma menší lehčí motorku s obsahem třeba 250, aby si normálně zajezdil a nebál se, že ho to namotá někde na sloup.
Všem přeji hezké chvíle za řidítky a kolama dolů.
A za ten heft tahejte opatrně, hlavně kluci s KTM.
jestlipak bude také tak pěkně topit od zadního válce?
Čímž ji nechci shazovat, mám 1290 doma, ale tohle by prostě chtělo vylepšit. Třeba by ten zadní válec mohl mít nastavenou nižší teplotu, když už má svůj vlastní chladič.
Jinak cajk, ta maska se mi hodně, opravdu hodně líbí.
Stop and Go na motorce, to je výzva Když člověk otočí stojíc v koloně hlavu ke spolujezdkyni, na něco ještě ukáže rukou a motorka se mu pod zadkem sama rozjede... inu, pokrok nezastavíš
je to tak, už sa nijako nedá poprieť že designér je fanúšikom Star Wars a práve sa rozhodol pre implementáciu Darth Vadera do svetla.
jak pravil by Cimrman: "můžete s tím nesouhlasit, múžete proti tomu protestovat, ale to je vše co se s tím dá dělat."
Té motorce by slušel zobák. No nevím, ten předek mi přijde vykradený. Ale eRko bude mít vysoký blatník a to už bude v pohodě.
Jinak 173 koní asi fakt nevyužiju:)
Ahoj, už se ví cena ?
Díky
Michal
nebýt eurohujerů emisních norem, mohlo to mít už dávno přes 200 koní a 150 Nm
1 reakce
Hele jako jo. Když vidím to video, hned bych to projel (což ve mě třeba video na výroční ducati scrambler nevyvolalo). A určitě se mi to líbí víc jak neustále omílané bmw gs.
Mě se líbí to promo video, sice o ničem nevypovídá, ale je krásně psychopatický, jak nějaký pacoš posílá velký enduro na koleno a po zadním....
Pořád lepší než videa japonců, třeba tuším na AfrikuTwin, jedu na pohodindu s přítelkyní na sraz metrosexuálů...
1 reakce
V technických údajích nevidím váhu. Nebo jsem přehlédl ?
Taky sem zvědavý jakou nasadí cenu.
Neviem, či od 2021 nejdu s tým dizajnom stále nižšie. To predné svetlo, také nezakryté, to by ma nebavilo umývať. Ale dúfam, že nejaké vylepšenia bude mať oproti predchodcovi /ergonómia, posed, vietor, krytie, .../.
Asi váhu nevieme, čo? Neviem, prečo ju KTM ešte neuvádza.
Velký Of-topic
dneska jsem v Brně potkal - a říkal jsem si, to mě snad šálí zrak
policajta na R1150GS oblepené modro-žlutou, to už jsou na tom tak špatně? Pravděpodobně někde zabavili v trestním řízení, jako to Ferrari, ale dvacet let stará motorka do služby?
Budou jezdit časem ve Favoritech znovu?
Jsem zvědav na recenzi
V-Twin stále žije
2 reakce
Tome, Triumph dává do mašin 2,5l ( a to je defacto naháč/roadster … jinak odpověď na tvé 2 dotazy je 1. Ano využije a za 2 ano ta motorka to umí přenést na silnici … mel sem 1190 a tam se s tim trakce prala hodně ale na 1290 už je to mnohem lepší … možná zasahuje ale už o tom tolik nevíš. Určitě ten výkon neni potřeba ale je to super ho tam mít … taky je otázka kolik toho sežere Euro 5
. Na druhou stranu na Super Ďukovi už je to mimo okruh horší bo ten jede už moc a jak je to lehký a tvrdý tak upřímně přiznávám že to už je extrém … ale jinak bomba stroj
2 reakce
Kam až se chce tento moto svět dostat? Za chvilku budou dávat do mašin 2 - litry.
Nechápu, že lidi zapomněli, k čemu byla motorka předurčena.
Nyní mi to připadá spíš jako honič ega.
Mám teda také vyšší kubaturu baworáka, 1100, ale z roku 98. Do toho ten mastodontní kus železa pasuje a také to má smysl, protože se 300 kg váhy by měnší motor měl hodně práce. Ale dát 1300 kubíků do tohoto typu mašiny, tak to mi teda hlava nebere. Už o 1290 jsem si říkal, že je to úlet.
Využije ten výkon vůbec někdo? Dá se to přenést na vozovku? Nebo jde jen o číslo v techničáku a v realitě, když za to zatáhneš, elektronika ti omezí výkon aby jsi si nerozbil držku?
Mašina na Adventure má být lehká a ovladatelná. Na takové ježdění motor s dnešní elektronikou stačí i do 800 kubíků. Vždyž si vemte v devadesátkách už stroj s 800 kubíkama byl peklostroj. Takový Big od Suzuki.
Ale proti gustu žádný dišputát jak se říká.
Když to někdo chce, ať si to koupí. Ale jak pozoruju dnešní svět motorkářů, i tak má každý doma menší lehčí motorku s obsahem třeba 250, aby si normálně zajezdil a nebál se, že ho to namotá někde na sloup.
Všem přeji hezké chvíle za řidítky a kolama dolů.
A za ten heft tahejte opatrně, hlavně kluci s KTM.
11 reakcí
jestlipak bude také tak pěkně topit od zadního válce?

Když člověk otočí stojíc v koloně hlavu ke spolujezdkyni, na něco ještě ukáže rukou a motorka se mu pod zadkem sama rozjede... inu, pokrok nezastavíš
Čímž ji nechci shazovat, mám 1290 doma, ale tohle by prostě chtělo vylepšit. Třeba by ten zadní válec mohl mít nastavenou nižší teplotu, když už má svůj vlastní chladič.
Jinak cajk, ta maska se mi hodně, opravdu hodně líbí.
Stop and Go na motorce, to je výzva
3 reakce
No jo no. KTM představila novou motorku ... a (nejen) v názvu článku máme BMW. Ale tohle není motorka Tvýho dědy.




Video je kýč jak bič, až se za ně trochu stydim.
Ale ten bike vypadá dobře, Jsem zvědavej na Rko.
Za mě naprostá pecka a musím jí mít … pokud (jak je psáno v článku i offiko u KTM ) bude mít lepší Aero … tak to bude topovka a basta
1 reakce
je to tak, už sa nijako nedá poprieť že designér je fanúšikom Star Wars a práve sa rozhodol pre implementáciu Darth Vadera do svetla.
jak pravil by Cimrman: "můžete s tím nesouhlasit, múžete proti tomu protestovat, ale to je vše co se s tím dá dělat."
2 reakce
eS Iiiivo..proste KTM vie peknou "zlobou" nabit tie videa
Té motorce by slušel zobák. No nevím, ten předek mi přijde vykradený. Ale eRko bude mít vysoký blatník a to už bude v pohodě.
Jinak 173 koní asi fakt nevyužiju:)
2 reakce